Sunt trezită din somnul meu liniștitor de ceasul care mă anunță că trebuie să mă pregătesc pentru școală. Astăzi încep clasa a IX-a, liceul. În ce loc mai bun decât Londra pot începe liceul? Totuși, mă sperie această idee. Oraș nou, școală nouă, copii noi. Nu sunt o persoană chiar foarte timidă, dar dacă nu le va place de mine? Dacă nu mă vor accepta?
Las aceste gânduri deoparte și mă ridic somnoroasă din pat, îndreptându-mă spre baie. Îmi fac siesta de dimineață, după merg în cameră și încep să scotocesc prin bagaj după niște haine.
Până la urmă îmi aleg o pereche de blugi negrii prespălați și o cămașă albă cu mici desene cu Mikey Mouse pe ea, pe care o bag în pantaloni.
Îmi îndrept părul cu placa, îmi conturez ochii cu eyeliner-ul și le dau culoare buzelor mele cu un ruj roșu ca sângele.
Sânge. Cuvântul ăsta îmi aduce aminte de întâmplarea de aseară. Și visul acela...Ce dracu' s-a întâmplat? Mai e și carte acea despre criminali...Pff. Totul se leagă dar nimic nu are sens.
Șirul gândurilor îmi este întrerupt de o bătaie în ușă. Mă duc să descuiat ușa, fiindcă aseară am uitat-o încuiată, și o zăresc pe mama zâmbindu-mi larg.
-Scumpo, ești gata pentru prima zi de liceu?- mă întreabă ea.
-M-am născut gata.
-Oh, bine, Aida. Azi te voi duce eu la școală.
-Cum așa?- întreb mirată.
-Păi eu încep deabea mâine serviciul deci te pot duce eu.
-Ok. Du-te jos. Îmi iau geanta și vin și eu imediat.
-Ok, scumpo. - spune plecând.
Îmi iau rapid vechiul ghiozdan și arunc în el cheile, telefonul, căștile, portofelul și pun cu grijă și cartea. O iau cu mine ca nu cumva s-o găsească mama și să mi-o ia, plus că vreau să mai citesc în pauze sau când am timp.
Cobor jos, mă încalț cu balerinii mei negrii și ies afară, unde o găsesc pe mama așteptând în mașina noastră, un Mercedea Benz clasa E alb.
Întâmplător, văd și casa de vis-a-vis. Casa numărul 13. Casa care de acum în colo am presimțirea că îmi va tulbura viața.
Sunt trezită din transă de mama, care mă clanxonează și intru în mașină.
-Pregătită?- mă întreabă.
-Foarte.- răspund eu sigură pe mine.
Mașina o ia din loc cu o viteză enormă, specifică mamei, astfel încât în aproximativ 5 minute și 37 de secunde am ajuns în fața unei clădiri mari și o curte imensă plină de elevi. Se pare că acesta este locul în care voi învață în următorii 4 ani de zile. Super.
-Succes, scumpo!- îmi spune mama veselă.
-Mda...pa, mamă!- spun ieșind din mașină și îndreptându-mă spre curtea școlii.
CITEȘTI
Missed Bus-Jeff the Killer F.F.
FanfictionBună! Eu sunt Aida. Sunt din Anglia, mai exact din frumoasa Londra. Am 15 ani și în fiecare zi iau autobuzul spre școală, întorcându-mă tot cu el acasă. Însă, în fiecare miercuri ratez autobuzul de după-amiază deoarece profesoara ne ține puțin peste...