Chapter 6 "First day: new school"

807 58 8
                                    

Fac pași mărunți prin curtea școlii și mă înghesuiam printre elevii ''dornici" de școală, murmurând din când în când câte un ''scuze''. Unii se uitau urât la mine, alții mirați, iar alții îmi zâmbeau încurajator. Ceva gen ,,Noroc în iad!".

Când ajung mai aproape de podiumul, pe care se afla o femeie care probabil este doamna directoare împreună cu alți profesori și câțiva elevi, un băiat șaten deschis intră în mine.

-Oh, iartă-mă. Nu am vrut.- se scuză el.

-Nu e nimic.

-Hei, nu te-am mai văzut pe aici. Ești nouă, nu?

-Da. Eu sunt Aida.- spun întinzând mâna.

-Eu sunt Aiden. Încântat.- spune prinzântu-mi mâna.

Îi zâmbesc și îmi reîntorc atenția asupra doamnei director care ne ura succes în noul an școlar.

-Bună dimineața, deagi elevi! Vreau să vă urez mult succes în noul an școlar și sper din tot sufletul ca rezultatele de anul acesta să le întreacă pe cele de anul trecut. Acum vreau să mă adresez elevilor nou-veniți. Eu sunt doamna director a acestei instituții. Mă numesc Matilda Smith. Fiind noi, probabil nu știți școala așa că v-aș ruga să solicitați ajutorul unui coleg de clasă pentru a vă prezenta școala în mare și să că arate unde sunt laboratoarele. Mulțumesc pentru atenție. Acum puteți să vă duceți la orele de curs.- spune directoarea plecând de pe scenă.

Dau și eu să plec dar sunt oprită de o mână care mă prinde de umăr. Mă întorc și-l zăresc pe Aiden.

-Hei, ce clasă ești?- mă întreabă el.

-Ăăm...9 C.- spun uitându-mă pe un cartonaș. Știi cumva unde e asta?

-Oh, da, da știu. -spune râzând. Întâmplător, este și clasa mea. Se pare că vom fii colegi! Acum hai pentru că dirigintele nostru este super de treabă dar are o problemă priviind întârziatul la ore.

Mă ia de mână și mă trage înspre o sală de clasă iar eu mă înroșesc imediat la acțiunea lui.

Ajungem în fața unei uși pe care scrie ,,Laborator de chimie-Andrew Himf". Dinăuntru se aude gălăgie, semn că profesorul încă nu a venit. Aiden deschide ușa și intrăm înăuntru, încă ținându-ne de mână. Toți cei din clasă sau oprit din ceea ceea ce făceau, acum hobându-se la noi. Mai ales la mine, "tipa nouă".

Ne punem repede în ultima bancă de la fereastră, ignorând privirile celorlalți.

Mda...o să fie o zi luuungă.

Missed Bus-Jeff the Killer F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum