El : Te vreau acum , haide !
Ea: 5.000 €
El (aruncă banii pe masă și încuie ușa)
Ea (geme de placere în timp ce el îi rupe hainele)
El ( Se dezbracă imediat de pantaloni )
Ea: Stop! Fără protecție nu fac nimic .
El ( scoate din buzunarul cămeșei un durex și îl aruncă peste fața excitată)
Ea (îl scoate din ambalaj și scoate din gură instrumentul apoi il acoperă)
El: Gata , taci din gură și faci cum spun eu !
Ea: Ai dat banii sunt a ta !
După 2 ore intense , camera se făcuse saună . Se aude un geamăt puternic de femeie , apoi iese din cameră îmbrăcat la costum un bărbat aranjânduși ceasul . Se urcă în mașină și pleacăA 2 a zi :
Intră în local același domn la cămașă , vede un angajat și îl roagă să cheme patronul . Vorbește vreo 30 de minute cu el :
Patronul : Până la urmă pentru ce ai cerut să discuți cu mine ?
El: Aseară , am fost aici , era o fată care m-a luat , m-a dus în camera 16 ...
Patronul : Așa și ? Nu ți-a plăcut ? Dorești banii Înnapoi?
El: Nu despre bani este vorba .
Patronul : Atunci ?
El: Știi foarte bine ce vreau !
Patronul: Cât oferi ?
El: Cât vrei pe ea ?
Patronul: Sub 10.000€ nu ți-o dau !
El: Bine, ce ai zice 15.000€ ?
Patronul : Bine ! E a ta ! Vii mâine la 18:00 să o iei din spate !Următoarea zi :
El se îmbracă ca deobicei se suie în mașină și pleacă spre local. Ajunge acolo parchează mașina în spate . Intră în local , se duce la camera 16 de unde patronul i-o predă pe fată. Ajung la mașină îi deschide portiera șe urcă și el și pleacă amândoi spre casă .
(În mașină el pornește o discuție pentru a afla detalii despre fată)
El: Și de unde ești ?
Ea: Din Iași.
El : Din Iași? Și atunci ce cauti în București ?
Ea: Poveste lungă .
El: Păi scurteaz-o!
Ea: Tată alcoolic , lipsă de bani , am fost luată de patronul localului din care m-ai luat când aveam doar 15 ani și uite-mă aici .
El: 15 ani deci .. Păi acum câți ani ai ?
Ea: 19
El: Și ți-ai tras-o de la 15 ?
Ea: Nu ! Am fost virgină până la 18 !
El: Păi cum ai făcut asta , dacă ești de la 15 ani la local ?
Ea: Lăsam bărbații sa intre in cameră ii îmbătam le ceream banii , mii dădeau apoi le puneam somnifer in băutura și gata noaptea!
El: Hmm nu e rău planul .Următoarea zi :
( Ea deja se instalase într-o cameră plăcută, nu au mai vorbit din mașină pana acum , sta nedumerită in pat si se uita prin camera . Ușa se deschise și el a intrat )
Ea: Da?, Ce vrei?
El: Lasă vrăjeala știi foarte bine ce vreau !
Ea: 5.000€ și știi ce poți !
El ( îi aruncă banii pe sâni și o lasă să se dezbrace )
Ea ( cu o voce excitantă ) : Gata , poți să faci acum ce vrei din mine !
El ( o ia frumos de păr făcând mișcări de du-te vino la oral , apoi o întinde pe spate și se joacă cu instrumentul pe pieptul ei , lăsând-o să geamă, introduce 2 degete în ea dând o flegmă ușoară înainte de penetrare , i-o bagă adânc și ușor apoi devine brutal până rimelul i se întinde pe toată perna , geme tare de plăcere apoi termină și se îmbracă )El: după ce faci un duș ne vedem in living să stabilim niste lucruri !
(Face un duș se îmbracă apoi se duce în living )
El: De acum faci doar ce spun Eu!
Ea: Știi cum stă treaba , 5.000€ și fac ce vrei !
El: Nu ! O sa primesti mai mult dacă faci cum zici si acum !
Ea: Bine !
El: De azi înainte o să respecți aceste reguli cu strictețe
REGULI: Eu voi fi sugar daddy-ul tău !
Eu voi intra și ieși din tine de câte ori voi vrea eu !
Ne futem doar acasă !
Te iau cu mine pentru a te lăuda cu mine!
Dacă nu faci cum zici eu te voi pedepsi!Pedepse : Te excit și apoi te las așa.
Mă joc cu tine până esti pe punctul de a ajunge la orgasm și apoi renunț !
Te leg cu cătușe și te lovesc cu cureaua sau palma .
Te pun să îmi faci doar oral timp de 1 săptămâna din jumate in jumate de ora !