VIII.

137 3 0
                                    

A múltkori balhém óta eltelt két hét így most 2018. június huszonkettedike van tehát már bőven benne vagyunk a nyárban. Ami azt jelenti, hogy már csak három hónapom és két hetem van a szülinapomig. Fura lesz anyáék nélkül, de addig is itt vannak nekem a fiúk. Legalább is hat biztosan... Sugával azóta nem kommunikáltam csak elmentem mellette lesütött pillákkal és a lehető legnagyobb ívben kerültem. A mai reggel sem telt másképp mint a többi odaálltam a szekrényem elé és kikaptam egy fekete agyon szaggatott farmert és hozzá egy piros áttetsző felsőt (konkrétan egy háló volt) ami alá egy fekete sport toppot vettem fel. A hajamat felfogtam és fújtam magamra egy kis parfümöt, majd az ágyra lehuppanva kaptam fel a bakancsomat. Pont akkor léptem ki a szobából, mikor a mellettem lévő ajtó nyitódott. Egy platina szőke tíz centis magassarkúval és körmökkel rendelkező, falatnyi ruhában illegő, és felfújt szájú csaj lépett ki rajta úgy, hogy pont belátást engedett nyerni a szobába, ahol az ágyon szuszogó Suga látványa fogadott. Fájt. Nem kicsit, de ezt most nem mutathattam ki.
-Te még is ki a fasz vagy?-kérdeztem hidegen a csajszit. Elfordult a folyosón lévő tükörtől és rámnézett felvont szemöldökkel.
-Hát Yoongi maci hozott ide tegnap éjszaka. Azt mondta, hogy a csaja vagyok...-nyávogta, majd elkezdett idétlenül vihogni a végén-Miért?! Ki vagy te, hogy így beszélj velem Choi MinJivel?!-emelte fel hangját egy olyan frekvenciára amit csak a kutyák halhattak volna.
-Drága szivem fogd be azt az agyon műtött és vakolt pofádat vagy leszaggatom a póthajadat a fejedről!-morogtam ellenségesen. Elégedetten elmosolyodott és visszabámult a szobaajtóra, ahova abban a pillanatban vánszorgott oda egy boxerben feszítő Suga. Mi az a test?! Azta kurva...
-Csak nem féltékeny vagy?-sziszegte nekem oda elégedetten, majd odatipegett az ajtóban állóhoz.
-Szia baby!-karolta át Suga a derekát, majd magához rántva dugta le nyelvét a torkán. Miután elváltak a ribanc elégedetten pillantott rám, majd elém sétált.
-Tudod picim! Egy ilyen pasi soha a büdös életben nem nyúlna egy olyan kislányhoz mint amilyen te vagy!
-Én meg inkább arra használnám azokat a sarkakat, hogy hazatipegjek apucihoz mert biztos vagyok benne, hogy nem vagy idősebb nálam sokkal és egy tini kurva vagy!-sziszegtem az arcába, mire emelte a kezét és elcsattant egy pofon. Éreztem ahogy meleg vérem végig szánkázik arcomon, majd csípő érzés áradt el pofimban. A hülye műkörmös anyádat!
-Hogy mersz te így beszélni velem?!-rántotta meg a hajam is. Na nekem itt telt be a pohár. Beleütöttem a hasfalába, mire összegörnyedt én meg kihasználva a lehetőséget megragadtam póthaját és lerántottam a földre, majd elhúztam a lépcsőig.
-Állj fel!-rántottam meg, mire továbbra is ordítva felkelt a földről. Leráncigáltam magam mögött és mire leértem már a fiúk is előkerültek a visításra.
-Binchang! Engedd el de azonnal!-jött a hátam mögül Suga parancsoló hangja.
-Bocsi Suga de keress új játékot ez már kifújt!-rángattam tovább a csajt, majd az ajtóhoz érve felrántottam azt és a három fokos kis lépcsőhöz húzva egyszerűen csak kihajítottam a köves útra, ahol nehezen, de feltápászkodott. Kihúztam a farzsebemből a mindig odarejtett pénzem és pár ezer wont odadobtam elé.
-Itt a korházi kezelés vagy a hajad ára! Bánom is én! De ha mégegyszer meglátlak a birtok közelében a szép kis fejedet a lovam után kötöm és úgy foglak vele húzatni okés?-mosolyogtam rá a végén, majd megfordultam, hogy bemenjek.
-Te beteg vagy!-ordította utánam.
-Köszönöm szivem megtisztelsz!-fordultam vissza az ajtóban, majd meghatódást tettetve helyeztem kezem a mellkhasomra és rábasztam az ajtót. Megfordultam és szembetaláltam magam a lefagyott Bangtannal.
-BinChang voltam köszöntem!-hajoltam meg szinpadiasan. Elindultam fölfelé, majd a még mindig a lépcső tetején szobrozó Sugához érve megálltam. Feléfordultam és lekevertem neki egyet.
-Tudod...életemben nem láttam még ilyen gerinctelen senkit mint te! Így soha a büdös életben nem fogok benned senki sem megbízni! Pláne nem én!-sziszegtem arcába, majd otthagyva őket mentem be a fürdőmbe elsősegélydoboz után kutatva. Miután megtaláltam először is lemostam a vért az arcomról, majd előszedtem a fertőtlenítőt. Raktam belőle egy kisebb vattapamacsra és arcomhoz emeltem, de egyből fel is szisszentem és elrántottam. A látókörömben megjelent egy alak mögöttem. Hátra kaptam a fejem és egy már felöltözött Yoongival találtam szembe magam.
-Mit akarsz?-kérdeztem rá sem nézve arcomat tanulmányozva.
-Ülj le és maradj itt!-rántott hátra hirtelen és a sarokba elhelyezkedő mosógép tetejére helyezett. Leakartam szállni, de visszanyomott-Mondom maradj!-szólt rám erélyesen. Nyugton maradtam, de értetlen tekintettel fürkésztem a mosdókagylónál tevékenykedő alakját. Visszafordult felém, befészkelte magát lábaim közé és megfogta az államat.
-Maradj nyugton! Ez most csípni fog...-utasított. Odaérintette a sebemhez a cuccost, mire én felszisszentem a hirtelen ért fájdalomra.
Miután az egész arcomat megcsinálta letette mellém a vattát és kétoldalamra támaszkodva tanulmányozott. Egy idő után kezdett kínossá válni így mocorogni kezdtem.
-Yoongi...-kezdtem bele, mire hümmögött egyet-Ki engednél?
-Mi van ha azt mondom nem?-kérdezte felvont szemöldökkel, mire nyeltem egyet-Hm?-hajolt közelebb.
-É-én...n-nem t-tudom...-dadogtam lesütött pillákkal. Abban a pillanatba féltem tőle. Megijedtem attól, hogy miket tud belőlem kiváltani. Életemben nem voltam ennyire zavarban és nem dadogtam senki előtt sem.
-Azt viszont megmutatom most mi lesz...-suttogta és még közelebb hajolt ajkai már szinte súrolták az enyémeket, de még nem csókolt meg-Mi van babám megijedtél? Nem baj cicus...-simított arcomra-Megmutatom, hogy nem kell félned...-suttogta, mire kirázott a hideg. Elmosolyodott, majd észveszejtő lassúsággal ajkaimra tapadt és finoman tépni kezdte őket. Én idióta viszonoztam a csókját, mire elmosolyodott. Nyelvével megsimogatta alsóajkam résnyire nyitottam szám és ezt ő ki is használta. Nyelvemet piszkos táncba hívva dugta át az övét így még édesebb élményt adva mindkettőnknek. Combjaim alá nyúlt evvel ösztönözve arra, hogy átkaroljam velük derekát. Kezeimet nyakába biggyesztve nyúlt fenekem alá és úgy kapott fel. A szobám felé vette az irányt ott viszont berúgta magunk után az ajtót és leült az ágyra így lovaglóülésben helyezkedtem el rajta. Fenekembe markolt, az ismeretlen érzésre belenyögtem a csókba és hajába túrtam. Gyengéden meghúztam haját ő meg egy férfias morgást ejtett el válaszul. Kezei már a pólóm alatt kalandoztak simogatva csupasz bőrömet belőlem sóhajokat kicsalva.
-Y-yoongi...-motyogtam két csók között-É-én még n-nem...-nyögtem megint két csók között. Kicsit lassítva a csókcsatánkon vált el tőlem egy puszival és homlokát az enyémnek döntötte.
-Értem...lassan haladunk picúr! De egyet jegyezz meg! Az enyém vagy! Tudom, hogy nem bízol bennem, de elfogom érni, hogy az enyém légy ha beledöglök is!-adott egy puszit a homlokomra, majd kitett az öléből és elhagyta a szobámat. Megőrjítessz Yoongi! Ezt te is tudod! Remélem...






BK_mnstr💜

Boy Meets.../BTS és (kis mértékben)EXO fanfiction/ [Befejezett]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang