Chapter 10 "What are you fucking doing?"

696 51 3
                                    

-Asta s-o crezi tu, nemernicule!- spun și-mi strâng lucrurile rapid pentru că s-a sunat și ies prima din clasă.

Acum am română. Ah, la naiba cu noua școală! Nu știu nici cel mai mic metru pătrat din ea și se presupunea că nesimțitul de Aiden trebuie să-mi arate școala. Oricum, pânâ acum nici nu s-a deranjat s-o facă. A fost prea ocupat să-mi facă propuneri indecente.

Poate ar trebui să rog pe altcineva să facă pe ghidul cu mine. Jeff! El cred că ar fii de acord. Dar e ciudat că nu l-am mai văzut de când cu adunătura aia de băieți hormonali care s-au dat la mine înaintea orei de biologie. Poate chiulește doar. Din prima zi, da. Eh, fiecare cu obiceiurile lui. Nu comentez.

Ar trebui să-l evit pe Aiden. La început îmi părea un băiat chiar foarte ok și cu bun simț. Mă gândeam că putem avea o prietenie frumoasă, dar era totul prea roz. Un băiat super drăguț, frumos, sexy, deștept și cu bun simț ar fii ireal. El are toate aceste calități, în afara bun simțului. Perversitatea și impertinența îl strică.

Să stau departe de el e totuși greu. Nu datorită doar faptului că suntem colegi de clasă și chiar de bancă, ci datorită faptului că parcă chiar nu pot sta departe el. Mă atrage ca un magnet.

Găsesc în cele din urmă sala română cu ajutorul indicațiilor pe care le-am solicitat unor alți elevi.

Intru și mă așez la locul meu obișnuit.
Înafară de mine nu se află nimeni aici. Nici după ce se sună de intrare nu-și face nimeni apariția, nici măcar profesorul. Ce naiba?

De afară se aud niște zgomote de scandație. Parcă ar fii la box.

Curioasă, ies din clasă și mă îndrept spre sursa zgomotului. Când ajung, dau de o adunătură de adolescenți care formau un cerc și se uitau cu mult interes la ceva ce se afla în centrul cercului. Auzeam scandări ca "Hai, Aiden! Bate-l!","Așa merită!" sau "Nu te lăsa, Ash!","Ridică-te!". Se pare că idiotul de Aiden acum se bate cu un așa numit Ash.

Îmi fac loc prin mulțime și ajung să-l văd pe Aiden peste tipul blond care m-a întrebat dacă mai sunt virgină, dându-i pumni puternici în maxilar. Băiatul are fața mov amestecată cu roșu, iar buza îi este spartă.

-O să te bag în mormânt!- țipă Aiden.

-Aiden! Încetează!- țip și eu.

Pumnul lui rămâne în aer iar corpu-i încremenește. Se uita la mine speriat, iar eu îi arunc o privire plină de ură și dezamăgire.

-Ce naiba faci?- strig din nou.

Missed Bus-Jeff the Killer F.F.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum