NEEDITAT:
Situație:Ești însărcinată.
Suga:
Erai în dormitorul vostru,abea ce te-ai trezit.
Cobori scările și începi să-l cauți pe soțul tău în toată casa însă nici o urmă de el.Te așezi pe canapea și încerci să-l apelezi dar nu răspunde.
Începi să te panichezi și îngrijorezi în privința soțului tău.Te decizi să mergi la farmacie pentru a îți lua niste calmante.
Te incalti și îți iei jacheta însă când să deschizi ușa dai de Suga care tocmai vroia să pună mâna pe clanţă.
Te uiți surprinsă la el iar el confuz la tine.
Nu te asteptai să-l găsești în fața ușii.
Te ia de mână și intrați în casă.
Se duce la bucătărie și lasă plasele cu alimente pe masă apoi mergeți împreună în sufragerie.Sg:Unde voiai să te duci?
Y/N:Amm...Până la farmacie...
Spui tu bâlbâit.
Sg:Te simți rău?
Zi-mi că mă duc eu!
Ce te doare?Y/N:Acum sunt bine...
Nu mă simt rău iubire.Sg:De ce te duceai la farmacie?
Y/N:Pentru niște calmante,m-am speriat rău când nu te-am găsit în casă și nu știam absolut nimic de tine.
Suga te ia în brațe.
Sg:Off,pitica mea cu burta mare...
Dar tu îți dai seama ce se întâmpla dacă nu te găseam eu acasă?
Tu îți dai seama ce sperietura luam eu?
Să nu pleci de acasă niciodată fără ca eu să știu.Y/N:Ok.
Sg:Știi că te iubesc,nu?
Y/N:Știu...
Sg:Și,ia zi cât te iubesc eu pe tine?
Y/N:Nu știu,zi-mi tu.
Și doar pe mine mă iubești?Sg:Pe amândoi vă iubesc mai mult ca pe orice,sunteți viețile mele.
Jin:
Erai în parc,fără ca Jin să știe.
El era la repetiții și tu te plictiseai teribil acasă,așa că ai plecat.
Telefonul îl aveai pe mut.
Când îl scoți din geantă vezi ditamai armata de apeluri pierdute și mesaje.
Cum ar fi:-,,Y/N,Unde ești iubito?
De ce nu răspunzi?"-,,Iubire,mă sperii.
Răspunde,îmi fac griji."-,, De ce nu răspunzi la telefon?? "
Nici nu apuci să citești mai mult de atât că telefonul sună iar apărând numele lui Jin pe ecran(Cum îl aveai tu trecut)
Îi răspunzi deoarece nu voiai să facă infarct.Y/N:Iubire?
Jin:UNDE EȘTI?
Iubire,tu ști de câte ori te-am sunat?
De ce nu esti acasă?
Unde ești acum?
Ești bine?
Te simți bine?
E cineva cu tine?
Sa nu-mi spui că ești singură...Y/N:Iubire,mai usor...
Nu s-a întâmplat nimic,sunt bine.
Și da,sunt singură.Jin:Vin după tine,spune-mi adresa.
Tu îi spui adresa apoi închizi.
După ceva timp ieși din parc și vezi cum Jin parchează mașina și iese grăbit.
Vine la tine și te ia în brațe.Jin:Să te pună naiba să mai pleci undeva fără știrea mea și să nu răspunzi când te sun că nu știu ce se întâmplă.
Y/N:Bine.
Jin:Nici nu-ți poți imagina cât de tare m-am speriat când nu te am găsit acasă și nu raspundeai la telefon.
Ați mers acasă iar Jin a stat continu cu tine,nu te lăsa nici la baie să mergi.
Jimin:
Erai în camera ta și te uitai la un serial.
Soțul tău era la repetițiile cu trupa,tu știind că el vine tocmai diseară acasă te-ai gândit să mergi la cea mai bună prietenă a ta fără să-l mai anunți pe Jimin crezând că te întorci până vine el acasă.
Te îmbraci cu ceva lejer și subțire deoarece afară era caniculă și pleci la prietena ta.........
Erai în sufrageria prietenei tale discutând însă când te uiți la ceas te taie toate apele.
Ceasul de pe perete indica ora 20:30 Jimin scapă normal la ora 18:00 de la repetiții.Te panichezi puțin și începi să-ți cauți telefonul disperată.
După câteva minute îți dai seama că l-ai uitat acasă.
Prietena ta încerca să te liniștească.
Începe să glumească cu tine pentru că te vedea speriată.N/P: Hai Y/N...Dacă te mai stesezi mult bebe se va naște mai repede cu o lună.
De o dată auzi soneria ușii de la intrare.
Prietena ta se duce să deschidă.
Pe hol auzi vocea iubitului tău soț.Jm:Bună N/P,Y/N e aici?
Acasă nu este,am căutat-o peste tot!
Simt că înnebunesc!
I am sunat pe toți, nimeni nu știe nimic de ea..Te îndrepti spre ușa de la intrare și il vezi pe Jimin care era îmbrăcat la fel cum a plecat azi dimineață de acasă,încălțat cu un adidas de un fel și celalat de alt fel,părul în toate direcțiile,părea super îngrijorat,speriat și disperat în același timp.
Erai surprinsă să l vezi aici,singurul cuvânt pe care l-ai zis a fost.
Y/N:Jimin?
Jm:Y/N!
Vine repede la tine și te ia în brațe cu grijă fără a te lovii.
Jm:Doamne ce mă bucur că ești bine!
Promite-mi că nu vei mai face asta niciodată!
Iubito,m am speriat așa tare.Rămâi puțin uimită și îl iei și tu în brațe.
Y/N:Îmi pare rău, nu am vrut sa te îngrijorez.
Jm:Hai acasă.
Hoseok.
Erai cu cea mai buna prietenă a ta în parc, Hoseok nu știa nimic de tine, aveai telefonul închis și nu a putut sa te contacteze.
De o dată te ia o amețeală teribilă, prietena ta se uită speriată și îngrijorată la tine.
Te ajută să te așezi pe o bancă.Ție îți era din ce în ce mai rău.
Te ridici brusc și te duci după un copac unde vomiți tot ce ai mâncat la prânz.Vrei sa te duci la prietena ta care vorbea la telefon dar amețeala iar te ia și cazi din picioare.
Auzi vocea prietenei tale, erai întinsa pe o parte, o vedeai răsturnat, ea îți țipă numele și vine în viteză la tine având telefonul încă la ureche.
N/P:Y/N, Y/N, hei, ești bine?
Mai rezistă puțin, Hoseok trebuie să ajungă.Tu închizi iar ochii, durerea de cap fiind prea amănunțită.
Simiți cum ești ușor zguduită.
Pe fundal auzi numele tău strigat.
Îți deschizi ușor ochii și dai de un Hoseok speriat de moarte.
Jh:Y/N,iubito, te rog revinoti.
Y/N:Hoseok?
Jh:Da iubire, sunt aici, ambulanță trebuie sa sosească.
Hei, îmi pare nespus de rău că nu am mai postat, însă am avut niște probleme cu, conul.
Și nici nu prea am avut idei.
P. S. Scuzați greșelile gramaticale.