...
Artık hastanede tedavi görecektim. Ama yaşamamın bir önemi de yok artık. Hastaneye gittik. Bir odaya girdik. Artık bu odada kalacaktım. Burda tedavi görecektim. Belki tedavi göremeden ölecektim.
"Korkma geçicek tamam mı?"
"Ben korkmuyorum ki zaten. Korkamıyorum."
"Düşünsene sen kurtuluyosun han nehrine gidiyoruz. Ben sana orda evlilik teklifi ediyorum."
"Bende sonsuza kadar evet diyorum."
...
Tedavi görmeye başlamıştım . Ama işe yaramıyordu hiçbiri. Ölmeyi dört gözle bekliyordum sadece.
...
Artık tedavim bitmişti. Ama bir tanesi bile işlememişti. Ölecektim sadece ne zaman olursa olsun.
Ikimizde ağlıyorduk.
"Hadi han nehrine gidip hayalimizi gerçekleştirelim." Demiştim.
Han nehrine gelmiştik. Bir süre dolaştıktan sonra Yoongi önümde eğildi.
"Y/n benimle evlenir misin?"
"İşte şimdi sonsuza dek EVET."
Ölücektim sonsuza kadar demek biraz garip olsada.
Dudaklarıma yapışmıştı. Sonra banka oturmuştu bende Yoongi'nin bacağına yattım.
"Özür dilerim sevgilim. Seni yanlız bırakıyor olmak beni çok üzüyor. Beni her gün ziyarete gel tamam mı?"
"Özür dileme benden. Sen kendinden özür dile. Ve seni orda hiç yanlız bırakmıyacağım."
"Yoongi."
Küçük bir kıkırdamadan sonra kalkıp ona döndüm.
"Ben üzülürüm diye sevgili yapmamaya çalışma. Hatta sevdiğin birisi olursa onunla evlen. Ama çocuğunuz olursa adını Y/n koyar mısın?"
"Saçmalama Y/n. Oldu olacak birde senin kıyafetlerini giydireyim ona."
"Güzel fikirmiş Yoongi. Bunu da yapabilirsin."
"Delirmişsin."
"Ama lütfen çocuğunu da getir mezara tamam mı?"
"Şu konuyu kapatabilir miyiz? Canımı sıkmaya başladı."
"Ama senin-"
Sözümü kesen belki de son kez öptüğüm dudakların olmuştu. Bunu unutmayacağım.
"Başım çok ağrıyor. Belki ovarsan geçer. Yine soğuk bez koyup bana çorba yapsana."
"Dalga geçme."
Yalandan da olsa gözümüzde ki yaşlarla gülüyorduk.
"Belki en çok ta gülüşünü özleyeceğim Yoongi."
"Bende senin sevgilim."
Yavaş yavaş artık gözlerim kararıyordu. Kendimi kötü hissetmeye başlamıştım. Kucağında ölmek daha kötüydü. Tekrar kucağına yattım.
Ağlıyorduk.
"Yoongi uyuyabilir miyim?"
"Uyu güzelim. Senin yanındayım."
Sadece elimi sımsıkı tuttuğunu hissedebilmiştim.
Ve kucağında ölmüştüm.
FINALLLLLLL.
NASIL OLMUSTU BU HIKAYE YORUM YAPIN.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
🚬ŠMØĶË🚬 (TAMAMLANDI)
ChickLitArtık içme. Benim için. Y/n: Uyuyabilir miyim? Yoongi: Uyu güzelim. Lütfen her okuyan vote yapabilir mi?