čtvrtá

57 7 0
                                    

Yoongiho pauza už trvala měsíc a Taehyung očekával, že se každým dnem ozve

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Yoongiho pauza už trvala měsíc a Taehyung očekával, že se každým dnem ozve. Nechával si v noci na telefonu zapnutou Wi-Fi a vyzvánění na maximum, aby ho příchozí zpráva hned probudila, kdyby se Yoongi konečně ozval, protože měl ve zvyku psát především v noci, když nemohl nadržeností usnout.

Ale Taehyunga budila jen upozornění z her, které ho nebavily, a zprávy od lidí, o které v jednu hodinu ráno nestál. Napsali mu i lidé, se kterými se obyčejně nebavil – ptali se, co se děje a jestli nemůže spát, protože měli strach o toho sladkého kluka, na kterého si hrál. Jen ten jeden člověk, kterého Taehyung potřeboval, aby mohl opět klidně spát, se mu neozval. A ve škole ho nepotkal. To se mu dokázal Yoongi tak dobře vyhýbat? Jak? Taehyung to zjistil po třech měsících, když se mu Yoongi ozval – byl pryč, dostal šanci odjet do zahraničí, naučit se komunikovat v cizím jazyce a vydělat si trochu peněz. Řekl mu to tak nenuceně, až si Taehyung uvědomil, že mu neohlášením svého odjezdu připomínal, že se mu nemusí z ničeho zodpovídat, protože pro něj nic neznamená.

Taehyung to celé věděl, ale i tak proplakal celou noc, když se vrátil od Yoongiho. Ani ta tráva, co si u něj dal, nepomohla. A to na něj po tříměsíční pauze působila intenzivněji. Zdálo se mu ale, že se s ním Yoongi od svého návratu baví víc. Taehyung nevěděl, co se při Yoongiho cestě přihodilo, ale doufal, že konečně přišel k rozumu a jejich vztah se třeba změní.

Ale i když to Taehyung nevnímal, něco se změnilo už s Yoongiho návratem. Uvědomil si to až ve chvíli, kdy se ho učitelka zeptala, proč má tolik absence a proč se mu zhoršil průměr. Svedl to na to, že se mu sešly rodinné problémy a navíc má oslabenou imunitu. Ačkoliv mu učitelka uvěřila, doporučila mu, aby si zameškané hodiny odteď více hlídal. Taehyung začal mít strach, opravdu nechtěl opakovat ročník. Ale ve skutečnosti mu to nepomohlo. Nejdříve to zvládal, ale pak se mu opět ozval Yoongi  a Taehyung byl ráno tak nevyspalý a zkouřený, že se rozhodl, že takhle nemůže mezi lidi, natož do školy.

Další zameškané hodiny se mu kupily omluvném listu, kde začínalo docházet místo a kreativní výmluvy. Ale Taehyung cítil, že nemůže mezi lidi, a nechtěl odejít z bezpečí svého útulného pokoje. Měl tam všechno, co potřeboval, a tak tam celé dny trávil zamčený, aby mu matka nemohla přinést jídlo, protože na něj neměl ani pomyšlení. Navíc mu Yoongi chválil změnu, která se stala s jeho postavou za ty měsíce, co se neviděli. A Taehyung přeci toužil po tom, aby se Yoongimu líbil. Ať to mělo stát cokoliv.

Stal se vám někdy v životě takový zkrat? 🥺

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Stal se vám někdy v životě takový zkrat? 🥺

Behind YouKde žijí příběhy. Začni objevovat