신 -Suran szemszöge-수 란YoonGi megesküdött, hogy nem mondja el senkinek a történteket-ahogy én is tettem.
Beértünk a harmadik szünetre, így még jóval az suli előtt elváltunk én pedig Kookot csíptem el.-Noona~!-szaladt hozzám és ölelt meg.-Hol voltál te lány?-húzódott el miközben szemöldökét ráncolta.
-Öhm... Kizártam magam a lakásomból, tegnap a meccs után és a főbérlőt vártam.-szugerálzam a cipőmet.
-Miért nem hívtál?-értetlenkedett.
-Mert lemerült a telefonom.-emeltem fel a kezem védekezésképpen.
-Akkor miért nem jöttél hozzám? Tudod, hogy szívesen segítettünk volna.-igazította meg a táskát a vállán.
-Szakadt az eső.-vettem szűkre a szavaimat.
-Gyanús vagy nekem.-hunyorgott szemeivel olyan "úgy is megtudom" tekintettel.
-Ki a gyanús?-karolt át JiMin.
-Te!-szedtem le magamról kezét.-Feltűnően boldog vagy.-magyarázkodtam.
-Oh, hát nemsokára itt az idei gólya buli.-villantotta elő fogsorát.-Már alig várom, hogy leitassalak titeket.-nevetett fel hangosan.
-Te nem vagy normális.-boxoltam vállon, miközben egy bohócot megszégyenítő nevetés hagyta el a szám.
-Miről van szó?-csatlakozott Tae.
-Mi lesz a gólya bulin?-kérdezett Kook is.
-Ez iskolán kívüli.-öklöztek a 95-ösek.-Idén HoSeok szervezi, szóval állat lesz.-mesélt Tae.
-Emlékszem tavaly megfürdettetek az alkohollal teli kádban.-nevetett JiMin. A vizuális fantáziámnak köszönhetően, elképzeltem ezt a csodás jelenetet.
-Akkor úgy érzem ott a helyem.-kuncogtam.
-Majd téged is megszivatunk a törpével.-mutatott Chim felé TaeHyung.
-Nem tudom melyik törpével, de én benne vagyok.-dörzsölte össze kezét bosszúsan az említett.
-Félnem kellene?-húztam fel szemöldököm mosolyogva. Igaz állatnak hangzik ez az egész parti, de féltem Jungkookot. Köztudott, hogy nem bírja az alkoholt. Szerintem egy üveg sörtől is képes beállni. Emlékszem a suli előtt még megünnepeltük a szülinapját és átjöttek a srácok egy drága pezsgővel. JeonGuk 2 pohár után már a nevét is elfelejtette. Ez viccesnek hangzik,-mert az is- de a bulin ezt ki tudják használni.
-Még jó!-nevettek fel egyszerre a tapasztabbaltak.-Ugye azt tudod, hogy kísérővel kell menni?-húzta el a száját az alacsonyabbik szőke.
-Mármint?-értetlenkedtem.-Itt vagytok velem.-néztem végig a 3 fiún.
-Nem úgy! Párban lehet belépni.-kacsintott egyet TaeHyung.-Hogy állsz a pasizással Suran?
-Hülye vagy?-nevetett fel Jungkook.-Surannak még egyetlen egy kapcsolata sem volt. Szerinted most fog felszedni valakit?
-Maradjál már!-löktem meg kissé.
-Tényleg!-emelte fel mutató ujját Chim.-Miért csak fiú haverjaid vannak?-kérdezett.
-Mert a lányok nyávognak mindenért ami nem úgy van, ahogy azt ők akarják.-vontam meg a vállam jogosan. Lehet tényleg furcsa, hogy csak fiúkkal barátkozom, de számomra kényelmesebb. Ők nem a menstruációról meg a pasik után nyáladzásról beszélnek. Lazábbak és jobb fejek, mint mások hinnék.
-Akkor majd én segítek ruhát választani a partira.-mosolygott perverzen a kérdezőm. Vissza szívtam. Lehet van bennük egy kis alkalmazkodás és férfiasság, de még így is jobb, mintha elkezdett volna nyávogni, hogy "Úristen vásárolnunk kell azonnal valami kurvás ruhát". Vagy csak én érzem így?
-Felőlem segíthetsz választani, de semmi több!-vettem lazára. Simán megértik mire gondolok. Azért nem nevezném magamat fiús lánynak, vagy tomboynak, stb... Megvan a magamfajta lányos stillusom, de én akkor sem nyávogok és hisztizek! Megszólalt a csengő, így mindenki ment a saját órájára. Nekem fotózástan következett, míg Kooknak rajz-a névsor miatt-ezért külön váltunk. Ez az első fotózástan órám. Nagyjából tudom kikkel vagyok egy csoportba, szóval nagy gond nem lehet. Amint a terembe értem egy szabad helyet kerestem. Volt egy szemüveges, könyvmoly lány és egy szűk ruhás fiú mellett. Még jó, hogy a fiú mellé ültem.
-Szia!-foglaltam helyet.
-Szia! Felix!-mosolygott, miközben bólintott egyet.
-Suran.-zajlott le a "hosszú" beszélgetésünk.
{2 hét múlva}
-Na, csajszi mutasd a gönceid!-jött utánam JiMin.
Holnap lesz a buli és mivel még nem voltam ilyenen, Chim segít nekem kiválasztani a megfelelő darabot.-Tessék, itt találsz cuccokat.-húztam ki a gardróbom, utána ültem az ágyamra.-Az alsó fiókokba be ne nyúlj!-szóltam oda neki. Azért nem kell, hogy a fehérneműim közt kutakodjon.
-Mit szólsz ehhez?-emelt ki egy fekete, testhez simuló ruhát melynek a felső dekoltásnál nagy kivágása volt. Honnan van nekem ilyen ruhám?
-Fel nem veszek olyat! Azt se tudom honnan van!-fontam össze karjaim mellkasom előtt, így határozottabbak tűnve.
-Pedig nyáladzanának utánad a fiúk...-nevetett fel, de vissza rakta a ruhát. Egyel több darab amit ki kell dobjak.
-Nem akarom, hogy megnézzenek.-ráztam a fejem.
-Pedig, szerintem neked van a legjobb alakod az évfolyamodban.-erre a bókjára kissé elpirultam.
-A belső számít, nem a külső!-érveltem.
Kezdtem rosszul érezni magam. Ma még nem ettem, mert nem volt rá időm és pénzem se, nem mellesleg szeptemberhez mérve fülledt idő volt. JiMin sokáig kutakodott a szekrényemben, én pedig kezdtem már szédülni. Chim felállt miközben egy ruhát szorongatott a kezében, majd felém fordult.-Minden oké?-vágott aggódó fejet.
-I...Igen...-bólogattam, de igazából már kezdett hányingerem lenni.
Felém jött és így szólt:-Én ezt a ruhát akarom látni rajtad.-dobta az ágyra. Mikor érte akartam nyúlni elkapta a csuklóm és magához rántott. Szemembe fúrta tekintetét, úgy fogta meg derekam és húzott még közelebb magához mire az ajkamra tapadt. Kellemesen hatott dús párnái az enyémeimen. Oly édes volt, mint a méz. Fúj ez, de nyálas gondolat volt. Hogy kell csókolózni? Olyan jól csinálja, eszméletlen. Nyelve tánca hívta enyémet, mintha érezném.
-Suran!-hevesen integetett kezével előttem.
-Mi-Mi az?-eszméltem fel.
-Akkor újra kérdezem. Minden oké?-tette csípőre kezeit.
-Ugh, igen csak nem ettem... Ideje bekapnom valami élelmet.-álltam fel. Ezt az egészet beképzeltem? Hogy lehet ilyen piszkos fantáziám? Uram atyám... Miért pont JiMinnel? Ez ugh... Tényleg csak beképzeltem?
A fiúra néztem aki értetlenkedve szugerált engem.-Me-Megyek és eszek... Mindjárt felpróbálom a ruhát... Kérsz valamit?-siettem el minél előbb.
-Nem, menj csak.-mosolygott.
♠♣♠♣♠
YOU ARE READING
Vicces, Ugye? /BTS, Yoongi ff./
FanfictionKirály lehet fiúk között élni az iskolai életet, nem? Shin Su-ran egy elképesztően tehetséges lány aki mindenhez ért amihez hozzáfog. És vajon a szerelemhez is ennyire ért? Mégis, hogyan lehet ilyen sok fiú közt egyetemen tanulni? ♠Trágár beszéd és...