Nem tudom, hogy sikerült rábeszélni engem erre az egészre, de már kezdem rohadtul megbánni, hogy belementem. Szívem szerint továbbra is itthon ücsörögnék az ágyamon, mindenféle gusztustalan nassolnivalót tömnék az arcomba és bámulnék valami random animét a laptopomon, minthogy kimozduljak, és emberek közé menjek. Nem vagyok antiszociális vagy emberfóbiás, inkább csak jobban preferálom az egyedüli bulikat, amikor nem kell attól félnem, hogy valaki lehányja a cipőmet, vagy a mellettem lévő fülkében kezdenek el emberek szexelni, amitől mindig is undorodtam. Hogy lehet annyira túlfűtött a hangulat, hogy nem bírnak magukkal hazáig és muszáj egy nyilvános vécében lerendezni egymást?
Ennek ellenére, most mégis megerőltettem magam és viszonylag elfogadható külsőt varázsoltam magamra, mert sajnos drága barátaim nem engedték meg, hogy mackó nadrágban és tintafoltos pólóban induljak el az egyetemi buliba, amit a kampusz egyik nagyobb bárjában tartanak meg, mint egyébként szinte minden második hétvégén. Végül is az egyetem a féktelen bulikról és az állandó részegségről szól, nem igaz? Legalábbis a lakótársam, egyben legjobb barátom Eunwoo szerint ez a legfontosabb a huszonévesek életében. Nem tudom, hogy akkor én milyen hibás kódszámmal születtem, de én ezt nem így látom. Nem pályám a minden héten más csajjal fekszem ágyba, vagy a félig már kancsítok, annyi sojut ittam meg dolog. Oké, nem vetettem meg az egyéjszakás kalandokat én magam sem, de azért távol akartam magam tőle tartani, mert féltem, hogy valami elvetemült pinabubus lesz belőlem, és soha többé nem fogok tudni komoly kapcsolatot kezdeni egy lánnyal.
- Kész vagy? – rontotta rám szokásához híven Eunwoo a fürdőszobaajtót, amin már meg sem lepődtem kétévnyi együttélés után. – Azta, Kook, egészen elfogadhatóan nézel ki. Ha többet basznád így ki magad, több csaj lihegne a nyomodba, mint eddig!
- Dugulj el, és inkább menjünk. – forgattam meg a szememet, unottan átszántva ujjaimmal zselétől ragacsos hajamon és figyelmen kívül hagyva barátómat kis híján fellöktem őt és elindultam a kijárat felé.
Eunwoo hülyeségeket beszélve követett a liftig, és még akkor sem állt be a szája – sajnos – amikor már a metrón ülve közelítettük meg a bárt. Bár mindkettőnknek volt jogsija és kocsija is, mindketten be akartunk rúgni ma. Eunwoo azért, mert neki ez a mániája minden hétvégén. Én meg szimplán úgy éreztem alkohol nélkül nem fogom túlélni ezt az egészet. Alig egy fél óra alatt megérkeztünk a bárba, ahonnan már kiszűrődtek a szokásos buli zenék, valamint az alkohol szagát már az aluljáróban is megéreztem, így biztos voltam benne, bent már javában áll a buli.
- Eunwoo! Jungkook! – köszöntött minket lelkesen Hoseok, az egyik közeli barátunk, aki egy random csajjal ácsorgott a bejáratnál, akinek egy karton doboz volt a kezében.
- Csá, Hobi! – pacsizott le vele Eunwoo, majd én is hasonlóan cselekedtem, amikor a lány kissé megszeppenve felénk tartotta a kartondobozt, amiben, mint észrevettem sok, különböző álarc pihent. – Mi a tököm ez? – kérdezte udvariasan Eunwoo kivéve egy fekete egyszerű maszkot, aminek az orr részénél volt egy fura minta.
- Álarcosbuli van. – adott választ egyszerűen Hoseok. – Próbálunk kultúrát csempészni a bulikba időnként!
- Ezzel? – emeltem ki egy férfi nemiszervre hasonlító szemüveget, amit utána azonnal vissza is hajítottam a dobozba. – Szép próbálkozás. – mutattam fel gúnyosan a hüvelykujjamat, majd kivettem egy viszonylag normális kinézetű sima fehér maszkot, amit felhelyeztem az arcomra. Hoseok megveregette a vállamat és közölte velem, hogy rám férne valami tömény pia, mire visszavágtam, hogyha nem lenne itt tömény pia, el sem jöttem volna.
Eunwooval bementünk a kissé elsötétített szórakozóhelyre, ahol mindenféle színes, neon színeket láttunk hol a plafonról levilágítani, hol más emberek kezéről vagy nyakáról. A szokásos száraz jég jellegzetes illata, és más-más piák keveréke szállt a levegőben, amitől máris részegnek éreztem magam, de sajnos még nem eléggé. Nagy nehezen átverekedtük magunkat a hatalmas tömegen és beálltunk a pult elé, hogy kérjünk valamit inni, lehetőleg valami olyat, aminek tömény alkohol tartalma van. Barátommal karöltve megittuk legalább három kör sojut, de mivel nem láttam ezt elégnek, nemes egyszerűséggel elkértem a pultoslánytól az üveget és úgy döntöttem ma estére ő lesz a partnerem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Szeszih Kpop Egypercesei
Fiksi PenggemarEgy kisebb egyperces/novellás kötet, amiben leírom a random, unalmas iskolai órákon keletkezett irományaimat, amiknek egy-egy kedvenc K-pop banda tagom a főszereplője. Időnként yuri/yaoi előfordulhat. Fogadjátok sok-sok szeretettel! ???