Amint odaértünk a helyszínre (ami konkrétan egy palota volt) a többiek kiszálltak a kocsiból így én maradtam utoljára. Leelenőriztem a fegyvereimet és sóhajtottam egy nagyot, majd kinyitottam az ajtót ahol egy segítő kéz várt. Felnéztem és egy hidegen bámuló Sugát pillantottam meg.
-Kiszállsz még ma vagy itt maradsz a picsába?-kérdezte rezzenéstelen arccal. Megráztam a fejem és tenyerem az övébe helyeztem. Amint megtaláltam az egyensúlyom belekaroltam szerepemhez hűen és elindultunk befelé a csapat élén. Belépkedtünk egyenesen egy nagy ajtóig, ahol két őr állított meg minket.
-Nevüket!-utasított a nagydarab pacák, mire csak felhúztam az orrom és hagytam, hogy a többiek intézzék, mert ha rajtam múlt volna biztos nem marad élve ezzel a stílussal.
-Kim néven vagyunk bejelentkezve mindegyikőnk...Kivéve a menyasszonyomat! Ő Byun néven...Ugye drágám?-nézett rám jelentőségteljesen Yoongi. Mire döbbenetemet leküzdve helyeseltem.
-Pontosan!-feleltem határozottan. A csávesz még nézegette egy darabig a papírt, majd azt leravka egy kisasztalra a másikhoz indult és elfordulva sutyorogtak valamit, amit Namjoon ki is használt és gyorsan kicserélte a listát egy olyanra amin immáron a mi nevünk is szerepel.
-Sajnálom, de nem engedhetem be magukat, ha nincsenek rajta a listán!-ért vissza elénk az agyifogyaték.
-Nézze csak meg mégegyszer!-utasítottam egy műmosollyal, mire mégegyszer átlapozta és meglepődve tapasztalta, hogy bizony be kell engednie.
-Bocsánat a kellemetlenségért!-hajolt meg-Erre tessék!-nyitotta ki az ajtót, mire egy gúnyost mosolyt villantva megindultam Sugával és a többiekkel egyszerre. Amint beértünk elképedtem. Rengetegen voltak és a többség férfi akinek a nyakába egy-egy falatnyi ruhában flangáló, agyin sminkelt kicsit sem finomkodva kurva volt, de ott voltak azok is olyan tisztességes emberek akik rendesen felöltözött nőkkel érkeztek ahova én is beletartoztam.
-Ki ez a pasi? Valami strici?!-kérdeztem mivel úgy is tudtam, hogy hallják a kis headsetek miatt.
-Nem egészen...-susogta mellettem Yoongi-Szépen lassan nézz fel az emeletre...-utasított, mire először körbe néztem, majd mintha csak a berendezést szemlélném felvezettem a tekintetem a galériára. Mikor megláttam a célpontom azthittem leesik az állam.Egy kicseszettül helyes hímegyed támasztotta odafönt a korlátot egyik kezében valami pia volt és három ribanc csüngött rajta. Nem csípte ki magát végtére is ő a házigazda azt vesz fel amit akar ő hozta a szabályokat.
-Azt a kurva...-susogtam, mire a fülemben hallottam a többiek kuncogását csak Suga feszült meg egy kicsit mellettem.
-Na igen! Ő Park Yuhwan...-kezdett bele RM-Látod azt a nyakláncot a nyakába?-kérdezte, mire hümmögtem egyet-Azt kellene elhoznod észrevétlenül bármilyen módszerrel csak egy a fontos! Ne öld meg!-magyarázta továbbra is.
-Rendben értem de, hogy keltsem fel a figyelmét?-érdeklődtem.
-Először is söpörd hátra a hajad ezzel szabadon hagyva nyakadat!-utasított Jin-Másodszor pedig...Van nálad rúzs ugye?-kérdezte, mire megintcsak hümmögtem egyet-Menj ki mosdóba és igazítsd meg magadat és gyere vissza a szokásos belépőddel amit otthon is előadtál már párszor és meg is vagyunk.
-Gyere segítek!-rántott magával Yoongi, mire csak követtem. Legnagyobb meglepetésemre a mosdóba is követett. Megigazította a hajamat úgy, hogy tökéletes rálátás nyíljon a már beigazított dekoltázsomra, majd a tükör felé biccentett, hogy folytassam. Miután megvoltunk kisasszéztunk a mosdóból és visszaindultunk a nagyterembe. Suga előbb lépett be a terembe előtte pedig egy jelentöségteljes "ne szúrd el vagy meghalsz" pillantással díjazott meg.
Sóhajtok egyet, majd a nagyajtót kicsapva méltóságteljesen és elegánsan belépkedek a helyiségbe. Kaptam irigykedő és egyben csodálkozó tekinteteket is, de csak egy volt ami jelen pillanatban foglalkoztatott. A célponté. Felnéztem rá, mire csak elvigyorodott és intett az ujjával, hogy menjek fel. Én csak megnyaltam az alsó ajkam és kihívóan felvontam a szemöldököm. Hátat fordítottam és a piás pult felé vettem az irányt.
-MÉGIS MIT CSINÁLSZ?!-hallottam meg a többiek ideges hangját.
-Nyugivan srácok a tenyeremből eszik kb. két percet adok neki és megjelenik...-nyugtatgatom őket, mire csak pár morgást kapok válaszul. Elvettem egy édes pezsgőt és azt iszogatva pásztáztam a tömeget. Az egyik sarokban megtaláltam Taehyungékat és biccentettem nekik egyet.
-Egy elragadó hölgy egyedül egy ilyen csodálatos estélyen?-szólalt meg mögöttem egy hang, mire tettetett meglepődöttséggel hátrafordultam.
-Tudja...a pertnerem rámunt inkább az itteni lányok foglalkoztatták...-biggyesztettem le alsó ajkam miközben játszottam a buta libát.
-Ez esetben...lesz az én partenerem? Van fennt egy meglepetésem is kedves...
-Lisa!-vágtam rá egy random nevet ami eszembe jutott-És ha jól tudom te pedig Yuhwan...-vettem elő a legcsábosabb mosolyomat.
-Így van kedves Lisa...-mondta, majd vigyorogva kezet csókolt. Legszívesebben undorodva elhúzódtam volna. Kitudja hány retkes ribancot csókolt végig eddig azokkal a párnácskákkal?! Az érintésére kirázott a hideg és hidjétek el nem a jó értelemben.
-Addig is igyunk!-rántottam el a kezemet és a kezébe nyomtam egy pezsgős poharat.Már jópár italt elfogyasztott a drága, míg nekem egyfolytában kikellett öntsem vagy ügyetlenségre szabadkozva vagy egy virágra. Legalább a virág jól járt...
Éppen magát fényezte ez az idióta én meg kuncogtam minden egyes szar poénján.
-Mint már mondtam az előbb is lenne számodra egy meglepetésem...-suttogta csábosan a fülembe, mire okádhatnékom támadt.
-Jujj! Imádom a meglepetéseket!-buta liba 2.0 életbe lép. Elvigyorodott és az emelet felé kezdett húzni. Elvitt a folyósón fekvő leghátsó szobába és magunkra zárta az ajtót.
-Nos kedves Lisa...tudod mi jön most!-és avval már ajkaimra is tapadt én meg kénytelen voltam viszonozni a csókot. Az első csókom volt...
Már döntött volna le az ágyra mikor is megállítottam és fordítottam a helyzetünkön.
-Szeretem ha én irányítok!-súgtam a fülébe és feltettem kezeit egyenesen az ágyrácshoz közel, mire belemosolyogott a csókba. Egyik kezemet levezettem a combfixemhez és kikaptam belőle az altató kendőt és a bilincset, majd óvatosan magam mellé helyeztem. Fogtam a bilincset és villámgyorsasággal odaláncoltam a rácshoz. Elváltam tőle úgy nyúltam most a kendőért, mire csak egy értetlen pillantást kaptam.
-Yah! Még is mit csinálsz?!-kezdett el rángatózni, mire csak felkuncogtam.
-Sajnálom szivi! De remélem egy életre megjegyzed a BinChang nevet...-suttogtam a fülébe, majd az árcához emeltem a kendőt. Még rángatózott egy darabig aztán elaludt. Gyorsan leszedtem a nyakláncát és felkaptam a cipőmet az ajtó melletti tükörben megigazítottam a kinézetem és a melltartómba rejtettem a pendriveot.
-Nah ez is megvan!-sóhajtok, majd fapofát felvéve kitipegek a szobából. Leiszkoltam a fiúkhoz és gyorsan intettem, hogy mehetünk. Észrevétlenül kisurrantunk és már mentünk is haza.
Otthon egyből odaadtam a pendriveot és felfutottam a szobámba. Nem akartam egyikükkel sem beszélni ez most betette nálam a kaput. Ezt az egy dolgot és az ártatlanságomat tartogattam mindvégig annak a személynek akihez majd hozzámegyek. De ez elveszett és így nem bírnék a szemükbe nézni pláne úgy nem, hogy egyikükhöz kell hozzámennem. Lezuhanyoztam és lemostam a fejem, majd felkaptam a pizsimet. Magam elé meredve vártam, hogy csillapodjon a bennem égő bűntudat, de cseppet sem javult a helyzet. Szép lassan felemésztett a tudat, hogy valamilyen szinten már nem vagyok tiszta és, hogy így már nem fogok kelleni semelyiküknek. Yoongi meg ahányszor csak akar belémköthet... Erre a gondolatra könnyek gyűltek a szemembe és utat is engedtem nekik. Úgysem lát senki...Hangtalanul zokogtam és nyeltem vissza a könnyeimet, mikor kopogásra lettem figyelmes.
-Ki vagy?-törölgettem könnyeimet. Nem kaptam választ ezért kinyitottam az ajtót. Avval a lendülettel csaptam is volna vissza ha ott szobrozó "vendégem" nem teszi be az útba a lábát. Gyorsan elslisszoltam az ajtótól és hátat fordítva neki kezdtem el beszélni.
-Mit keresel itt Suga?-kérdeztem hidegen, de megremegett a hangom. A picsába már!
-Csak gratulálni akartam az akció miatt és...Te...te sírtál?-kérdezte és hallottam hangján a döbbenetet.
-Nem...talán...és ha igen?! Mert én nem sírhatok vagy mi?! Nem lehetek egy kibaszott pillanatra is még csak tini?! Nem dolgozhatom fel egyedül, hogy olyasvalakinek adtam azt a kurva első csókot aki nem jelentett nekem semmit?!-ordítottam immáron zokogva a végét. Yoongi csak állt előttem lefagyva és nézte ahogyan testem rázkódik a sírástól. Nem bírtam tovább...
Lábaim feladták a szolgálatot és összecsuklottam volna, ha nem találom magam hirtelen Suga karjai közt. Magához szorított, mire csak mégjobban zokogtam belefúrtam a fejemet mellkhasába és úgy kapaszkodtam pólójába, mintha az életem múlna rajta. Addig simogatta a fejem míg meg nem nyugodtam kicsit. Még párszor szipogtam aztán elváltam tőle és hátatfordítottam neki.
-Köszönök mindent...most pedig menj el légyszíves...-mondtam halkan úgy, hogy éppen meghallja. Indultam volna ágyam felé, mikor elkapta a csuklómat és csípőmnél fogva magához rántott úgy, hogy még egy hajszál sem fért volna el közöttünk.
-Yoongi mégis mit...-kezdtem bele de mutatóujja az ajkaimon landolt.
-Shhh! Csak maradj nyugton...-simított végig párnácskáimon, majd egyre közelebb hajolt, mígnem szánk már súrolta egymást. Nagyot nyeltem és belenéztem csillogó szemeibe amik arcomat pásztázták. Kezeimet nyakába csúsztatta és mégközelebb húzott magához a derekamnál fogva.
-Suga...-suttogtam, miután egyből ajkaimra is tapadt és mozgatni kezdte párnácskáit. Pár másodperc múlva a döbbenetből felocsúdva viszontoztam csókját, mire belemosolygott a csókba. Megszorította a derekam, mire a hirtelen fájdalom érzetre kissé elnyíltak ajkaim és ezt kihasználva tolta át nyelvét számba, tiltott ám mézédes táncba hívva az én ízlelőkémet is. Alsó ajkamat megharapva vált el tőlem és kicsit meg is húzva azt. Szépen lassan ellépett előlem és az ajtó felé vette az irányt, majd megállt előtte.
-Ez szerintem megfelelő első csók volt nemde?-nézett át válla felett, majd újból megszólalt-Egyet viszont ne felejts...Még mindig utállak!-mosolyodott el, majd otthagyva kusza gondolatokkal kisurrant az ajtón. Kacsómat párnácskáimhoz emeltem és végig simítottam rajtuk ahogy pár perce még Yoongi tette... Ugyan BinChang! Te idióta! Verd ki a fejedből! Hisz ő mondta, hogy utál! Na de akkor is...
Én még így is szeretem...BK_mnstr💜
ESTÁS LEYENDO
Boy Meets.../BTS és (kis mértékben)EXO fanfiction/ [Befejezett]
Fanfic"-Mégis minek vagyok itt?! -Ó drága, ha te azt tudnád... -Igenis van jogom tudni! A Byun család nagyon nem fog örülni ha megtudják, hogy elraboltatok! -Tudod kedves...-nedvesítette be párnácskáit-Ha valaki túl sokat tud...Az sem mindig hasznos...Te...