6.

75 4 1
                                    

Ráno mě probudil Derek s tím jeho kamenným obličejem, samozřejmě. A teď jsem v nějaké místnosti, ve které bych se měla začít učit ovládat mé schopnosti.

,,Takže začneme tím, co tě naučili v Hydře." řekl Derek a ukázal na Nat. ,,Poraž ji v boji."

,,Cože? Nechci jí ublížit." řekla jsem.

,,O to bych si starost nedělala." řekla Nat a rozběhla se proti mně.

Chtěla mě kopnout do břicha, ale já jsem jí dřív chytila za nohu a zatáhla jsem nahoru, což jí svalilo na zem. Hned ale vstala a dala mi pěstí, které jsem uhla. Chytla jsem jí ruku, otočila jsem se k Nat zády a přehodila jsem jí přes ně, čímž jsem jí na chvíli vyrazila dech.

Najednou mě něčí ruka chytla kolem krku. Derek. Tu ruku jsem chytla a praštila jsem ho mojí hlavou do nosu, takže se pustil. Ještě jsem mu šlápla na nohu a strčila ho, aby spadl na zem. Povedlo se.

,,Tak jo, umíš toho dost..." řekl Derek a Nat přikývla.

,,Myslím, že můžeme přejít na ty zářící ruce." řekl s úsměvem Nat.

***

Přešli jsme do další místnosti, ve které byly tři kartonové postavy vedle sebe.

,,Tref tu prostředí." přikázal Derek.

,,No já nevim lidi..." řekla jsem nejistě. Co jsem dořekla tuhle větu vešel do místnosti Stiles.

,,Tak co? Jak to jde?" zeptal se.

,,Bojovat umí dobře. Dá se říct výborně." řekl Derek. ,,Ale teď se nám to bojí. Co na ti pomáhá to zapnout?"

,,Nejde to jen tak zapnout..." snažila jsem se to vysvětlit.

,,Co takhle vztek?" zeptal se Stiles s přimhouřenýma očima, trochu výhrůžně. ,,Co? Nevíš? Jasně... Ale kdyby tady byli lidi z Hydry tak to bys věděla co? A co takhle kdyby tady byli tvoji rodiče? Hm? Stejně nevěřím, že sis to tak rychle rozmyslela. To, že s náma porazíš Thanose. Je to divný, nemyslíte?"

Tak tohle mě hodně naštvalo. Vlastně nasralo. Natáhla jsem k němu ruku, která už zářila žlutě a vystřelila. Ale moje energie z té ruky se obrátila proti mně a odrazila mě do vzduchu asi o deset metrů dál. Ležela jsem na zádech a pak se zvedla na lokty a koukla se co se sakra stalo. Stál tam blonďatý kluk, celý v černém.

,,Jsem Andy." řekl s malým úsměvem. ,,A teď když jsi trochu naštvaná, zkus mě srazit na zem. Tvou mocí, samozřejmě."

Zvedla jsem se a rozzářila jsem své ruce, jak jen to šlo a všechnu, ale úplně všechnu, energii jsem vystřelila na něj. Bylo to tak rychle, že se ani nestihl bránit, takže ho to odstřelilo dost daleko.

,,Jsem Jess. Těší mě, Andy." představila jsem se.

,,Pěkný." přiznal Stiles a Derek se usm... Eh cože? Derek se usmál? Tak fajn, teď jsem viděla všechno.

,,Teď se tref do tý prostřední postavy." řekla Nat.

Tak jsem se jí snažila trefit. Poprvé jsem trefila tu vlevo. A na podruhé tu vpravo... A na potřetí konečně tu prostřední. Stejně tam už žádná jiná nebyla... Ups...

,,Do třetice všeho dobrýho, ne?" vysmíval se mi Stiles. Otočila jsem se na něj s vražedným pohledem a on hned přestal a couvl o pár kroků dál. Heh.

,,Do tebe bych se trefila na poprvý." řekla jsem mu výhružně.

,,Zkus to ještě jednou." řekla mile Nat.

,,Tak fajn." Další postavy se sesunuly dolů a já mohla zase střílet. Dala jsem ruku nahoru a vystřelila. Překvapila jsem sama sebe, když jsem se napoprvý trefila. Civěla jsem na tu spálenou postavu a idiotsky se smála.

,,Tak to je hustý." řekl Andy s úsměvem a všichni přikývli. ,,Tak ještě jednou."

,,Fajn." řekla jsem.

Dolů se zase začaly sesunovat další postavy. Ale zasekly se ve prostřed cesty a všechna světla zhasla.

,,Co se děje?" zeptala jsem se.

,,Nevím."odpověděl Stiles.

Chvíli bylo ticho a pak se najednou začal odněkud ozývat hlas.

,,Titan. Planeta, na které jsem dřív žil." řekl a kolem nás se ukázala asi ta planeta Titan. ,,Nikdy jsem nevěřil, že bych musel vyhladit 50% všeho živýho, abychom přežili. Chtěl jsem to udělat. Ale je pozdě. Nechci abyste to zažili taky..." dořekl to a zjevil se před námi.,,A proto jsem tady se třemi kameny nekonečna. A vy máte zbytek. Můžete mi ty kameny dát?"

,,Takhle to nefunguje." řekla jsem a vystřelila na něj mou energii. Jenže ona jím jen projela a zničila zeď za ním. Byl to jen přelud! Sakra!

,,Takhle to nefunguje." řekl a zmizel.

,,No do prdele." řekl zoufale Stiles.






Andy je z ,the gifted' je to úplně super seriál od Marvelu určitě se koukněte :D

Spiders and Wolves [Teen Wolf x Avengers]Kde žijí příběhy. Začni objevovat