Nem tudom mióta vagyok idelennt teljesen elvesztettem az időérzékem. Azt viszont sikerült megjegyeznem, hogy hívják a tagokat. Eddig mindegyik volt lennt nálam bizonyos időközönként, ezért úgy saccoltam, hogy körülbelül egy hét telhetett el. Na most pedig eddigi ismereteim alapján bemutatom nektek fogvatartóim. A magas és platina szőke gyerek Namjoon avagy RM akinek már otthon kiderült a neve. A másik magas sötét barna hajú pedig Seokjin, aki a legidősebb. Az egyik alacsony akivel még nem találkoztam névszerint Yoongi avagy Suga és az ő törpe társa, kinek a kisujja vetekszik az enyémmel Jimin. Jiminnek van egy drága ikre ki meglepő módon nem lett törpe. Ő pedig Taehyung avagy V. Az élő napsugár aki kevesebb mint két másdperc alatt tölt fegyvert pedig Hoseok avagy J-Hope aki Namjoon tökéletes ellentéte és másik fele, mint éjsötét hajnal és ragyogó napkelte. A legfiatalabb ki csak egy évvel idősebb nálam Jungkook aki eddig a legközvetlenebb volt velem még Hoseokot is lenyomta ilyen téren.
Zajra lettem figyelmes az ajtó felőli így rögtön odakaptam a fejem. Nyílt a falap és Seokjin lépett be rajta egy késsel a kezében.
-Hoho! Mit akarsz te avval?!-kérdezem egyből ellenségesen.
-Régóta vagy már lennt igaz?-kérdezi száját féloldalas mosolyra húzva. Csak bólintottam-Feljöhetsz! De csak egy feltétellel! Nem szökhetsz meg és nem hagyhatod el a birtok területét vagy levadászunk és megölünk-vezette le halál komolyan. Fapofával bólintottam, mire mögém lépett és levágta a kötelet a kezemről, majd elém lépett és a bokámról is levágta.
-Jin...-erre az említett felkapta a fejét-Már ha szólíthatlak így...Visszakaphatom a fegyvereimet? Megígérem nem ölök meg senkit és nem sebzek meg csak ha szükséges!-könyörögtem neki.
-Egy igen szólíthatsz Jinnek. Kettő a fegyvereid jó helyen vannak Jungkook a szobádba vitte mikor leszedtük őket rólad az öveddel együtt. Ami pedig a lovadat illeti...
-Mi? Nam itt van?!-pattantam fel, mire egyből mozdult, hogy elkaphasson ha szökni próbálnék.
-Igen. Suga elég ideges volt miatta és miattad is. Főleg, hogy mikor elaltattunk nekünk támadt és élete árán is próbált téged védeni sikeresen megsebezve Yoongit, ezáltal felbaszva az agyát és majdnem agyonlőtte, de apád megállította miszerint ha ez a ló meghal akkor te is így hát kénytelen volt életben hagyni mindkettőtöket-vezette a még otthon történteket.
-Vigyél hozzá! Kérlek!Miután Jin felvezetett a lépcsőn konkrétan egy hatalmas palotában találtam magam ami régi stílusa ellenére elég modernen volt berendezve. Felvezetett a lépcsőn ami rögtön a bejárattal szemben volt és vörös szőnyeggel volt beborítva. A lépcsőtől, mint időközben kiderült balra van a konyha és jobbra a nappali, ahol egy fürdő is van fennt pedig a szobák helyezkednek el a folyósó bal felén míg jobb felén a dolgozó szoba egy könyvtár és a fenti fürdő. Az én szobám a folyosó végén volt Yoongié mellett. Amint benyitottam leesett az állam. Minden fekete, szürke és vörös árnyalatban pompázott. Középen helyezkedett el egy franciaágy fekete baldahinnal mindkét oldalán egy-egy komóddal és éjjelilámpával. Rögtön az ágy jobb oldalán helyezkedett el egy oltári nagy ablak fekete alapon vörös kereszt mintás függönnyel, amihez egy erkély is tartozott. Szintén jobb oldalt egy hatalmas fekete szekrény volt és avval szemben egy hatalmas fekete, faragott keretes tükör terítette be a fal negyedét, míg mellette egy kiskomód foglalt helyet amin az én sminkcuccaim kaptak helyet. Várj ha itt az én cuccaim vannak akkor...Odarohantam a szekrény elé ahol az én fekete és piros szeretett gönceim voltak a bakancsokkal és fegyvereimmel együtt. Az akasztós részem ami otthon mindig üres volt most csodaszép estélyi ruhák foglaltak helyet, szoknyák és blúzok társaságában.
