5. BÖLÜM

356 25 6
                                    

Telefonun çalmasıyla ürkmüştüm. Senin telefonun çalıyordu. Zaten beni kim arıyacaktı ki? Balkona çıkıp telefonla konuşup dışarıyı izliyordun. Ama çok sinirliydin.

"Benim çıkmam lazım üzgünüm."

"Nereye?"

Şüpheyle sormuştum. Ama birşey demeden çıkıp gitmiştin. Sadece bu işleri bırakmanı istiyordum.

...

Gece saat 2 olmuştu. Hala sabahtan beri sigara içiyordum. Gözlerim kapanırken daha çok açılmasını sağlıyordum. Daha gelmemiştin. Seni bekliyordum. Acaba yine mi bana anlattığın adamların yanına gittin. Gözlerime yenik düşerek koltukta uyuyakalmıştım.

...

Sabah olduğunda her yer sessizdi. Yavaşça kalkarken başımda bir ağrı hissetmiştim. Bu çok kötüydü. Geri oturmuştum. Bir süre sonra kalktığımda etrafa bakınırken Yoongi diye sesleniyordum. Ama yoktun. Dolaba baktığımda birşey  kalmadığını gördüm üstelik sigaramda bitmişti. Markete gitmiştim. Yolda giderken başımda sabah hissettiğim ağrının aynısı vardı. Bu sefer ciğerlerimde acıyordu.  Bir süre bekleyip yoluma devam ettim. Markete girdim istediğim şeyleri alıp 3 paket sigara istemiştim. Eve geri geldiğimde Yoongi'nin evde olduğunu gördüm gelmişti. Poşetleri elimden bırakıp sana sarıldım.

"Nerdeydin bunca vakit çok korktum?"

"Iyiyim ben. Korkuttuğum ve seni beklettiğim için özür dilerim meleğim."

Ne bana meleğim mi demişti? Neden ki? Ah inanamıyorum. Hayatimda 6 yıl sonra annemden sonra biri bana meleğim demişti. Gözümden bir damla yaş akarken annemin sesleri kulağımda yankılanıyordu. Bana meleğim diyişi. Gerçekten şuanki aklım olsa babamı kendi ellerimle gebertmek isterdim. Ama elimde değil.

Özür dilerim anne. Seni koruyamadım.

Düşüncelere dalıp çıktıktan sonra miğdemin bulandığını hissedip tuvalete koşturdum.

"Iyi misin? Neyin var?"

"İyiydim ama bilmiyorum. Üşütmüşümdür"

"Kendine dikkat et."

"Tamam da. Sen nerdeydin noldu anlatsana herşeyi."

Yüzünde gülümseme ile;

"Adam öldü sonunda."

"Ne? Hangi adam?"

"O sana bahsettigim pislik. Birinin kızını daha kaçırmış kızın babası da bu pislik adamı öldürmüş. Polis geldi. Diğer suçlular hapse girdiler. Ben herşeyi anlattım. Şimdi senin yanındayım. Senin bana çok ihtiyacin var."

"Vay be kızın ne kadar iyi babası var. Keşke benimde bir babam olsaydı."

"Haketten senin ailen nerde? Tanıştığımızdan beri bahsetmiyorsun."

Ona herşeyi anlatmıştım. Anlatırken ağlıyordum. Beni kucağına alıp odaya götürdün.

"Bugün seninle yatabilir miyim?"

Sadece üzgünce kafa salladım. Yanıma gelip yatmıştın Beni sımsıkı sarmıştın. Sanki hiç bırakmak istemiyor gibiydin. Tıpkı annem gibi, sımsıkı.

"Sana bisey söyliyeceğim."

"Evet."

"Ben seni seviyorum."

"Bende seni seviyorum."

"Ama ben arkadaş anlamında demedim. Ben sana aşık oldum."

Utanmıştım.

"Benimle çıkar mısın meleğim?"

"Tamam."

"Neden evet demedin?"

"Evet kelimesini eğer evlenirsek o zamana sakladım."

"Seni seviyorum meleğim. Iyi geceler."

"Bende sevgilim. Iyi geceler."

Bölüm sonu...

Begenmeyi unutmayın yorum yapin.

Begenmeyi unutmayın yorum yapin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
🚬ŠMØĶË🚬 (TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin