XI.

117 1 0
                                    

Az elmúlt két hónapban igencsak megváltozott az otthoni légkör. Az összes nap abból állt, hogy meghallgattam Yoongi próbálkozásait, majd elmenekülve előle az istállóba Tannal és Nammal kimentem az erdőbe.
A mai reggelem sem indult másképp. Kikeltem az ágyból felkaptam egy gatyás egybe cuccot ami bőrhatású anyagból volt és hozzá a térdig érő vasbetétes bakancsom, majd felcsaptam a szintén sötét színű hosszú kabátom és fegyvereimet elrelytve magamon léptem ki a szobából. Mihelyst lábam a padlót érintette kint a folyósón megpillantottam az ajtó mellett szobrozó Sugát. Megforgattam a szemem, majd magam után becsapva az ajtót léptem volna el mellette, de ő ezt megakadályozva kapta el a karomat és rántott vissza egyenesen magához. Fejem kemény mellkhasán koppant, mire bosszús szemekkel néztem fel rá.
-Most elengedsz vagy elvágom a szép kis nyakad!-morogtam oda neki. Felvonta fél szemöldökét és úgy bámult szemeimbe.
-Nem tudnál bántani!-ejtett el egy gúnyos mosolyt. Sajnos igaza volt. Túlságosan kötődtem a hülye fejéhez...
-Mondd mit akarsz és aztán eressz el végre! Mennem kell Tanhoz!-rángattam meg a kezem, de semmit sem használt. Egy gyors mozdulattal összefogta egyik kezével mindkét csuklómat és fejem fölött a falhoz szorított másik kezét pedig derekamra vezette.
-Komolyan már kezdek féltékeny lenni arra a dögre!-morogta miközben orrát végig vezette nyakamon. Meleg lehelletétől kirázott a hideg és teljesen befeszültem érintésétől.
-Ebben a pillanatban azt mondanám te sokkal nagyobb dög voltál mint ő valaha is lesz!-sziszegtem összeszorított álkapoccsal. Lendületből visszahajolt az arcomhoz és úgy villogtatta felém éjsötét íriszeit.
-Pont erről akartam veled végre beszélni! Ne! Ne mondj semmit!-szólt rám, mikor már épp nyitottam a számat- Most végig fogsz hallgatni és nem érdekel a csökönyösséged Byun BinChang! Igen sajnálom! Igen elbasztam! Igen szeretlek! És igen tudom, hogy most te próbálsz utálni, de nem megy!-szorított mégjobban a falhoz-Figyelj...-kezdett bele lágyabban, de szorítása nem enyhült-Még mindig elakarlak venni és magam mellett tudni életem végéig mint feleség és mint a gyermekeim anyja, pluszba mint egész Dél-Korea legnagyobb maffiájának egyik feje...-simította végog oldalam, miközbeb nyakamra suttogta a szavakat néha-néha ajkait "véletlen" bőrömhöz érintve amitől teljesen libabőrös lettem.
-Suga...-próbáltam rászólni, de csak egy erőtlen sóhaj lett belőle. Visszahajolt ajkamhoz és megállt előtte pár centire úgy, hogy orrunk pont összeért.
-Nem cicám...-húzta végig ajkát arccsontomon-Neked csak Yoongi...-és ez volt a végszó hevesen tapadt ajkaimra, amit először befeszülve tűrtem, majd megadva magam az eufórikus érzésnek viszonoztam a csókot. Hevesen, teli érzelmekkel faltuk egymást. Yoongi kezeimet nyakába akasztotta sajátjait pedig fenekemre csúsztatta, majd egy kicsit megemelt ezzel jelezve, hogy ugorjak fel. Lábaimat reflex szerűen csavartam csípője köré, míg ő engem megtartva araszolt szobám felé. Félkézzel kinyitva az ajtót lépett be rajta, de istenért se szakította volna el ajkainkat egymástól. Féllábával belökte maga után az ajtót és rögtön ledobott az ágyra, mire nyekkentem egyet. Feljebb csúsztam és úgy néztem az ágy előtt álló fiúra aki éhes szemekkel vizslatott. Nyelnem kellett zavaromban, mire elmosolyodott és lekapta magáról a felsőjét. Kidolgozott felsőteste ahányszor csak meglátom zavarba hoz és ez most sem volt másképp. Mint egy ragadozó aki becserkészi ártatlan prédáját úgy indult meg felém és magasodott fölém végül hátamra döntve engem.

Suga mellkhasán feküdtem és hallgattam egyenletes szívverését míg ő a derekamat simogotta szüntelenül.
-Nem hittem volna, hogy eddig bírjuk...-pirultam el rögtön ahogy kiejtettem a szavakat. Kuncogva közelebb húzott magához, majd egy apró csókot nyomott fejem búbjára.
-Békülő szex az békülő szex jagiya...-ejtette ki a szavakat mintha egy teljesen természetes dologról lenne szó. Fejemet megingatva támaszkodtam fel az ágyban és a takarót magamra tekerve szedtem össze a cuccaimat, majd álltam neki öltözni ott ahol voltam. Már a fehérnemű rajtam volt, de Yoongi továbbra is csak éhes tekintettel figyelt ott feküdve a takarók között amelyek csak derekát fedték. Kuncogva ingattam meg a fejem és nyúltam ruhámért, de egyszer csak valaki berontott az ajtón.
-BinCh...-kezdett bele Hoseok, de rögtön el is hallgatott ahogy meglátott minket. Szemérmetlenül végig mért, majd Suga felé mutatta a középső ujját és visszanézett rám-Hupszi!-kapta ártatlanul szája elé a kezét, majd egyből röhögve vissza is csukta az ajtót.
-Egyszer megölöm...-vetette hátra fejét Yoongs egy nyögés kíséretében.
-Segítek!-huppantam le mellé inmáron teljes harci díszben és nyomtam egy cuppanóst ajkára-Megyek megnézem mostmár Tant és Namot, mert a végén megsértődnek!-kuncogtam fel-Te pedig légy jó nagyfiú!-suttogtam ajkaira és simítottam meg hasát, majd mielőtt beránthatott volna maga mellé nevetve kimenekültem a szobából. Még mindig sugárzó arccal robogtam le a lépcsőn és mentem be a konyhába ahol egyből megtorpantam a perverzen rámvigyorgó Bangtan láttán. Egyből leolvadt a mosoly az arcomról és pironkodva sütöttem le szemeimet.
-Mennyit hallottatok?-kérdeztem halkan.
-Igazából semmit, mivel a szobák hangszigeteltek...-rántott vállat Namjoon, mire rákaptam a tekintetem.
-Akkor...-egyből elhallgattam és Hobi felé kaptam dühös tekintetem aki éppen próbált kifelé araszolni a konyhából-Hoseok! Ott megállsz ahol vagy!-morrantam rá és abban a pillanatban mozdulatlanná merevedett, még pislogni sem mert. A pultról felkaptam két almát az egyikbe beleharaptam míg a másikat zsebembe begyömöszölve mentem oda a fiú mellé és ragadtam meg a fülét-Most pedig velem jössz!-kezdtem el kifelé húzni az istállóhoz. Hát így történt az, hogy a fiúk röhögve videózták ahogy az almámon csámcsogva a fülénél fogva rángattam ki Hoseokot egyenesen az udvarra.
-Tan!-fütyültem farkaskámnak, aki amint meghallotta a hangom hatalmas sebességgel szaladt felém és fék híjján lábaimnak csapódott így én majdnem eldöltem minek következtében a fiú kiszabadult és a terasz felé kezdett el futni.
-Tan!-néztem rá-Hozd!-adtam ki a parancsot, mire az állat teljes erőbedobással futott utána és vetette magát a hátára, mire a fiú rajta egy kb 80 kilós farkassal feküdt a fűben. Tan leszállt róla és gatyaszárát megragadva kezdte el visszarángatni hozzám.
Amint visszaértek elém a farkas elengedte Hoseokot és nyelvét kiengedve lihegett a lábamnál. Legugoltam Hobi mellé és megpöcköltem a homlokát.
-Legközelebb így szívózz velem szivi!-dobtam neki egy puszit aztán a teraszon tapsikoló srácokhoz fordultam.
-Igen! Igen! Köszönöm! Tudom, hogy jók voltunk!-hajlongtam folyamatosan ám egyszer csak valaki elkapott hátulról. Egyből felismertem az illatáról így elmosolyodva bújtam bele ölelésébe ő pedig állát fejem búbján támasztotta meg. Kezei hasamra simultak és úgy szorított magához.
-Mikor lesz az esküvő?-kiáltott oda nekünk Jin-Remélem addig még nem gyártotok mini Yoongikat és BinChangokat!-hallottuk meg egyből az ablaktörlő nevetését kijelentése után, mire a többiek is rázendítettek.
-Még a jövőhéten!-ordított vissza Suga ami a többieknél merő csendet és döbbenetet okozott. Kicsit oldalra dőltem és úgy néztem fel arcára.
-Komolyan?-kérdeztem halkan, mire rámkapta csillogó tekintetét és bőszen bólogatni kezdett.
-Minél előbb szivem! Minél előbb...-simított végig arcélemen és lágy csókot hintett ajkaimra.
Nem hittem volna, hogy minden ilyen gyorsan helyre jön...











Tudooom! Egy dög vagyok...
Jó régóta nem volt rész és ezért bocsánat, de most mivel lezártam az első könyvemet foglalkozhatok ezzel és a másik harmadikkal többet.
Na puszaaa
BK_mnstr💜

Boy Meets.../BTS és (kis mértékben)EXO fanfiction/ [Befejezett]Where stories live. Discover now