prolog

228 10 0
                                    

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už to byl týden

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Už to byl týden. Celý podělaný týden, kdy si nezasunul. A on už to sakra potřeboval. Jak to mohl vydržet tak dlouho? Obyčejně už by si dávno našel nějakou kurvičku, jenže on teď ležel v posteli s teplotami a jeho matka mu výslovně zakázala vycházky i návštěvy. Ještě včera myslel na spánek jen v tom slušném slova smyslu, ale to mu bylo zle, teď už dokázal racionálně uvažovat. Tedy aspoň nad jednou věcí.

Hlavou mu běžely plány, jak se tajně dostat z domu nebo dostat někoho jiného do domu, jenže ani jeden se mu nezdál být dost dobrý. Co měl v takové situaci dělat? Pomyslel na všechna ta pozadí, co už mu prošla rukama, nad kterými by se mohl udělat i sám, kdyby nebylo jedno jako druhé. Žádná změna, do všech se přiráželo stejně špatně - až moc lehce a přesto namáhavě. Míval až strach, že od nich i přes kondom něco chytí, až tak byli všichni z nich levní a přesto drazí. Potřeboval někoho jiného, zajímavějšího a čistšího. Ani si nepamatoval, že by kdy někoho odpanil, nejspíš proto, že se to opravdu nikdy nestalo.

Možná by i stálo za zkoušku najít si někoho stálejšího, ne moc, aby ho neomrzel, ne málo, aby nechodil za jinými. To byl v dnešní době obtížný úkol, zvlášť pro někoho, o kom celá škola věděla, že si každé dva dny sháněl někoho jiného do postele. Tehdy to začalo sázkou s Hoseokem. Šlo o to, kdo se dokáže za měsíc vyspat s více holkami, a i když tehdy vyhrál, celkově prohrál. Zatímco Hoseok sháněl levné holky jen na párty, Yoongimu se to stalo denní rutinou. Když mu došly holky, přesunul svůj zájem na kluky - byl jedním z těch populárnějších, proto věděl, že po něm pokukují obě pohlaví. A nakonec se prostě rozhodl, že ho kluci přitahují celkově víc a ani mu tolik nevadilo, když si to s nějakým rozdal znovu, což pro něj bylo u holek nemyslitelné.

Jenže v tu dobu se mu začala ztrácet cesta zpět. Odháněl svoje kamarády, s rodinou se nebavil, do školy skoro nechodil. Hoseok se mu několikrát omlouval, ale on ho nevnímal. Tenkrát tu facku opravdu potřeboval a Hoseok to věděl. Přestože tohle všechno zavinila jeho sázka, věděl, co bylo třeba. Proto se s jediným Hoseokem bavil, nenechal by se totiž odbýt. Zůstal při něm i po tom, co Yoongi spadl i do dalších věcí, ze kterých ho Hoseok opravdu nedokázal vytáhnout, i když si to přál sebevíc.

Behind YouKde žijí příběhy. Začni objevovat