DÜRÜST

392 2 0
                                    

Deniz fikri sevmişti o sadece fikirleri sevebilirdi.Ruhu olan fikirleri, canlanıp omuzlarında onu gökyüzüne çıkaracak ve elindeki kocaman aynayla insanları kendileriyle yüzleştirebileceği bir fikirdi bu önce hayat vermesi gereken sonra hayat vadedecek olan bir fikir.Faruk Bey bir yazardı kalemi kuvvetli yazdıklarıyla öldürebilecek yada yaşatabilecek bir yazar aynı zamanda sosyal sorumluluk projeleriyle de adını duyurmuş modern Robin Hood'lardandı Deniz'le o iletişime geçmiş fikri o sunmuştu.Kendinden emin dingin bi adamdı korkutan bir sessizliği vardı en nihayetinde bir yazardı bu iş için gereken parayı finanse edemezdi kalemi ideolojiler yıkıp ideolojiler inşa edebilirdi ama böyle bir projeyi finanse edemezdi bu yüzden işin finans boyutu için turizm şirketiyle anlaşıldı Faruk Açıkalın yapılacak işin tüm turizm gelirlerini tüm tur ve organizasyon işlerini vaat etmişti bu turizm şirketine tüm dünyaya ben kimim dedirtecek bir yapıyı,tüm dünyanın en az bir kere deneyimlemek isteyeceği etkinliği tekelinde tutan bir turizm şirketi düşüdü Faruk Bey geriye en önemli şey kalmıştı kim yapacaktı bunu bir sürü mimar vardı cesur olmak bir kriterdi yetenekli olmak bir kriterdi zeki olması bir kriterdi şimdiye kadar yaptığı işler bir kriterdi ama Deniz Sipahi de olan başka bir şeydi bir kaç davette görmüştü onu uzun boylu bir kadındı gerçekten gülümsüyor gerçekten dalıyor ilgisini bir şey çektiğinde gerçekten şaşırıyordu tıpkı inşa etmeyi düşündüğü şey gibiydi "gerçekti" o an anladı en önemli kriter projenin taşıması gereken fikirdi dürüstlüktü Deniz Sipahi'ydi.

Toplantı bitmişti, ayrılacak para ,malzemelerin temin ediliş şekilleri ve gerekli izinler konuşuldu. Deniz oradan ofise geçti Masasına geçtiğinde Ali'nin istifa dilekçesini bulmak beklediği son şeydi. Ali'nin odasına giderek masanın başında bilgisayarla uğraşan Aliyi buldu,elindeki zarfı gösterdi " Ne bekliyordun seninle beraber batacağımı falan mı bu üstünlük hırsın bu kendinden başka bir şey düşünmeyişin bana neden burda olduğumu sorgulattı bana burda seninle tanrılık oynamayacağımı hatırlattı.Ne demek insanların şimdiye kadar ki tüm günahlarını sembolleştirilecek bir anıt yapmak!" Dedi Ali gözlerinde anlamayan bir tiksintiyle bakarken. Kal demesini istedi sensiz yapamam demesini. Zarfı masanın üzerine bıraktı Deniz istifanı kabul ediyorum dedi ve odadan çıktı.

KÖRLÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin