La Hambar era un fel de pub amenajat într-un vechi loc unde cândva se tinea fânul si porumbul cules de pe câmp,de aici si numele....Noul proprietar însa a decis ca locul acesta are potential si l-a transformat într-un pub unde puteai manca aproape orice,dar cel mai bun era American burger-ul si preferatul meu.Puteai mereu sa te racoresti cu diferitele sortimente de bere rece la draft sau te puteai face manga la barul din lemn masiv,vechi de când lumea cu bauturile alcoolice tari,unele facute chiar de patron.Se dansa muzica retro,puteai sa joci biliard sau darts.In locul asta nu te puteai plictisi niciodata,mai ales daca aveai o companie placuta.
Pana sa ajung aici,am facut mici popasuri pe sosea armirând peisajul si vrând sa ma întorc din drum de nenumarate ori.Stiam ca va fi o noapte pierduta din cauza Sandrei,dar restu nu aveau nici o vina.
Imi parchez motocicleta în locul special amenajat langa alte frumuseti,eram atât de mândru ca este a mea.Mai era foarte putin de mers pana la intrare asa ca îmi scutur pantaloni de praful depus pe ei si îmi dau geaca jos înainte sa intru.Mirosul de fum de tigara te întampina în ciuda spatiului larg.
Andrei îmi face cu mâna,se asezase la obisnuita noastra masa din capatul localului aproape de vechiul aparat pickup la care trebuia mereu sa bagi cate o moneda ca sa poti schimba melodia.
Ma apropi fara tragere de inima,râsul apasat al fostei mele parca sparge muzica si îmi zguduie timpanul agresiv.
O zaresc la fel de cocotata pe maimutoiul ei pe care nici nu stiu cum îl cheama si nici nu sunt atât de curios sa aflu.-Salutare din nou...zic zambind si Anda îmi face loc la masa langa ea.
Andrei o trage în gluma mai aproape de el iar eu ridic o sprânceana întrebator.Imi face cu ochiul scurt.
-Noi am comandat deja...si bineinteles si tie întarziatule...îmi spune Vanesa tragându-ma peste masa mai aproape de ea ca sa o pot auzi.
-Multumesc...îi spun la ureche.
Vanesa era iubita lui Gabi si cea mai buna prietena a Sandrei.Nu stiu cum înca o mai suporta pe aceasta dupa cate prosti îi facuse.Era o fata super de treaba si îmi iubea tovaradul nespus de mult,loialitatea o definea cel mai mult,avand în vedere ca înca ma considera prietenul ei chiar daca relatia mea cu Sandra se terminase.
Ma asez si încep sa masor cu privirea încaperea,nu stiu de ce dar as fi vrut sa gasesc ceva...sau mai bine zis pe cineva.
Imi ramân ochii atintiti si simt cum inima mi-o i-a la galop cand zaresc pe scaunul înalt de la bar o silueta perfecta cu blugi mulati si camasa în carouri, stransa la mijloc.Cu parul lung ce îi acoperea spatele pana la mijloc gesticula de zor povestindu-i ceva interesant barmanului dupa cat de absorbit era de prezenta ei.
Stiam ca nu are ce sa caute aici dar nu avea cum sa nu fie ea...semanau prea mult.
Ma ridic fulgerator si încerc sa îmi fac loc prin multimea stransa la masa de biliard unde se pusese un pariu sigur.
Cand aproape sa ajung silueta se ridicase,îsi trage geaca de piele pe umeri si se îndrepta grabita spre iesire.
Cu greu o prind din urma si o opresc punându-mi mana pe umarul ei.
Tresare si o data cu ea si eu,se întoarce lent si îmi fixez privirea în ochii albastrii.-Am uitat ceva la bar?! ma intreaba vazându-ma debusolat.
-Scuza-ma...am crezut ca esti...si cuvintele îmi ramân blocate în gat ca un nod pe care nu puteam sa îl înghit cand chipul ei imi apare în minte.Nu puteam sa îi rostesc numele.Altcineva...închei trist.
Ea da din umeri nepasatoare si îsi vede de drum,probabil ca nu eram primul care o aborda,eu ma reped la bar,aveam nevoie de o bere sa îmi sting focul ce începea sa ma arda pe dinauntru.
-Ai inceput sa vezi fantome?îmi zice Andrei cand revin înapoi,probabil ca vazuse toata faza.
Ma fac ca nu îl aud,ma asez si încep sa înfulec cu pofta din burgerul ce îmi fusese asezat în fata.
Sandra îmi urmarea fiecare miscare iar în ciuda ei îmi lingeam buzele dupa fiecare înghititura.
Anda se amuza copios dându-mi ghioante sa ma potolesc.-Ma duc pana la baie...se trezeste ea vorbind,de parca ne interesa pe vreunul.
-Sa te însotesc...se aude vocea maimutoiului.
-Nu e nevoie iubitel,nu ma fura nimeni...râde ea isteric.
-Ce nemernic esti...îmi sopteste Anda la ureche...Faci fata sa sufere si sa pofteasca la tine.
-Eu?! nu am facut nimic special.
Anda bufneste în râs iar Andrei si restu se uita la noi ca la nebuni.
-Care e faza,ce e asa amuzant?întreaba pe un ton agresiv iubitul fostei mele.
Îmi ridic privirea spre el si ma uit mirat.Îmi arunca sageti arzatoare din ochii negri.
-E vreo problema?!zic ridicându-ma în picioare.
-Cred ca tu ai o problema...se ridica si el.
Era cu un cap mai înalt ca mine iar bratul lui arata ca un picior de-al meu.Nu stiu cate sanse aveam cu pampalaul dar cu siguranta i-as fi ars una.
Anda ma trage de mâna în jos,îmi zmulg bratul din strâmsoarea ei."Nu merita efortul"...îmi face semn si îmi dau seama ca asa e.Daca m-as fi luat cu el la bataie cu siguranta cea mai încantata ar fi fost Sandra dându-i impresia ca înca ma mai gândesc la ea.
Abandonez ideea de dinainte si ma asez la loc,tipul ramâne în picioare...fierbeam de nervi si regretam ca ma deplasasem pana aici.-Am pierdut ceva?!întreaba aceasta cand ajunge si vede tensiunea dintre noi.
Nu vreau sa îi dau satisfactia sa îmi ruineze toata noaptea asa ca scot portofelul si arunc banii pentru consumatia mea pe masa.
-Pleci deja?!se mira ea.
-Seara buna...le spun prefacându-ma ca nu i-am auzit întrebarea,îi trag un rânjet triunfator maimutoiului apoi ma rasucesc pe calcâie si o iau usurel spre iesire.
Zambeam ca prostu vazândui fata rosie ca racu de furie...mai avea putin si erupea ca un vulcal.Cu siguranta Sandra înca îmi urmarea pasii,oricat ar fi vrut sa para de îndragostita si interesata de el nu reusea în fata mea.Poate ca pe restu reusise sa îi prosteasca cand nu am fost eu prezent dar s-a dovedit ca nu era chiar asa si însusi tipul si-a dat seama ca ma mamânca din priviri.
Cert era ca nu vroiam sa mai am deaface cu ea niciodata...pentru mine era trecut....însa în trecutul meu mai exista cineva care îmi rodea sufletul.
CITEȘTI
Fata de la cabana
Lãng mạnProaspata la fel ca primavara,fierbinte asa cum este vara dar cu inima înghetata ca cea mai cumplita iarna... Va reusi el sa îi dezghete inima,sa o faca sa simta ce crezuse ca nu va mai simti niciodata? Pentru ca ea nici nu avea idee ce însemna de f...