-Jin...-fordultam volna az említett felé, de már nem volt a szobában. Vállat vonva fordultam a szekrényem felé, majd meglepődve vettem észre mellette egy ajtót. Benyitottam és mégjobban elámultam. Kaptam egy saját fürdőszobát. Csak van szivük. Visszabattyogtam a szekrényemhez és kikaptam belőle egy fekete v kivágású tapadó felsőt és egy piros bőrnadrágot és elmentem lefürdeni. Mikor végeztem felöltöztem ékszerdobozomhoz fordultam és felraktam a fekete "nyakörvemet" majd befújtam magam parfümömmel és megfésültem a hajam amit magas copfba felfogtam. Övemhez nyúltam és felcsatoltam a régen látott imádott késeimet és fegyveremet, majd felkaptam a sípcsontom közepéig érő csattos vasbetétes bakancsom és odaálltam a tükör elé. Tudom ám, hogy mitől döglik a légy. A nadrág kiemelte formás fenekemet és a póló kivágása is csak annyit takart amennyit kellett. Elégedetten bólintottam, majd fapofát felvéve kiléptem az szobából és lefelé vettem az irányt. Amint leértem hangokat hallottam a nappali felől ezért arra vezetett az utam. Amint beléptem mindegyikőjük elhalgatott és felémkapták a fejüket. Meghajoltam és a szabad fotel felé lépkedtem, majd el is helyezkedtem benne. Keresztbe tettem a lábaimat és várakozóan végignéztem rajtuk. Amíg meg nem álltam egy kicsit semm ismerős arcnál. Gondolom ő lehet Yoongi. Egymást tanulmányoztuk, míg felnem tűnt egy sebhely az arcán. Jovan Nammie! Ügyes paci!
-Milyen érzés végre fennt?-törte meg a csendet Jungkook.
-Nagyon szép ház. Köszönöm a szobát meg mindent, de látni akarom a lovamat!-mondtam határozottan érzelemmentes hangon Suga szemeibe bámulva aki erre a kijelentésre megfeszült.
-Lőttem volna inkább akkor agyon azt a gebét veled együtt!-morogta ellenségesen, mire felvontam egyik szemöldököm.
-Higgadj le légyszives egyértelmű, hogy az én idomításom alatt volt kiskora óta így termésetesen kötődünk egymáshoz. Nála ez teljesen természetes volt, hogy próbált megvédeni egy olyan embertől mint amilyen például te vagy!-mondtam ingerülten a végét és vele egyszerre pattantam fel a pisztolyomhoz kapva.
-Most foglak agyonlőni te kurva!-kapta elő a fegyverét, mire én csak leengedtem a kezemet és higgadtan álltam előtte kihúzott háttal, kihívóan íriszeibe bámulva. Ott álltunk egymás előtt én teljesen higgadtan, míg ő a mellkhasomnak fogta a fegyvert. Közelebb léptem így a fegyver csöve immáron hozzámért.
-Gyerünk lőjj csak le! Ha neked így jó!-mondtam teljesen nyugodtan normál hangerővel. Kibiztosította a fegyvert és továbbra is felemás szemeimbe bámult amikkel kihívóan méregettem-Gyerünk! Lőjj agyon az istenért!-kiabáltam immár rá. Leengette a fegyvert, még mindig teljesen befeszülve, majd pofon vágott.
-Eszednél vagy hülye ribanc?! Majdnem kinyírtalak! Térj észhez te elmebeteg kurva!-rángatott meg, majd elviharzott az emeletre.
-Nem vagy semmi hallod!-füttyentett elismerően Jimin.
-Hallod kislány! Ezt nem néztem volna ki belőled! Hivatalosan is családtag vagy!-pattant fel és tárta ölelésre kezeit legnagyobb meglepetésemre Namjoon.
-Neked csak ilyen beteg dolgokkal lehet imponálni?-nevettem fel, majd megöleltem ahova a többiek is csatlakoztak.
-Meglehet!-nevetett ő is mikor elengedtük egymást.
-Nah menjünk nézzük meg Namot!-mondja V, majd az erkély ajtó felé veszik az irányt. Izgatottan követtem őket egy hatalmas istállóhoz a háztól nem messze. Beléptünk az istállóba és egyből könnybelábadt a szemem. Az összes lovam itt volt. Rosietól kezdve Chanelen át a csikókig és legvégül pedig Nam.
Csöndben lépkedtem a boxokhoz a fiúk tekintetét végig magamon érezve. Mindegyiket végig szeretgettem, de Namot hagytam utoljára. Nem vett észre csak az ablakon bámult ki idegesen, miközben fújtatott és kapart a lábával.
-Nem evett azóta szinte semmit mióta nem látott csak ivott-szólalt meg Hoseok Chanel mellől aki éppen rátüsszögött a fiúra így az undorodva húzódott arrébb. Odaléptem ajtajához.
-Nammie! Szépségem! Én vagyok BinChang!-kezdtem el beszélni hozzá. Felkapta a fejét, mire hátra léptem egy nagyot. Hatalmas hévvel elkezdett az ajtó felé futni és csak akkor állt meg mikor a szügye koppant az ajtón így a feje egy centire volt az enyémtől, de én nem mozdultam. Megszagolta a hajam, majd egyből elkezdte csipkedni az arcom, mire felkuncogtam.
-Kiengedlek jó?-toltam vissza. Kinyitottam a boxot ő meg egyből kiügetett és tett egy kört körülöttem, mint egy szerelmes kiscsikó.
-Jolvan én is örülök neked!-nevettem fel és nyakára simítottam-Várj itt!-utasítottam. Bekocogtam a nyergesbe, majd a jól ismert szerszámokat lekaptam és kirobogtam útközben keféket felkapva. Letisztítottam, majd felnyergeltem és fiúk felé fordultam akik csak mosolyogva figyeltek.
-A birtok 250 hektár és a széleit kerítés védi tehát tudni fogod meddig mehetsz. A vacsora pedig hatkor lesz most van dél addigra illene hazérned. Itt a telefonod-nyújtotta át-Csak a mi számunkat tudod elérni senki másét net nincs rajta bennt a házban viszont van wifi. Most pedig mehetsz ha szeretnél!-intett az ajtó felé mondandója végén Jimin. Elvettem a telefont és zsebre raktam, majd lovam felé fordultam aki idegesen fújtatott a fiúk láttán.
-Nyugi drágám! Ők jók nem bántanak se téged se engem! Remélem...-tettem hozzá magamban.
-Megsimizheteeem?-ugrált Taehyung.
-Tae hányszor mondjam, hogy a maffiában vagyunk! Nem viselkedhetsz úgy mint egy gyerek!-dörzsölte a homlokát Namjoon.
-De egyszer mindenki belefárad ha túl sokáig felnőtt...-mutattam rá a valóságra. Namjoon csak felnézett és egy sóhaj kiséretében elmorgott egy "igazad van"-t és ennyiben hagyta a dolgot.
-Akkor szabaaad?-pattogott megint V.
-Gyere!-intettem neki. Taehyung elkezdett közeledni, mire Nam idegesen fújtatott-Nyugi szivem! Ő jó fiú!-suttogtam neki, majd Tae kezéért nyúltam. Ráhelyeztem hatalmas mancsát Nam orrára, mire az megnyugodva bújt a fiú tenyerébe-Evvel azt jelzi aki az én barátom az az övé is...
Tae teljes áhítattal simította végig lovam fejét aztán egy utolsót simítva rajta hátrébb lépett. A fiúk megindultak az udvar felé én meg követtem őket. A birtok amúgy a hegyekben volt csodaszép erdővel és kilátással is. Kinnt beálltak egy félkörbe úgy várták, hogy elinduljak. Sziszegtem Namnak aki leereszkedett a földre én meg gond nélkül felpattantam rá. Miután felkelt egyből a srácok felé fordítottam. Cicegtem neki, mire meghajolt, majd rögtön elindult vágtában az erdő felé. Felnéztem a házra mivel olyan érzésem volt mintha valaki figyelne. Mikor odaért a tekintetem az ablakhoz már csak az ellibbenő függönyt láttam. Megvontam a vállam, majd végleg nekiindultam felfedezni a birtokot.BK_mnstr💜
VOCÊ ESTÁ LENDO
Boy Meets.../BTS és (kis mértékben)EXO fanfiction/ [Befejezett]
Fanfic"-Mégis minek vagyok itt?! -Ó drága, ha te azt tudnád... -Igenis van jogom tudni! A Byun család nagyon nem fog örülni ha megtudják, hogy elraboltatok! -Tudod kedves...-nedvesítette be párnácskáit-Ha valaki túl sokat tud...Az sem mindig hasznos...Te...