Situație:Atunci când te rușinezi în fața lor.
Suga:
El era pe canapea în sufragerie iar tu în bucătărie,te duci în sufragerie și te pui în brațele lui și îi spui că îl iubești foarte mult iar apoi îl săruţi.
Imediat te rușinezi.Sg:Și eu te iubesc bebe...Ești așa drăguță când te rușinezi...
Spune iar apoi te sărută.
Jin:
Erați amândoi în bucătărie,el te-a invitat să gătiţi ceva bun împreună.
Așa cum faceți des de la un timp.Tu aveai sentimente puternice pentru el chiar dacă erați cei mai buni prieteni.
Erai pierdută printre gânduri în cât ai reușit să te tai.
Te întorci cu fața la Jin,el imediat îți observă degetul plin de sânge.
Îți ia degetul și îl bagă sub jetul de apă.
Jin:Vin imediat.
Spune iar apoi pleacă în grabă din bucătărie.
Vine înapoi cu niste bandaje și dezinfectant.
După ce îți bandajează degetul,duce bandajele și dezinfectantul la locurile lor.
Vine la tine și îți ia mâna în a lui și îți pupă degetul rănit.
Tu imediat te faci roșie la față.Y/N:De ce ai făcut asta?
Jin:Când eram mic mama îmi pupa rănile pentru a îmi trece mai repede,dar niciodată nu a putut pupa și rănile sufletești.
Asta până ai apărut tu și le-ai vindecat pe toate...Te uitai mirată la el simțind cum fața îți arde.
Jin:Ești așa frumoasă...chiar și atunci când roşeşti...
Y/N...Te iubesc...Spune el destul de încrezător dar cu frică de a nu fi respins.
Te uiți și mai uimită la el apoi îl iei în brațe și îl săruți apăsat pe buze,el îți răspunde imediat.
Y/N:Si eu te iubesc Jinie.
Jimin:
Erați împreună în parc,vă plimbaţi împreună când de o dată el te pupă pe obraz și te îmbrățișează.
Tu te ruşinezi imediat.
Atunci când Jimin ți-a dat drumul din brațe a început să chicotească.Jm:Ești un îngeraş așa drăguț.
Aceste cuvinte te-au făcut să te înroşeşti și mai rău.
El te pupă pe frunte apoi te ia iar în brațe făcându-se și el roșu l a față.
Jm:Îmi doresc așa mult să fii a mea...
Spune încet.
Tu nu mai puteai de fericire...
Băiatul pe care îl iubești și tot o dată cel mai bun prieten al tău ți-a spus asta.Îl strângi și mai tare în brațe.
Y/N:Avem o dorință comună.
Jungkook:
Erai la bucătărie să faci niște floricele deoarece a venit ziua în care vine Jungkook la tine pentru a vă uita la film.
Așa era mereu.
În fiecare vineri din săptămână e stabilit ca tu și cel mai bun prieten al tău să va uitați la un film la tine sau la el.
Ziua filmelor mai pe scurt.
Petreceți o zii întreagă uitându-vă la filme.Aveai două boluri de floricele fierbinți în mâini și trebuia să iei si ciocolata dar nu puteai așa că l-ai chemat pe kookie să te ajute.
Y/N:Kookie,puțin ajutor te rog!
Jk:Acum pitic!
(Asta era porecla pe care ți-a dat-o el)Vine și îți ia bolurile din mâini și fuge dar alunecă pe gresia abea spălată de mama ta din hol.
Și cade jos, te duci fuga sa-l ajuți,îi întinzi mâna pentru al ajuta să se ridice dar el te trage și pe tine jos,căzând pe el.Te uitai în ochii lui iar el ți-a zâmbit și te-a pupat scurt pe obraz.
Erai mai roșie de cât nasul unu clovn.
Jk:Te iubesc mult Y/N.
Și chiar mă bucur că sunt eu ăla care te face să înroşeşti așa.Spune iar apoi chicoteşte.
Tu te strâmbi la el apoi îl săruţi pe buze.
El se face mai roșu ca tine la față.
Y/N:Și eu te iubesc împiedicatule .
Tae:
Tae era unu din cei mai răi băieți din liceul tău,iar tu erai îndrăgostită nebunește de el dar nu vroiai să arăți asta nimănui...
Erai pe holurile liceului unde se aflau mulți studenți printre care și panarama liceului.
Aceasta vine la tine și începe să-ți vorbească urât.
Tu nu accepți asta și o apuci de păr și o dărâmi jos rămânând cu extensiile în mâini.
Apuci să-i tragi câți va pumni și câteva palme și picioare înainte ca ea sa te împingă atât de tare în cat să te izbeşti de cineva care se uita la tărăboiul vostru și cădeţi amândoi tu peste el.Deschizi ochii speriată și dai de ochii care te rugai să nu îi vezi în momentul acela.
Te faci mai ceva ca roșia la față.
V:Hmm,și rea și frumoasă.
Îmi place...Îți șoptește el asta făcându-te să te rușinezi și mai tare.
Tae:Ești foarte drăguță când te ruşinezi.
Hoseok.
Erai cu el la repetiții în urma a miilor de rugăminți cu care el te sâcâia la cap.Te uitai la el cum dansează și vroiai să pari supărată că te-a târât până acolo.
Însă dansa prea bine și la sfârșitul coregrafiei ai lăsat supărarea de-o parte și ai fugit la el și i-ai sărit în brațe felicitând-ul pentru dansul perfect pe care la făcut.
Apoi îl săruți sub privirile prietenilor voștri.Când îți dai seama că l-ai pupat pentru prima oară în fața celorlalți te rușinezi foarte tare și ca să nu te vadă ceilalți îți bagi capul în tricoul lui Hoseok.
Jh:Hai raza mea,de ce te-ai rușinat așa?
Îți scoți fața din tricou și te strâmbi la el.
Jh:Ce?
Și eu pot să mă strâmb,doar că tu ești mult mai drăguță când o faci.Namjoon.
De abia ce ați ajuns la piscină iar tu ai rămas îmbrăcată cu rochia pe care o aveai.
Namjoon s-a dezbrăcat iar când l-ai văzut fără tricou ai început să te înroşeşti.Rm:De ce nu te dezbraci ruşinici?
Tu doar dai negativ din cap.
El vine spre tine și te ia în brațe.
Rm:Ți-e rușine să te dezbraci în fața mea?
Nu spui nimic doar te uiți în altă parte.
Rm:lasă că-ți dau eu motive să te dezbraci.
Apoi te aruncă în apă urmat de el care mai și țipa.
Rm:CADE BOMBA ATOMICĂ ÎN APĂ!!
ADĂPOSTIȚI-VA COPII CĂ ÎI STRIC!!!Tu nu mai puteai,mureai de râs mai ales că Namjoon a sărit pe burtă (Erați lo o piscină privată)
Sper că va place cartea și capitolele.
Scuzați greșelile gramaticale.