11. Өөрчлөгдсөн би

11 2 0
                                    

Дөрвөн долоо хоног маш хурдан өнгөрч улирлын амралт ч хурдан дуусав. Эд хүйтэн ч арилж хаврын сар болоход хэдхэн л сар үлдээд байна. Хавар болохыг тэсэн ядан хүлээнэ. Энэ хугацаанд би хичээлээ хийж Руа болоод Юүхантай ч гайгүй харилцаатай болсон билээ. Тэднийг уучилж дахин найзууд болсондоо баяртай байгаа. Аль хэдийн хичээл эхлээд 3 хонолоо. Тэгсэн ч надад нэг л зүйл дутагдаад байлаа.

Өглөө эртлэн босоод өөрийгөө янзлав. Үсэндээ бага зэрэг долгион оруулаад, нүүрээ хөнгөн будаад уруулаа ч будлаа. Дүрэмт хувцасаа эмхтэй өмсөөд энгэрийн тэмдгээ зүүлээ. Миний хэдэн сарын өмнөх төрхөөс тэс өөр харагдаж байна. Илүү хөөрхөн бас цэгцтэй. Доош буун хоолны ширээнд суувал аав бас л сонин уншин сууна.

Би: Сайхан амарцгаасан уу?

Би өдөр бүр ингэж хэлдэг болсон. Би бага багаар өөрчлөгдөж байлаа.

Ээж: Өнөөдөр үнэхээр хөөрхөн харагдаж байна.

Би: Би байнга л ийм байдаг шүү дээ.

Ээж:  Тийм шүү.  Яг ээжийгээ дуурайчихаж.

Аав: Хэн хэнийг дуурайсан гэж. Хансыл надтай усны тусал шиг адилхан байхад.

Ээж: За тийм болог ээ ах гуай.

Аав: Ах гуай?! Энэ хүүхэн чинь бүр галзуурчихжээ. Ийм хүндтэй эр нөхрөө.

Ээж: За Сылаа. Миний охин аав шигээ хүнтэй сууж болохгүй шүү. Яг ийм үглээ яншиа хүнтэй.

Би: За ойлголоо. Би ингээд явъя да.

Аав: Юу? Үглээ, яншиа гэнэ шүү. Чи л ийм болгоо биздээ.

Намайг гаран гартал тэр 2 хэрэлдсээр л байлаа. Одоо л нэг гэр бүл шиг санагдаж байна.

Сургууль руугаа ороход намайг Руа угтан бид хамт анги руу орлоо. Хичээл завсарлахад Юүхан Руа бид 3 ангидаа сүү болон жигнэмэг идэн сууна. Юүхан надтай байснаасаа илүү Руатай байхдаа илүү тухтай харагдаж байна.

Би: Хөөе та 2 ингээд хоёр нэг нэгнийхээ уруулан дээрх үртэсийг нэртэйгээр нь идчихээч.

Тэр 2 хийж байсан зүйлсээ орхин инээлдэнэ.

Руа: Хансылаа. Чи үнэхээр өөр болсноо мэдэх үү?

Би: Юу нь?

Руа: Бүхий л зүйл чинь. Чи илүү сайн охин болсон.

Би: Өмнө нь тийм муу хүн байсан хэрэг үү?

Руа: Тийм биш ээ. 

The Book ||kmg||Where stories live. Discover now