Situație:Atunci când ești nervoasă din cauza lor.
Hyung line.Namjoon.
De abea ce terminasei orele și erai în fața facultății/liceului și îl așteptai să vină să te ia de la școală.
Îl așteptai de mai bine de o oră, a promis că vine să te ia după ce termini orele, ai încercat să-l suni dar degeaba, îți dădea ocupat.Y/N:Să nu cumva să pleci, vin eu după tine.
Blea Blea Blea..Îl imiți tu cu o voce stupidă în timp ce te strâmbi.
Simți o picătură de apa ce-ti pică pe nas te uiți în sus și vezi cerul plin de nori cenușii.
Y/N:Super, asta mai trebuia, să plouă...
Te strâng de gât Namjoon.Spui tu încet furia dând pe dinafară.
Afară începe o ploaie torențială.
Te întorci pe călcâie și pleci furioasă, erai udă fleașcă.
Tremurai din toate încheieturile iar până acasă era drum destul de lung, faci 15 minute cu mașina fără trafic d-apoi pe jos.
ajungi acasă țurțure.
O iei la fugă prin ploaie vrând să ajungi mai repede acasă.Când în sfârșit ajungi intri în casă și trântești ușa cu forța făcându-l pe iubitul tău să se ridice speriat de pe canapea.
Când te vede începe sa râdă.Y/N:Ha ha ha, nu uita ca din vina ta sunt așa, asa ca dacă nu vrei sa mănânci gresie nu mai râde!
Spui tu amenințător și pleci în camera ta cu Namjoon pe urme tale neștiind de ce ești nervoasă.
Intri în camera iar când vrea el să intre îi închizi ușa în nas el dându-se cu capul de ea deoarece nu se aștepta să închizi ușa.
Y/N:Sa te pună păcatul sa intri în camera asta că te mănânc cu tot cu blană.
Strigi tu și intri în baie făcându-ți un dus cu apa caldă apoi ieși.
Te duci la bucătărie și faci ceva de mâncare pentru amândoi.
El vine și te ia în brațe pe la spateRM:Bby, de ce ești așa nervoasa pe mine?
Y/N:Nu aș vrea să-mi aduc aminte cine trebuia să mă ia azi dupa ore, și din vina cui a trebuit să aștept acolo o oră și din vina cui m-a prins ploaia pe drum, pentru că mi-e că-i dau cu tigaia în cap.
RM:Scuze babe, am uitat complet.
Y/M:Mai scutește-mă.
Jin:
Erai acasă, Jin era la repetiții cu trupa.
Te decizi să-i faci o vizită surpriză.
Te îmbraci te încalți și pleci spre firmă.Cum ajungi intri direct și te duci la sala de antrenamente a băieților.
Când intri îți cade fața.
Era Jin ce dansa cu o fată și restul pe lângă ei.
La un moment dat se iau în brațeErai nervoasă până peste măsură, îți încordezi maxilarul și pleci trântind ușa.
Te urci în mașină și pleci acasă.
Cum ajungi trântești ușa în urma ta și spargi vaza de la intrare.Urci la etaj și te duci într-o camera de oaspeți și te pui în pat.
Încerci să te liniștești dar degeaba,imaginea aia îți apare mereu în minte.
Auzi ușa de la intrare apoi vocea lui Jin.
Nu îl bagi în seama și te întorci cu spatele la ușa.
Tu care de fiecare dată când venea acasă fugeai la el și îl luai în brațe.