2017 írunk, a nyár már javában tart, de szívemben s bennem még dúl a tél.
Miután megérkeztem Moszkvába utána kérdeztem pár embernél az Arkangyalok után. Elég sok információt tudtam velük kapcsolatban össze gyűjteni, később még jól fog jönni. Továbbra is egyedül folytatom utamat, és a következő megállom Iraq lesz. Két CIA barátom segítségére lesz szükségem akik pontosabban megtudják mondani az Arkangyalok tartózkodási helyét és, hogy mit terveznek következő akciójuknak.
De mi előtt indulnék, még el kell mennem annak a temetésére kit igazan szerettem. Sajnos mivel számítanak rá, hogy ott leszek ezért álcáznom kell magamat, így sajnos csak távolról tudom figyelni a temetést.
Ahogy messziről tekintettem rá szép orcájára s latam őt utoljára, leírhatatlan az érzés s a düh mi bennem lakozott, láttam pár Angyalkatonát, de vissza fogtam magam, mert még is csak az ő temetése és nem akartam felfordulást okozni. Így hát mikor véget ért tovább álltam és egyenes Afganisztánba utaztam, hogy további információkhoz jussak. Azt hittem könnyebb lesz az utam, de nem. A közelben dúló polgárháború megnehezítette az utamat nem is kicsit. Az út közben ahogy haladtunk tekintettem kifelé az ablakon mikor egyszer csak villanás és már egy székben tértem magamhoz, elkaptak minket a lázadok. Ekkor még nem tudtak mivel is állnak szemben. Kezem megkötve lámpa az arcomra veti fényeit elvakítva enyhen, hogy ne lássam ellenségeim arcát. Kérdéseket tettek fel, de én csak az arcukba nevetve nem válaszoltam. Megütöttek, figyelmeztettem őket, hogy a következő után már nem lesz szerencséjük. Újabb kérdés újabb pofon. Ekkor a kikötözött székkel felugrottam és szét törtem magam alatt, majd ahogy szabad kezet kaptam a lámpa állványt az egyik gyomrába, a másiknak pedig a homlokába "támasztottam". Elvettem a pisztolyukat és a kijárata felé haladtam keresgéltem, de nem tálaltam viszont lázadóval annál többel találkoztam. Majd kis idő után ki jutottam a hely rejtett volt hűvös és sötét őrültem, hogy elhagyhattam. Kiérve nem láttam mást csak homokot, nem tudtam mitevő legyek induljak el vagy valamilyen módon hívják segítséget. Végül úgy döntöttem elindulok. Keletnek indultam és 3 km után már a civilizáció jeleit láttam tábla, utak. Újabb 3 km után beértem egy kis városba amely nem volt messze a találka helytől, így hát a legközelebbik benzinkútnál feltankoltam magam és elindultam. Szerencsére beértem épségben. A találka végbe ment, viszont itt kellett maradnom egy kis időre segíteni nekik ugyan is a pénzemet is elvették így nem volt elég a repülőjegyre, hogy vissza repüljek Moszkvába. Ezért muszáj volt egy időre ott maradnom.
ESTÁS LEYENDO
Rise Of Time : A Holdfény Harcosa
AcciónA történet egy 6 személyes csapat történetének mellék száláról szól ahhoz, hogy könnyebb legyen megérteni ezt a történetet, el kell olvasni a még készülőben lévő Rise Of Time könyvet ami szintúgy megtalálható a Wattpadon szóval bátran utánna lehet k...