K.C.: Fare Hamaheke şi Calea lui Bast

19 2 12
                                    

BluefireFantasy cu AgapeFreeSpirit

Brooklyn mereu a fost un oraş care a încântat-o pe egipteana Fare; Londra, New York, locuri unde visase mereu să ajungă. Se săturase de Egipt, de piramidele pe care le vedea mai des ca pe verişorii săi, de nisipul permanent şi de ţinut eşarfe în cap. Visa la aparaturi şi mai moderne, blocuri care să o înconjoare şi taxi-uri la fiecare colţ de stradă.

Visele erau vise, însă n-ar fi crezut niciodată că urmau să se adeverească atât de rapid. Ţinea minte ca şi cum ar fi fost ieri: casa îi arsese cu un foc alb, ciudat, puţin arzător, iar ai ei fuseseră atât de speriaţi încât dimineaţa următoare era pe aeroportul din Londra.

Nu fusese prea diferit faţă de ce îşi închipuia ea, doar că balamucul şi gălăgia erau prea mari: maşini în loc de cămile, autobuze în loc de dromaderi şi oameni agitaţi îmbrăcaţi la costume şi cu serviete mergând cu paşi mari pe stradă... în loc de turişti fericiţi.

De ceva zile începuse să aibă coşmaruri. Poate că era din cauza mutării radicale, dar cert era că nu se simţea bine. Dar nu, nu visa copii care râdeau de ea pentru că ştia hieroglifele sau pentru că vorbea egipteana combinată cu engleza.

În vise îi apărea o zeiţă... sau o femeie faraon. Încă nu le putea recunoaște, căci nu erau imagini clare. Asta până într-o noapte, când a văzut-o cu ochii închişi şi adâncită în noile sale aşternuturi londoneze pufoase: În vis era Cleopatra care se apropia încet de ea, prin deşert, apoi îi atingea pieptul în dreptul inimii cu un deget. Chipul Cleopatrei s-a schimbat brusc, tenul devenind mai palid, iar părul mai drept.

- Cine eşti? a murmurat Fare.

- Isis, a răspuns vocea în capul ei, dar buzele femeii din vis nu s-au mişcat. Zeiţa magiei. Te voi îndruma acum, dragă. Ai un destin măreţ în faţă.

Fare a sărit din pat, speriindu-şi pisica.

- Scuze, amice, a bolborosit ea. Aparent mă cheamă zeii nebuni.

Pisoiul a miorlăit ciudat.

- Mai bine decât să ia şi casa asta foc, nu? În plus, Brooklyn-ul e aproape. Stai liniştit şi încearcă să le spui alor mei că voi fi în regulă, zâmbi ea către micul patruped, îndesându-şi nişte haine într-un rucsac.

Pisoiul miorlăi sonor, intrând cu totul în rucsac fără niciun fel de reţinere.

- Jos, pisică obraznică, se amuză Fare, suflându-şi de pe chip bretonul negru cu o şuviţă albă.

Ce-ar fi să te mişti mai repede?

Fare tresări. Nu sunase a vocea lui Isis, dar era destul de sigură că era tot vreun zeu. Fusese deacord atât de repede cu această trăsnaie pentru că:

1. Voia aventură.
2. Nu putea dormi.
3. Visul păruse foarte real.

Dar acele voci din capul său erau prea de tot. Ieşi tiptil din casă, cu pisoiul încă în rucsac. Un taxi opri în faţa ei, la volan fiind cel mai urât om-pitic pe care îl văzuse în viaţa ei. Era păros din cap până în picioare, părând îmblănit, cu nasul coroiat şi o claie de păr ca o lână în cap.

- Pachet special de la zeiţa Isis, a spus omuleţul hidos când a văzut că Fare ar aştepta mai bine următorul taxi. Cei din Conacul Brooklyn te aşteaptă.
***

După un drum cu taxi-ul gratis de vreo jumătate de oră, Fare Hamaheke a ajuns în faţa unui conac imens, de cinci etaje, pe acoperişul căruia se odihnea un grifon ciudat cu o barcă lungă alături, ca o canoe.

- Ce e locul ăsta? a şoptit ea impresionată, privind în sus ameţită.

Pisoiul din ghiozdanul său s-a zbătut încet. Fare abia ce-l în băgase iar acolo, dar se hotărî să-l scoată şi să-l ţină în braţe, căci aşa poate era mai cuminte.

- Bun venit, dragă Fare, se auzi o voce din spate.

Bruneta se întoarse pe călcâie, speriată. În pragul Conacului erau două blonde, una cu ochii senini ca şi cerul, cealaltă cu şuviţe roşiatice, o femeie îmbrăcată în salopetă de leopard şi un băiat cu pielea închisă la culoare.

- Aici este cea de-A Douăzeci şi Una Nomă, Conacul familiei Kane, a zis blonda cu şuviţe. Eu sunt Saide Kane şi am trimis-o pe Isis după tine, căci eşti aleasa lui Bast.

Lui Fare i-a picat faţa, chinuindu-se să mai ţină pisoiul în braţe şi încercând cu greu să îşi găsească vorbele.

***
Continuă.

Nu schimba brusc firul poveştii şi urmăreşte o succesiune logică.

Piticul şofer e Bes, zeul piticilor. Vei vedea în vol. II. Are puterea ,,urâţeniei", sperie pe toată lumea când face Buhuhuu!

 Are puterea ,,urâţeniei", sperie pe toată lumea când face Buhuhuu!

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

La media ai o caricatură cu Isis.

Multifandom roleplayUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum