Bölüm 3: Otel ve Nöbet

42 6 0
                                    

   Tony, Thorn'a eşlik ettiği için teşekkür ettikten sonra odasının önüne geldi. Işık kapalıydı. Ne olur ne olmaz diye tıklayarak içeri girdi. Daracık bir odada 2 ranza bulunuyordu. Giysiler, yiyecek kapları, havlular... Etraf darmadağınıktı. Böyle bir ortamda kendisini rezalet hissediyor sürekli kaşınıyordu. Alt ranzada bulunan giysileri üste koydu ve eşyalarını yerleştirmeye başladı. Odayı adam etmeye kararlıydı Tony. Tamam fevri ve sert bir kişiliği olabilirdi ama karışıklığa tahammül edemezdi. Bir çırpıda etrafı düzene soktu.
   Yatağın altında kendisi için hazırlanmış olduğunu düşündüğü temiz giysileri ve havluyu gördü. Yorgunluğu üzerinden atmak için bir güzel duş aldı. Çıktığında odadan sesler geldiğini işitti. Hışımla içeri daldı. İki kişi oturmuş yüksek sesle sohbet ediyordu. Tony'nin geldiğini bile duymamışlardı.
Kapıyı sertçe kapattı Tony. İkisi de yerinden zıpladı ve kapıya döndüler:
"Kardeşim kırmaya çalışıyorsan öyle yapma tersten ittir." diye ukalaca söylendi uzun boylu olan.
"Görevini yaptın ve odayı temizledin şimdi defol biz de yaptığın terbiyesizliği unutalım." dedi diğeri.
   Tony sinirden gülüyordu: "Ben bu otelin sahibi Thorn tarafından çalışmak üzere davet edildim. Kendisi bana bu odayı gösterdi ve buraya geldim. Geldiğimde farelerin bile kaçacağı bir yerdi burası ben adam ettim. Şimdi de oturmuş kahkahalar atıyor insanları rahatsız ediyorsunuz." dedi. Uzun boylu ya dönerek "Senin Vladmir olduğunu biliyorum ve senin de Jhon. Kötü bir başlangıç yapmış olabiliriz ama sorunumuz bu değil. Birbirimizden nefret edebiliriz ve ya cok sevebiliriz önemli olan da bu değil. İşimizi düzgünce yapacağız." diyerek devam etti.
Oda arkadaşları Tony'nin dediklerini başlarıyla onayladıktan sonra tokalaşarak tanıştılar.

   Saat sekize gelirken hazırlıklarını tamamladilar ve nöbet kulelerine tırmandılar. Az önce yaşadıkları aksilikler rağmen gayet iyi anlaşmışlardı. Gece boyu telsizden sohbeti sürdürdüler. Birkaç şimşek sesi dışında sakin bir geceydi.

              --------------------------------------------------

   Jhon sabah erken saatlerde koğuşu uyandırdı. Otel 3 bölümden oluşuyordu. A blok, en büyük bina, müşterilerin konakladığı yerdi. Uzunca koridorların etrafına dizilmiş 1+1 daire büyüklüğünde odalar vardı. B Blok A ve C bloğun arasında kalıyordu. Tepeden U şeklini andırıyordu. Ortasında bir çeşme ve etrafında oturaklar vardı. Sarmaşıklar ve yabani otlar ele geçirmişti bu bahçeyi. Bloğun içinde ise yemekhane ve ibadethaneler bulunmaktaydı. Tony pek haz etmiyordu bu yerden. Ona göre bir şeye inanmak saçma geliyordu yaşadığı bunca şeyden sonra. Ama yemekhane gitmek için mecburen oradan geçmesi gerekirdi.
C blok ise kare şeklinde küçük bir yapıydı. Görevliler ve otelin sahibi Thorn burada kalıyordu.

Otel, etrafı tellerle çevrilmiş sıkı bir güvenlikle korunuyor. Tepede olmasına rağmen arka tarafında daha da yükselen bir orman bulunuyordu. Giriş kısmı kıyıya kadar uzanıyordu. Yükseklerden iç kesimlere doğru bakıldığında felaketten kalan insan ve hayvan cesetleri görünüyordu. Ve tabiki kara bulutlar sonsuza uzanıyordu.

   Jhon, Tony ve Vladmir sabah erken saatte yemekhaneye varmışlardı.  Tabakalarını aldılar ve boş bir masaya oturdular. Yemeklerini bitirmeden önce Jhon Tony'e:
"Gecen nasıldı Tony? Genelde ilk gece sıkıntılı geçer derler." dedi. Tony sakince Jhon'a döndü ve
"Herşey gayet normaldi. Bir aksilik görmedim. Ee, aslına bakarsan size bir sorum olacak. Otelde nasıl kimseler kalıyor biliyor musunuz?" diye sordu sessizce. Fazla karıştırıyordu bu olayı ama gerçekten merak ediyordu.
"Bak şimdi sana bir olay anlatmak istiyorum. Ben burada çalışmıyorken Vladmir, George adında birisiyle çalışıyormuş.  Bir gece yarısı George, otelden bir ses duymuş ve usulca ilerlemiş. Ses bodrum kattan geliyormuş ve odanın ışığı acıkmış. İçeriye doğru baktığında ne gördüyse birdaha konuşamamış ve işten çıkartılmış. Bahsettiğim bu olay 1 ay önce gerçekleşti." dedi. Vladmir, Jhon'un söylediklerini başıyla onayladı "Şimdi yemeğini bitir ve bu konu hakkında fazla soru sorma!" diye ekledi Jhon.

İkiz Bela 1: Felaketten SonraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin