KK:4"Parti"

107 12 4
                                    

Multi:Gamze


"Kuracağınız dostlukların uzun olması değil,gerçek olmasıdır önemli olan."


*4.Bölüm*


Evin içine girdiğimizde babaannesi merdivenlerden yukarı doğru çıkıyordu.Çınar beni de sürükleyip merdivenlerden çıktık.Üst kata geldiğimizde babaannesi şirin mavi koltuğa geçip oturduğunda,Çınar da onun yanındaki koltuğa yerleşti ve beni de yanına çekti.

"Çilli'min de sevgilisi olduğunu gördüm ya artık ölsem de gam yemem. "Deyip güldüğünde bende gülümsedim.

"Ee kızım,sen kendinden ailenden bahset biraz."


Dudağımı ısırdım."Şey...Aslında biz aslen Bursa'lıyız."diye söze başladığımda Çınar'ın da beni dikkatle dinlediğini gördüm.Bu şu an umursamayıp devam ettim."Ablam burada üniversite okuyacak olduğundan ailem de buraya taşınmak istedi.Babam doktor.Annem de ev hanımı.Biz annemin akrabalarıyla görüşmüyoruz çünkü annem babamla evlenmek istediğinde ailesi karşı çıkıp annemi reddetmiş.Her neyse. Ablamın ismi Beste.Annem Gülsüm ve babam da Mehmet Koçer.En yakın arkadaşım Gamze.Onun da bir abisi var,Atakan ağabey.Kendisi ablamın sözlüsü sayılır. Buradaki ilk arkadaşım Uzay.Hatta Uzay sayesinde Çınar'la tanıştık efendim. Sonra birbirimize aşık olduk.Sonra..."Çınar'ın beni dürtmesiyle sustum ve utançla kafamı yere eğdim.Şu çenemi hic ama hiç tutamıyordum. Konuşmaya başlayınca beni susturana aşk olsun.Çınar beni susturdu tabi onla aşk olmasın.Olmasın dimi?

"Ben sanırım bahsetme konusunu çok abarttım. Kusura bakmayın."

Babaannesi güldü."Ne güzel ışte kızım.Gelinimi iyice tanımış oldum."dediğinde gözlerimi büyüterek baktım.Gelinim dedi ayol.

Çınar öksürerek babaanesini
uyardığında babaanesi Çınar'a ters bir bakış attı."Çınar git sen bize çay koy bakayım.Biz gelinimle biraz sohbet edelim."

Çınar homurdanarak yerinden kalktı ve aşağı doğru indi.Babaannesine saygı duyduğu kesindi.Yoksa Çınar çay koyacak hele de biri istediği için asla koyacak bir tip değildi.

Babaannesi ayağa kalktığında ne yapmaya çalıştığını anlamadım.Yanıma oturunca şaşkınlıkla ağzımı açtım.Ellerimi kendi elleri arasına alıp"Bak kızım Nazlı,Çınar ilk defa bir kızı yanıma getirdi.Demekki seni seviyor.Sen de onu seviyorsun.Birbirinize mukayet olun yavrum.Çilli'mi sakın bırakma.Çınar annesinin ölümünden sonra çok yıprandı.Şimdi az biraz kendini toparladı ama yine de onun yanında ol.Tamam mı kızım?"dediğinde şaşkınca kadına bakıyordum.Yüreğimde oluşan duygu çok ağırdı.Çınar annesini kaybetmiş miydi?Dışardan çok umursamaz duruyordu ama kim bilir neler çekmişti?Düşünüyordum da ben annemi kaybetseydim delirirdim herhalde.O nasıl dayanmıştı?

Gözlerim dolarken"Sana bunları söylediğimi Çınar bilmesin. Sen Çilli' me iyi geleceksin. Ben biliyorum.Bu arada bana Halime nine diyebilirsin."dediğinde kafamı salladım.

Merdivenlerden adım sesleri geldiğinde Halime nine eski yerine geçip oturdu.Bende gözlerimi kolumun tersiyle silip Çınar'ın anlamaması için yüzüme hüzünlü bir tebessüm ekledim.

Çınar elinde üç çayla döndüğünde babaannesine önce uzattıktan sonra bana da verdiğinde istemedim.Çay içmeyi sevmiyordum!

"İçsene kızım işte! "

"İki dakika centilmen olup çay yaptın getirdin,içmiyorum deyince özüne döndün ."

Biz birbirimize ölümcül bakışlar atarken Halime ninenin sesi aramıza girdi."Çilli!"diye uyarı dolu sesini ilettiğinde Çınar gözlerini devirip yanıma oturdu.

KOLEJDEKİ KELEBEĞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin