Chapter 8

751 53 0
                                    

Ochii mi se măresc considerabil la auzul spuselor lui. Îi dau la o parte mâna de pe mine și îi trag o palmă zdravănă peste față, făcându-i capul să se întoarcă la 90 de grade spre dreapta.

-Auch! Pentru ce naiba a fost asta?- spune Aiden frecându-și zona lovită.

-Ești un nemernic!- spun și fug pe hol căutând baia.

O găsesc și mă întru rapid în ea. Nici nu am observat că în tot acest timp lacrimile își făceau de cap pe obrajii mei. M-am spălat cu apă rece pe față și după continui să mă uit la reflexia mea din oglindă.

Aud cum cineva intră în baie și după îl văd în oglindă pe Aiden stând la

aproximativ un metru de mine.

-Ce s-a întâmplat? Ce am spus așa de rău?- mă întreabă Aiden.

-Tu faci pe prostul sau te prefaci? Cum să vii după mine să mă întrebi ce ai spus așa de rău când știi bine că ai zic că "sunt a ta" ca un bou, porc, idiot și nemernic ce ești!- țip eu la el.

-Î-îmi pare rău d-dar...se vedea că te iritau spusele băieților și am vrut să te ajut.- spune bâlbâindu-se și dacă văd eu bine are obrajii roșii.

-Minți.- spun simplu.

-B-ba n-nu.- se bâlbâie el din nou.

-Minți.- repet eu.

-Bine, bine, recunosc. Da, am mințit.- recunoaște el.

-Aștept...

-Ce?

-Adevărul.

-Păăăi...wow! Uite cât e ceasul! Deja am întârziat la oră. Trebuie să ne grăbim!- spune și mă trage de mână spre clasă.

Intrăm în clasă și văd în fața clasei un bărbat de vreo 43 de ani, slab și cu ochelari. Zgomotul provocat de ușa care se deschide îl făcu să-și îndrepte atenția spre noi.

-Oh, domnule Stewart! Mă bucur că ne vei onora cu prezența dumitale la oră.- spune sarcastic. Și tu ești...?-continuă uitându-se spre mine.

-Mă numesc Aida. Aida Johns.

-Oh, eleva nouă presupun, nu?

-Da.- răspund scurt.

-Te-aș ruga pe tine și pe domnul Stewart să luați loc și să nu-mi mai deranjați ora.

-Da, domnule.- spun și mă pun repede în banca mea și a lui Aiden dar văd că el merge spre bancă parcă în slow motion.

Când ajunge în sfârșit îmi face șmecher cu ochiul și se pune lângă mine iar eu îmi dau ochii peste cap încercând să-l ignor și să fiu atentă la lecție.

Missed Bus-Jeff the Killer F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum