Situație:Atunci când ești nervoasă din cauza lor.
Maknae line.Jimin.
Stăteai pe șezlong la soare și te jucai pe telefon liniștită, iar iubitul tău Jimin era în apă cu restul trupei care au venit pe la voi și au propus să mergeți la piscină împreună.
De o dată ceva sau mai bine zis cineva îți ocupa soarele iar picături reci de apa cădeau pe tine.
Îți ridici privirea din telefon și dai de Jimin care se uită la tine.
Jm:Hai în apă.
Y/N:Vreau să mă bronzez,voi intra mai târziu.
Jm:Eu vreau să intri acum.
Y/N:Jimin, am zis că nu vreau.
Jm:Nu e după tine.
Spune apoi îi apare un zâmbet tâmp pe buze, te uiți confuza la el că nu înțelegeai ce vrea să facă.
Imediat te ia pe sus și merge cu tine spre apă.
Y/N:Jimin,am zis nu!
Jm:Duru duru duru duru duru dudu dudu.
Scotea el sunete pe ritmul melodiei de la desenul Pantera Roz.
Te enerva la culme sunetele pe care le face când tu ești nervoasă sau atitudinea lui copilărescă în momente nepotrivite, era un copil mai mare,dar cu toate astea era al tău și îl iubeai cu toate că, câteodată te scotea din minți, și el te iubea și chiar i se părea drăguț când ești nervoasă, adora să te enerveze.Y/N:Jimin! LASĂ-MĂ JOS!
Jm:Ok iubire.
Spune apoi te aruncă în piscină.
Ieși imediat la suprafață și îi auzi pe toți râzând.
Te uiți la el care stătea pe marginea piscinei și râdea cu poftă.
Ieși imediat din piscină și începi să-l alergi sub privirile tuturor.
Doar ei știu ce bătaie și a luat Jimin în acea zii.Tae.
Era seară, tu pregăteai cina însă ai uitat să cumperi niște ingrediente foarte importante.
Voiai să-l trimiți pe Tae la magazin dar știai că nu se pricepe la condimente și cumpăra cu totul alt ceva.
Așa că l-ai pus să aibe grijă de mâncare până te întorci de la magazin.Y/N:Babe, vino puțin.
V:Acum!
Tipă el din sufragerie.
Vine imediat în bucătărie.
Y/N:Am uitat să iau niște ingrediente necesare, ai grija de mâncare până mă întorc?
Doar să amesteci în ea să nu se lipească sau să se ardă.V:De ce nu-mi dai să mă duc eu?
Y/N:Pentru că tu dacă intri în magazin îl cumperi pe tot, doar acele ingrediente nu le cumperi și în plus nici nu știi care cum și pentru ce sunt.
V:Aici ai dreptate, vezi că, cheile mașinii sunt pe dulapul din living.
Y/N:Bine, mă întorc imediat.
Spui apoi îl pupi iei cheile, jacheta, te încalți și pleci.
Nu după mult timp ajungi acasă, bagi mașina în garaj apoi intri în casă, cum intri simți miros de fum.
Imediat îți dai seama de la ce.Intri repede în bucătărie și o găsești goală.
Tigaia arsă pe aragaz și un fum în casa de-l tai cu cuțitul.Y/N:KIM TAE HYUNG!
DACĂ TE PRIN TE OMOR!Spui tu plină de nervi apoi deschizi ușile și geamurile pentru a putea ieșii tot fumul din casă.
Auzi ușa de la intrare cum se deschide și închide.
Tae intră în bucătărie cu Tan în brațe.
V:Ou nu...
Y/N:TE STRÂNG DE GÂT!
Tae îl lasă jos pe Tan și o ia la fugă pe ușa afară din casă.
Tu în urma lui cu tigaia arsă în mână țipând iar Tan în spatele tău lătrând.
Vă alergați unu pe altul în curte în timp ce pisica se uită plictisită pe geam la 2 nebuni cum se aleargă și la un câine de jumate de deget ce va alerga lătrând fără măcar să știe ce se întâmplă în jurul lui.Jungkook.
Azi era o zii foarte specială pentru tine și Jungkook.
Era aniversarea voastră de 1 an de căsnicie.Când te-ai trezit de dimineață ai găsit casa goală.
Credeai că azi își va lua liber de la lucru pentru a petrece ziua cu tine, până la urmă e aniversarea voastră.
Te-ai bosumflat și ți-ai controlat telefonul să vezi dacă ai mesaj de la el.
Nimic.Îți faci rutina mănânci apoi te pui pe canapea vizionând un film, tot sperai ca îți va face o surpriza și că nu a uitat de aniversarea voastră.
Uite așa tot sperând s-a făcut târziu în noapte și tu încă te uitai la TV, era trecut de 00:00.L-ai sunat azi de mii de ori și nu a răspuns la nici un apel.
Parca a intarat în pământ, nu știai nimic de el.
Erai îngrijorată, dezamăgită și furioasă pe el.Auzi ușa de la intrare.
Jk:Am ajuns!
Tu ai închis repede TV ul și te-ai ascuns după canapea, voiai să te răzbuni.
El urcă în dormitor și îl ia cu panică când nu te găsește acolo.
Te caută peste tot dar nimic.Se așează pe canapea în living și îți sună toți prietenii sperând că ești pe la unu din ei.
Nimic, nimeni nu știa nimic de tine.
Apoi vede mesajele de la tine în care îi ziceai că e aniversarea voastră și toate apelurile nepreluate.
Jk:Cât de prost sunt!
Cum Doamne iartă-mă am uitat?Spune și își pune mana în cap plimbându-se prin sufragerie nervos.
Tu doar erai dupa canapea și te abțineai să nu râzi.
Y/N:Tu acum ți-ai dat seama ca ești un prost?
Spui tu răsărind de după canapea.
Jk:Tu ai fost în tot timpul asta acolo?
Spune el puțin nervos ridicând din sprânceană.
Y/N:Ușor băiatu, frână.
Tot tu ești cel nervos?
Din câte îmi aduc aminte nu eu am uitat de aniversarea de un an a căsniciei mele.
Așa că dacă nu vrei să-ți bag capul în burtă nu mai comenta.
Sărbătorim mâine, să nu crezi că scapi.Spui tu și te duci lângă el.
Y/N:Te iubesc iepuraș, diseară dormi pe canapea.
Îi spui tu la ureche.
Apoi razi de fața lui.Jk:De ceee....?
Nu vreau pe canapea.Y/N:Comentezi?
Crezi ca e mai comod preșul?Jk:Nu sa trăiți!
Spune el apoi face salutul militar.
În spirit de glumă, sperând că-l vei lasă să doarmă cu tine în dormitor.
Dar degeaba.Y/N:Bine, vezi că paturile sunt în dulapul ăla, noapte bună iepuraș
Spui tu și îi trimiți o bezea.
Deci, cred că ăsta e cel mai nașpa capitol scris de mine, nu îmi vine să cred că am scris asta...
Nu mă omorâți!
Scuzați greșelile gramaticale sau orice alt tip de greșeală și îmi pare rău că v-am făcut să așteptați.