A napjaim mostanában Kronosz mentesen telnek. Kicsit megkönnyebbült és felszabadultabb vagyok, viszont az elmém nem, hagy nyugton. Tudatában vagyok azzal, hogy valami rejtőzik bennem, valamiféle erő, amelyet el kell sajátítanom különben felemészt. A sötét éjszakában barangoltam az utcákon, miközben ezen járt az agyam. Fáradt vagyok, haza kell mennem. Éreztem valami nincs rendben mintha más lenne az otthonom, mint eddig és valami különöset éreztem amit eddig soha. Lefekszem, majd lassan lehunyom szemeim. Álmodom, viszont érzek, sötét van mégis fénylek, vak vagyok mégis látok, néma mégis máshoz kedves szavakat magamból kibocsájtok. Ez nem én vagyok.....!
Tudtam, hogy egyszer bekövetkezik. Őt látom. Ha beszélek az ő hangját hallom. Fly vagyok. Érzem amit ő érzet s látom amit ő látott. Csend van mégis beszélek. Halk viszont kivehető, hát hallgatok, mintha egy film játszódna előttem, hát figyelem. Félek, mégis bátor vagyok, úgy érzem mintha örökre itt ragadok, egy testben s csak a tudat, hogy létezem s lélegzem, kiáltanék, de úgy sem hallják. Hát tovább figyelek.
-Halld hát szavamat most én beszélek. Tudtam, hogy egyszer ha nem fizikailag, de szellemileg találkozunk, a tudatunk, most egy hullámon, sajnos ha nem tudod kontrollálni az erőd néha meglephet és maga a tudattalan alvás is okozhat meglepetéseket. Most időt ugrottál és vele együtt személyiséget is. Valamiért a tudatalattid aktiválta az erőd s most Te én Vagyok. Nem hallom mit szólsz hisz én beszélek. Viszont egyet biztos megígérek, csak olyat mutatok amit halálom előtt is megígértem. Figyelj hát mesélek.
Sokáig éltem sötétben úgy érezve helyes amit teszek, mégis egy részem folyton más utat mutatott. Bolyongtam, miközben láttam vak vezet vakot, a béna mondja meg az embereknek, hogy kell járni, a süket mondta meg, hogyan hallj, a tudattalan, hogyan gondolkodj és a szomorú, hogyan légy boldog. Végül megelégeltem és útnak eredtem, hogy ráleljek az igazságra. Sokan álltak az utamba mégsem törtem meg, de kételkedni mindig egy kicsit kételkedtem, viszont a végén mindig tovább törtettem. Míg elértem amit akartam.
YOU ARE READING
Rise Of Time : A Holdfény Harcosa
ActionA történet egy 6 személyes csapat történetének mellék száláról szól ahhoz, hogy könnyebb legyen megérteni ezt a történetet, el kell olvasni a még készülőben lévő Rise Of Time könyvet ami szintúgy megtalálható a Wattpadon szóval bátran utánna lehet k...