--Sensei cu AgapeFreeSpirit Splash! Take your marks.
How to win a race.Stătea cu urechile ciulite, chiar dacă avea impresia că acea cască idioată îi bloca auzul limpede. Avea muşchii încordaţi la maxim şi îşi simţea mâinile lipite de platforma de lansare, dar era gata să sară oricând. Voia să tragă cu colţul ochilor la ,,vecine", însă vederea îi era blocată la culoarul ei de bazin. Voia să ajungă cât mai repede în apă.
Inima îi bubuia. Aşa se simţeau naţionalele.
Fluierul spintecă brusc aerul, iar bazinul se cutremură când siluetele suple ale tinerelor fete făcură valuri în apă, tulburându-i suprafaţa lină. Izbirea de gheaţă fusese tot ce-i trebuia lui Katte Fernandez. Urma să câştige, o ştia din adâncul sufletului. Şi nu era doar pentru că se antrenase doi ani la rând pentru naţionale, ci pentru că viaţa ei se rezuma la înot. Inima îi cerea asta la fel cum plămânii cereau aer. Picioarele îi erau bolnave de umblat pe uscat, voia să simtă apa peste tot pe lângă ea.
Tânăra se propulsă rapid, simţind cum toţi nervii săi urlă să atingă din ce în ce mai repede parapetul. Se răsuci brutal în apă, stropind peste tot picuri lucitori. Acea parte îi plăcea cel mai mult. Freestyle. Eh, nu era ca şi cum nu fusese freestyle mereu, stilul liber era pe placul ei. Dar acea întoarcere îi asigura de cele mai multe ori câştigul. Cu o împătimire de drac în ochi, înotă şi mai cu foc, simţind cum picioarele îi ard. Nu mai conta cine o depăşea sau nu. Finalul cursei era aproape.
— ÎN NUMELE SPANIEI, DOAMNELOR ŞI DOMNILOR, KATTE FERNANDEZ CÂŞTIGĂ LADIES' 200M FREESTYLE!!!
Bruneta sări la suprafaţă, cerând disperată mai mult aer. Îşi dădu jos enervanta de cască şi clipi des, încercând să se lămurească ce tocmai se întâmplase.
— Hei, felicitări!
O mână se întinse în faţa ei şi-i văzu chipul blând al prietenei sale, Jane Hanley, cum îi oferă ajutor pentru a ieşi din bazin. Şi ea era îmbrăcată în costum de înot. Următoarea rundă urma să fie 400 ladies' breaststroke, specialitatea sa.
— De ce, ce-am făcut? se bâlbâi Katte, ieşind şi scuturându-se de apă.
Blondul Nagisa, din spatele ei, ţopăia, iar Jane pufni amuzată, făcându-i un semn discret către panoul cu clasamente.
1. Spain: Fernandez Kate
2. France: Maria Lune Fonzon
3. America: Anastasia Clara Balmand.— Nu cred! şuieră tânăra. Am bătut-o pe Anastasia?!
— Aşa-i, aprobă o voce groasă din spatele fetei. Visul tău de-o viaţă.
Tinerei îi sări inima. Când se întoarse, îl văzu pe blondul său preferat, Makoto. Se bâlbâi o clipă, nemaiştiind ce să spună, dar se redresă rapid.
În spate, Jane chicotea cu Rin. Părea că toată gaşca venise acolo. Katte îşi întoarse atenţia asupra tânărului înalt, privindu-l de jos.
— Umm...
Mai scurtuţ, că-i mai drăguţ XDD
Continuă, sper că ţi-a plăcut! Idei mai bune n-am putut să am la ora asta XDDŞi încă o poză-două, că de ce nu? :))
Jane la volei. Poate facem o fază şi aşa, la plajă după o competiţie câştigată XDD
Makotooo
CITEȘTI
Multifandom roleplay
RandomDe parcă mai avea Watt-ul nevoie de încă unul X'D. Acest cont este administrat de două prietene. DESCHIS ÎNCHIS ✔️ NU GARANTĂM CĂ VOM RĂSPUNDE RAPID ŞI DES (mulţumim, şcoală). Capitolele ale căror titluri sunt scrise cu majuscule sunt încă active/a...