Pentru:fugarul321
Erai la facultate/liceu,aparent o zii normală și plictisitoare.
Te aflai pe hol cu cele mai bune prietene ale tale când de o dată cineva te trage de lângă prietenele tale.Te întorci și o vezi pe panarama liceului care imediat începe să țipe la tine ca o nebună.
Y/N:Ce ai de țipi așa la mine?
Crezi că mi-e frică de tine?N/C:Am aflat!
Y/N:Ce ai aflat tu?
N/C:Că te-ai dat la iubitul meu c***o!
Asta ți-a pus capac,erai nervoasă peste măsură.
Ai prins-o de păr și i-ai tras câteva palme și un pumn de ai dărîmat-o jos rămânând cu extensiile ei în mână.
Toți se uitau la tine.
Ai fost trimisă la director apoi ai continuat orele.
Ajungi într-un final acasă unde te aștepta un Yoongi extrem de furios și stresat.
Nu apuci să faci nici o mișcare că începe să țipe la tine.Sg:Y/N,m-a sunat N/C și mi-a zis că te-ai dat la iubitul ei.
Y/N:Yoongi,tu chiar o crezi pe aia?
Sg:Încerc să nu o cred...Sincer,nici nu știu ce să cred Y/N.
Y/N:Bine atunci,rămâi și crede-o pe aia în loc să mă crezi pe mine...
Ne cunoaștem de atâta timp Yoongi...Spui tu cu lacrimile care îți inundau ochii.
Pleci din casă cu toate că afară ploua torenţial.Nu ai băgat în seamă țipetele băiatului și ți-ai continuat drumul.
Într-un final ajungi la clădirea din beton ,acolo stăteaţi mereu...
O clădire neterminată și lăsată așa...Te așezi jos pe niște trepte și îți închizi ochii ascultând ploaia.
,,Iubesc ploaia,măcar acum știu că nu sunt singura care plânge"
Îți spui tu în gând.
Te uiți la inelul de pe deget.E inelul dat de Suga de ziua ta.
Pe el sunt gravate inițiale voastre.Te-ai ridicat de jos și ai plecat înapoi spre casă.
Nu puteai lasă o relație de atât timp să se ducă pe apa sîmbetei din cauza unei panarame.Nu puteai lasă persoana iubită să plece așa ușor...
Din îndepărtare vezi o siluetă de om care aparent mergea în direcția opusă.
Se apropia încet de tine.Ploaia și vântul erau atât de puternice în cat nu puteai vedea nimic la o distanță de câțiva metrii.
Când te apropii mai mult îți dai seama că e Suga așa că fugi spre el și îi sari în brațe începând să plângi.
El te strânge tare în brațe.
Sg:Îmi pare rău,nu ar fii trebuit să o ascult pe aia,eu te iubesc așa mult...
Nu vreau să te pierd din cauza uneia ca ea...Y/N:Și eu te iubesc...
Se pare că și timpul plânge atunci când ne certăm noi..Sg:Universul nu vrea să ne despărțim,suntem sortiți să fim împreună,suntem speciali.
Spune iar apoi te sărută apăsat pe buze.
Te ia de mână și plecați spre casă.Ăsta a fost oneshotul,sper că ți-a plăcut.
Scuzați greșelile gramaticale.