YALAN

209 2 0
                                    

Üçüncü izleyişiydi bu güvenlik kameralarını kuryeyle gelmişti kutu Deniz Sipahi adına bırakılmıştı konuşmuştu kurye şirketiyle ama gönderen bilgilerine ulaşamamıştı polise haber vermiş ve belli bir süreliğine yakın koruma talebinde bulunmuştu ama polisin önce ortadaki tehlikenin gerçekliğini sorgulaması gerekiyordu gerçek olma ihtimali üzerinde durmadıkları belliydi çünkü gerçekliğinden emin olunana kadar koruma görevlendirmeyecekti.Güvenmesi gerekiyordu haklı olduklarına güvenmesi.Faruk Beye de haber vermesi gerekiyordu onunla yüz yüze konuşmak için yer ayırttı o zamana kadar düşünmek istedi kim olabilirdi neden bu işi engellemek istesin ki bu işle herkesin bir derdi olacaktı herkes olacaktı çünkü yaptığı şey ama kim bunu bu kadar kişiselleştirirdi ki anlam veremedi belki de gerçekten yersizdi korkusu zaman gösterecekti.Bilmiyordu. Faruk Bey tam zamanında gelmişti hep dakik bir adamdı uzun süredir tanımıyordu onu ama işindeki titizliği kitap kapaklarından anlaşılabilecek kadar belirgindi.Tam karşıma onunla yemek yemenin bir lütuf olduğunu hissettirecek bir eminlikte oturdu."Sizinle bugün karşılaştığım bir konu hakkında konuşmak istedim Faruk Bey " diyerek kutu ve içindekilerin fotoğrafını gösterdi Deniz kutu polisteydi çünkü delil niteliği taşıyordu.Faruk Bey şaşırmamıştı garip bir şekilde tepkisizdi bu anlamsız bakışma uzarken gür bir kahkaha attım adam "Bunu benim yerime etrafında şaka yapabildiğini sanan dostlarına göstermeliydin Deniz bunun bir şaka olduğu ortada değil mi ?" Deniz bu ihtimalin sürekli yüzüne vurulmasıyla ikna olmaya başlamıştı herkesin ilk aklına gelen bunun bir şaka olduğu ise olması gerekende  bunun bir şaka olmasıydı herkes fazla emindi çünkü polis bu tehditi araştıracağını söylemiş ve bir müdahalede bulunmamıştı Faruk Bey görmüş ve geçirmiş bir adamdı yani en sağlam ata oynayacağı ve  risk almayacağı kesindi. Peki Deniz'in hissettiği neydi? Paranoya diye düşündü hissettiği şey fazla telaşlı ve heyecanlıydı yani  güvenilmezlerdi. Faruk Beye katıldığını söyledi ve sohbetin kalanını iş hakkında konuşarak geçirdiler.Herkesin aynı fikirde olması aslında olanı değiştirmiyordu. Denizin bunu anlamasına çok az kalmıştı içindeki telaşa güvenmesi gerektiğini anlamasına çok az kalmıştı.Eve dönmüştü savunmasız hissetti izlendiğini hissetmek onu hep savunmasız hissettirmişti o bir sanatçıydı  eserlerini izlenmesi  için yapardı görülmek duyulmak için ama sanatı için istediğini kendisi için tehdit görüyordu hoşlanmıyordu izlenmekten bu yüzden bundan sonrası mutlu etmeyecekti onu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 12, 2020 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KÖRLÜK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin