ACT 3: Kiruccanás

40 1 0
                                    

Miután megérkeztünk Johnsonnal Washingtonba, és beérve a városba tátott szájjal és csillogó szemekkel néztem a várost, alig vártam már, hogy egy kicsit felfedezzem a várost. Johnson elvitt egy ottani hotelba amely már a felhőket karcolta kíváncsian vártam milyen szobám lesz, amikor kinyíltak az ajtók előttem és láttam a hatalmas szobákat amely elém tárult, egyszerűen csodálatos volt a franciaágy amibe rögtön bele is ugrottam és a puhaság amit éreztem mintha a felhők között a fellegekben hevertem volna csodálatos és leírhatatlan volt. Később Johnson ellátott pár információval, elmondta azt is hogy a pénz miatt nem kell aggódnom ugyan is ő áll mindent, mert ez egy fajta hála vagy köszönet mondás a tagoknak én persze makacsul álltam az mellett, hogy szeretnék munkát keresni és fent tartani a lakást és minden ellátást saját pénzből, de ő nem engedett és azt is mondta, hogy időm sem lesz nagyon erre szóval inkább hagytam az ügyet és nem makacskodtam tovább. Miután elmondott mindent elhagyta a lakást és otthagyott egy telefonszámot amin elérhetem őt persze mellette volt egy mobil is. A hosszú út után jól esett volna egy kis pihenés ezért rávettem magamat és megpihentem egy kicsit. Körülbelül olyan este hét körül kelhettem fel gyorsan fel is öltöztem és elindultam a város mélyébe amely csak arra várt, hogy felfedezzem őt. Láttam a Fehér Házat és sok más emlékművet is. Később a sétám során megláttam egy kis kávézót ahová beültem, majd egy finom forró kávét kértem. Ahogy ültem és merengtem, gyötört egyszerre a bűntudat és a boldogság, amely nem a legjobb párosítás ha engem kérdeztek. Kellemes zene szólt talán az akkori slágerek szóltak.....amikor megszólalt egy akkori szerelmes szám amely kicsit vad volt ám még is érzelmekkel teli. És akkor hirtelen megtekintettem egy lányt....hosszú szőke haj, barna szemek, karcsú ám szép kidolgozott alkat, majd hirtelen egymásra tekintettünk, mélyen egymás szemébe néztünk és oda ültem hozzá, elkezdtünk beszélgetni majd egyszer csak már a "lakásomon" kötöttünk ki, az ajtót majd nem betörve az előszobában forró csókokkal ajándékoztuk meg egymást, mint a filmekben lassan közeledtünk a háló felé közben egy pillanatra sem tudtunk egymásról leszállni, a köztünk lévő érzelmek egyre jobban kezdtek erősödni majd lángra lobbantak amikor az ágyhoz jutottunk már ruhát nem ismertünk, és akkor testét végig simítva mint egy vár amely, csak arra vár, hogy meghódítsam és a vár engedte kinyitotta kapuit és engedte, hogy meghódítsam, a szemébe néztem mélyen miközben azon voltam, hogy számára a legjobbat nyújtsam, nem tudtam megmagyarázni miért csupán így éreztem.(Figyelem a következő kép, a szexuális jelenetet próbálja imitálni !! +18)

Megtehettem volna, hogy csak szimplán a feszültségem levezetésére használom őt, de ez más volt a tudatalattim nem engedte, hogy ezt tegyem azt diktálta, hogy szeressem és kényeztessem

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Megtehettem volna, hogy csak szimplán a feszültségem levezetésére használom őt, de ez más volt a tudatalattim nem engedte, hogy ezt tegyem azt diktálta, hogy szeressem és kényeztessem. Majd mikor a vár tornyába értem megleltem a királynőt és az örömet, melyet mind ketten éreztünk s soha nem felejtünk.


Rise Of Time : A Holdfény HarcosaTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang