{3 nappal később}-JUNGKOOK!-kiabáltam utána esekedve.
-Hagyjál Suran! Többé nem érdekelsz!-köpte felém erős szavait.
-Kook, nem így történt! Én nem vagyok egy utcaszéli ku-kezdtem magyarázkodni, de közbe vágott.
-UTOLJÁRA MONDOM! NEM ÉRDEKEL!-ordibált miközben felém fordult. Olyan ideges volt, hogy nyakán az erek is megfeszültek jól láthatóan. Nagyon félelmetes volt.
-De Jeon-szólítottam volna meg, de ismét közbe vágott.
-UTÁLLAK SURAN! MENJ!-én itt lefagytam.
-U...utálsz?-térdeltem le a betonra. Szemeim könnybe lábadtak. Szomorú és egyben dühös voltam, hogy a hamis képeknek jobban hitt, mint nekem. Azt hiszi csak úgy rámásznék egy srácra. Pedig Ő az az ember volt, aki pontosan jól tudta, hogy én nem ilyen vagyok.
-Csalódtam benned, ne gyere utánam!-törölte meg szemeit, utána elfutott.
Hogy mi is történt? Felvilágosítalak benneteket. Hyuna egy hárpia... Ezt eddig is tudtuk. De miatta elvesztettem a legjobb barátom.ㅡvissza emlékezés a gólya parti napjáraㅡ
-Omo! Nagyon csinos vagy Noona!-ölelt meg Kook.-JiMin jó munkát végzett.-kuncogott.
-Bizony, nagyon jó választás! Ez olyan Suranos still'.-bazsajgott mellettem Tae.
-Köszönöm srácok, JiMin tényleg eltalálta a stillusom.-néztem végig a világosbarna ruhámra. Még nagyon rég kaptam egy ismerősömtől, de sosem próbáltam fel. Nem gondoltam, hogy illene hozzám. Chim elégedetten mosolygott végig, ahogyan hallgatta, hogy dícsérik.
-Akkor ki lesz a kísérőd?-bökött meg TaeHyung, miközben száját mosolyra húzta... Tudom mire gondol...
-A legjobb barátommal megyek!-karoltam Kookba miközben magabiztosan kihúztam magam.
-Ahh! Azt hittem sikerült pasit kergetni magadnak.-nevetett fel JiMin.
-Igen, ilyen korban lehetne már barátod.-bólogatott elismerően JeonGuk.
-Szerintem ti meg se szólaljatok.-húztam el a szám.-Amióta ismerlek titeket, nem látom, hogy egy csaj is megfordulna nálatok.-mutattam rajtuk végig nevetve.
Addig cukkoltuk egymást, míg házhoz nem érünk. Kívül díszes kivilágítás volt és rengeteg autó. Az egész fősuli ebben a házban lesz? Szentég! HoSeok sokat takaríthat majd. Egyébként nem olyan kicsi háza volt mint nekem. Szerintem ez egy családi nyaraló lehet vagy hasonló.
Már bent dúlt a zene. Ahogy beérünk a szemeim kivakították a fények, a dobhártyám kiszakadt az üvöltő muzsikától és az érzékszerveim megérezték a büdös izzadság és pia szag keverékét. Egyébként semmi orvosi problémám nem volt. Elemeztem a visító tömeget és megjegyeztem magamban, hogy milyen sok féle ember van itt. Vannak akik izzadtan táncolnak, lányok minél mutatósabb és rövidebb ruhákban, néhány fiú már félmesztelenül dörgölőzik a többségéhez. És vannak azok akik a kanapén ülve nézik ezt végig, hisz a szingli életnek vannak szentelve mondván Ők a stréber emberek. Ugyanakkor vannak akiket a szobára rángatnak és akik ájulásig isszák magukat.-Tetszik?-kiabált JiMin felém, hisz sokáig nézelődtem.
-Nem mondanám,hogy erre vágytam.-húztam el a számat.
-Á~! Itt van hölgyem!-hajolt meg hirtelen előttem HoSeok.
-Omo! Megijesztettél!-játszottam meg magam.-Szia, Hope!-intettem neki.
YOU ARE READING
Vicces, Ugye? /BTS, Yoongi ff./
FanfictionKirály lehet fiúk között élni az iskolai életet, nem? Shin Su-ran egy elképesztően tehetséges lány aki mindenhez ért amihez hozzáfog. És vajon a szerelemhez is ennyire ért? Mégis, hogyan lehet ilyen sok fiú közt egyetemen tanulni? ♠Trágár beszéd és...