Chapter 11 "The Fight"

661 50 0
                                    

-Ce naiba faci?- strig eu din nou.

El îl lăsă pe tipul blond și se ridică, uitându-se la mine, în ochii mei. Pupilele-i erau dilatate, abea observându-i-se irișii negrii abisali, ce-mi transmiteau regret și tristețe. Fața lui afișa o expresie crispată și se muta de pe un picior pe altul. Era neliniștit. Continuă să se uite speriat la mine, în timp ce ceilalți se holbau la noi mai ceva ca la filmele pentru adulți.

Ash stătea în continuare pe jos, fără să se miște sau să zică ceva, iar din buza lui se scurgea un firicel roșu de sânge. Nu știu de ce, dar la vederea sângelui au început să mă furnice dinții și gingiile. Am lăsat acest detaliu la o parte când a început să scâncească și să geamă de durere.

Am rupt contactul vizual cu Aiden și m-am îndreptat spre băiatul ce zăcea pe jos.

Am încercat să-l ridic dar eu desigur fiind Chuk Norris, nu am putut. După câteva încercări sub privirile insistente a grupului din jurul nostru, am reușit să-i sprijin corpul de al meu, punându-i mâna după gâtul meu. El îmi zâmbi în semn de mulțumire.

-Ce mama naibii vă holbați așa? N-aveți televizor acas'?- strig eu. În loc să stați și să vă uitați ca prostii ați putea să-l ajutați sau poate chiar să fii oprit bătaia! Care, apropo, de la ce a pornit?- spun uitându-mă spre Aiden.

Nuanța obrajilor săi deveni mai aprinsă și-și lăsă capul în jos.

-Păi...ăăm...ugh...vezi tu...ăă am putea vorbi puțin mai târziu? Între patru ochi?- întreabă și oftez, dar aprob.

-Bine. Vorbim mai încolo. Dar măcar ajută-mă să-l duc la cabinetul de infirmiere care nici măcar nu știu unde se află și se presupunea că tu ar trebui să te ocupi de acest lucru.- îi reproșez.

El nu spune nimic, doar vine spre mine și mi-l ia pe Ash de pe umeri. Tresar, crezând că vrea să-l bată din nou, dar mă liniștesc că îl pune pe umerii lui, pentru a îi duce el greutatea. ,,Vai, ce gentleman!" îl ironizează conștiința mea.

__________________________

Hey, guys! Îmi pare rău că n-am postat de mult și că acest capitol e scurt și sec dar chiar nu am timp să scriu și uneori nici chef. Acum nu mai pot scrie datorită fiincă faptului că mă doare capul îngrozitor. I'm sorry.

Love you all

Anto's out

Missed Bus-Jeff the Killer F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum