~3. Bölüm~ // ''...Kötü adam!'' //

165 14 0
                                    

~3. Bölüm~

// ''...Kötü adam!'' //

Karşımdaki adama şaşkınca bakarken onun Jin Ki'ye doğru ilerlemesiyle kendime geldim ve hızla önüne geçip "Hoşgeldiiiin"dedim gülerek. Bana bakarken gergin olan yüzü yumuşadı ve beni kollarının arasına alıp sıkıca sarıldı. Geri çekildiğinde ise sinirli bakışlarını Jin Ki'ye çevirerek "Hiç hoş bulmadım ya neyse"dedi. Gülerek koluna girdim ve bizi gösterip fısıldayan aptalları umursamadan kulağına doğru eğildim. "Seni hangi rüzgâr attı bakalım buraya?" Bana bakarken kaşları hafifçe yukarı kalktı "Küçük hanım-"derken sözünü kestim. "Ben küçük hanım değilim gördüğün gibi. Yolların ortasında evlilik teklifi aldığıma göre büyümüşüm" Bana bu sefer kızgın bir şekilde bakmaya başladı "Seul senin hiç işine yaramadı. Şuna bak dil bir karış!" Dediklerini umursamadım ve koluna biraz daha sarıldım. "Seni çok özlemişim" Biz öyle yürürken See Na önüme geçti ve yanımdaki adama bakıp çığlık attı.

Şaşkınca See Na'ya bakarken onun "Aman Tanrım! Jong In, Jong In olamazsın!"diyen sesine gülerek cevap verdim. "Neden çok mu çirkin olmuş?" "Sen ne diyorsun Mia?"diyerek bana dehşetle bakan See Na oldukça komik gözüküyordu. "Neyse ne!"dedim tersçe ve yanımdaki adamın kolundan çıktım. "Sen beni bekleyeceksin değil mi?" Başını evet anlamında sallamasıyla "Ders bittiğinde seni ararım"dedim. Biz öyle evlenme teklifi alırken filan ara bitmişti ve şimdi derse girecektik. Sınıfa geçip yerimize oturduğumuzda See Na hala aynı şeyi söylüyordu. "O gerçekten Jong In miydi?" Sinirle ona bakarken "Evet o Jong In!"dedim. "Çok... Çok değişmiş Mia"dediğinde gözümün önüne gelen görüntüyle başımı salladım. "Artık eskisi gibi değil. Daha olgun tam bir-"derken hocanın işkenceye hazır olun diyen sesini duydum. "Birazdan yeni mastır yapmış olan eski öğrencilerimizden Choi Yunho seminer verecek. Hepinizin misafirimize karşı saygıda kusur etmeyeceğinden eminim" Alttan alttan ima ettiği uyarı hiç mi hiç hissedilmiyordu doğrusu.

Sıkıntılı bir nefes verip See Na'ya döndüm. "Bunlar neden bize hayatı cehenneme çeviriyorlar" Istemsizce güldüm, kesinlikle doğru söylüyordu. Başımı sıraya koyup dersin bir an önce bitmesi için dua etmeye başladım. Kaşlarımı çattı istemsizce. Gözlerim kapalı bir şekilde seminer veren kişiyi dinliyordum ve sesi..muhteşemdi. Sesinin etkisiyle mayışmıştım. O kadar dinlendiriciydi ki bir an hiç bitmesin derken buldum kendimi. Ne saçmalıyordum ben! Gözlerimi açmadan önce See Na'nın hayran hayran seminer veren kişiye baktığına emindim çünkü gelen bütün erkek seminer verenlere utanmasa ağzı sulana sulana izleyecek bir kapasiteye sahipti. Gözlerimi açtığımda ise yanılmadığımı gördüm ve hafif bir şekilde gülümsedim. "Mia bu adam bir harika dostum!"demesiyle içimdeki kahkaha atma isteğimi zor gönderdim. Bu kız gerçekten manyaktı! Gözlerini bana çevirdiğinde bir süre beni süzdükten sonra başını iki yana sallayarak "Biraz dünya nimetlerinden faydalan! Şu adama bak bir!

Sanki 8. Dünyanın güzel şeyi yaaa!" "O Dünya harikası canım"dedim gülerek. "Evet evet o bir harika dostum"dedi tekrar. Başımı yeniden masaya koyup gözlerimi yumdum, uyumak istiyordum. "Şşşt Mia" "Ne var See Na?"dedim sinirlice. "Şu 8. Dünya harikasına baktın mı sen?" "Öldüreceğim seni See Na bir gün! Yeter artık playgirlliğine başlarım senin!" Bana gülerek baktıktan sonra omzunu umursamaz bir şekilde silkeledi ve önüne dönüp sözde '8. Dünya harikasını' hayran hayran izlemeye devam etti. Gözlerimi yeniden kapayıp masaya dayadım, bu adamın sesi harikaydı buna bir şey diyemezdim ama asla dış görünüşe önem vermezdim. Konuşan adamın sesi ninni gibi geliyordu zaten bir süre sonra uyuyakalmıştım. Bir anda hissettiğim acıyla gözlerimi hızla açıp bağırmaya başladım, derste olduğumu unutmuştum!! "Seni öldüreceğim pis playgirl! Ne cimcikliyorsun be!" Gözlerini kocaman açmış bir şekilde bana bakarken "Mia dersteyiz canım"dedi. Ardından seminer yapılan yeri gösterip "8. Harika ciddi bir şekilde sana bakıyor. Sana anlattıklarını özetlemeni söylemişti. Onun için" Gözlerimi açıp kapadım ve "See Na beni cimcikler misin? Bu bir kabus olmalı"dedim. "Büyük memnuniyetle canım"diyen canım arkadaşım ile küçük bir çığlık atmıştım. Bu kız sivrisinek gibi sokuyor beh! Eliyle ağzımı kapatıp "Mastır yapmakla ilgili bir şeyler de Mia. "dedi. Allah'tan bu konu hakkında bilgi ve düşünce sahibiydim.

~ KÜÇÜĞÜM ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin