Situație:Când îi întrebi de ce te iubesc.
Hyung line:Namjoon:
Erai pe balcon savurând o ceașcă de ceai și priveai lumea agitată ce se plimba pe străzile orașului.
Namjoon era la repetiții cu băieții, trebuia să ajungă din minut în minut având în vedere că programul de antrenamente se încheie la ora 19:00 iar ceasul era 19:15.
Starea ta de spirit nu era tocmai una veselă, nici tu nu înțelegeai ce era cu tine de câteva zile însă nu voiai ca Namjoon să știe asta, și asa era el stresat cu noile melodii ce trebuie sa apară și noile coregrafii, ce sa mai vorbim de concerte.
Nu voiai să l încarci mai mult, de aceea ascundeai starea asta.
O mulțime de întrebări se învârt în capul tău cum ar fii.
,, De ce m-a ales pe mine? "
,, Ce a văzut la una ca mine?"
Și cea mai repetată întrebare fiind,, de ce ma iubește? "Îți închizi ochii pentru câteva secunde lăsând un oftat să-ți scape, însă tresari speriată când două brațe se înfășoară în jurut taliei tale iar respirația fierbinte i-o simți pe pielea gâtului.
Rm:Iubito, ce ai?
Ce s-a întâmplat cu tine?
Mă îngrijorează starea ta din ultimele zile să știi.Tu te întorci cu fața spre el, privindu-l atent în ochii.
Rm:Ce te macină?
Știi ca sunt aici pentru tine oricând, asa ca nu mai ascunde în tine și spune-mi tot.Simți cum ochii te înțeapă și vezi în ceață.
O lacrimă se scurge pe obrazul tău involuntar.Privirea lui devine una tristă și îngrijorată.
Cu ajutorul degetului mare îți șterge încet lacrima de pe obraz apoi îți dă un pupic părintește pe frunte, știind că asta te calmează.Rm:Urăsc să te văd așa, te rog, elibereaza-te de starea asta...
Contactul vizual apare între voi, fiind mai intens de data asta.
Y/N:De ce? De ce mă iubești?
De ce m-ai ales pe mine din o mie de fete?Vocea ta joasă și ragusită inundă liniștea spărgând gheața.
Privirea lui devine una confuză și speriată, nu înțelegea de ce întrebi asemenea lucru.
Ce e cu tine.Rm:De ce mă întrebi asta?
Y/N:Vreau să știu...
Rm:Nu știu exact ce mi-ai făcut,însă am ajuns sa te iubesc nebunește, să te ador, sa ador fiecare clipă cu tine, fiecare mișcare pe care o faci.
M-ai făcut să mă intragostesc de tine prin simplitatea ta, prin felul tău de a fii, prin ceea ce ești, și prin ceea ce devin eu când sunt lângă tine.
Lângă tine am descoperit lăcașe de ale mele ascunse, tu m-ai descoperit fără ca măcar sa încerci asta, m-ai schimbat radical, mi ai schimbat viata radical.
Doar lângă tine am putut fii eu cu adevărat, adevăratul eu.
Lângă tine am putut simții chestii pe care nu le-am simțit în viața mea.
Doar privindu-te m-ai făcut să ating cerul.
Doar lângă tine pot fii fericit cu adevărat, pentru că tu ești sursa mea de fericire.
M-am îndrăgostit de tine pentru ceea ce e ascuns în interiorul tău.
Ești o persoană misterioasa pentru inima mea, ceea ce m-a făcut sa vreau să te descopăr mai mult, sa vreau sa ma scufund cu tine în mister.
Te iubesc, asta e ceea ce contează cel mai mult.
De altele nu mi pasă, nimeni nu ti va putea lua vreodată locul în inimă și viața mea.
Știu că nu sunt bun la cuvinte, ca ăsta nu e punctul meu forte, dar pentru a descrie iubirea nu e nevoie de cuvinte, e ne necesar să ai vorbele la tine pentru a putea descrie felul în care mă simt în prezența ta.
Tu ești și vei fii totul pentru mine, asta sa n-o uiți niciodată.Erai atât de emoționată, lacrimile curg rău pe chipul tău.
Te întrebai mereu ce ai făcut să-l meriti, și totuși nu-ti venea sa crezi ca e numai al tău, ca doar pe tine te iubește.