Capitolul 26* Hunhan

247 26 5
                                    

Fiecare dintre ei a plecat in locuri diferite. Sehun si Luhan au iesit la o plimbare prin oras cu masina, Chanyeol si Baekhyun au mers la festival, Chen si Kris dupa o zi lunga de afaceri monopolytane au sfarsit in corturi iar Minseok, Kyungsoo si Kai au plecat spre oras pentru a lua cina.

—Arata atat de frumos.
Spuse Luhan privind  spre marea de lumini ce se vedea in fata lui.
—Da. Par a fi sute de stele. Imaginea asta imi aminte de ochii tai.
Spuse Sehun zambind.
—Ochii mei?
Intreba Luhan surprins.
—Da. Sute de stele pe care le pot vedea, dar nu le pot atinge.
—Sehun... zambii el timid, nu e adevarat.
—Vezi imaginea din fata ta?
—Da.
—Exact asa arata ochii tai cand ma uit la tine. Ori de cate ori te simti special si fericit ochii tai arata asa. Cand esti suparat si dezamagit, devin negrii. Iar cand plangi...nu vreau sa aflu cum se transforma.
Spuse el serios.
—Acum cum sunt?
Intreaba Luhan apropiindu-se.
—Acum?
Sehun analizeaza privirea lui fiind foarte atent insa ceva nu era la fel.
—Ce vezi acum?
—Nu stiu. Nu am mai vazut privirea asta pana acum la tine. Ochi tai... palpaie si stralucesc. Mult mai tare.
Spuse el aproape soptind mangaindu-i obrazul cu varful degetelor sae.
—Acum, sunt indragostit.
Spuse Luhan privindu-l atent.
—Chiar?
Soptii Sehun.
—Sigur!
Spuse el apropiindu-se de Sehun pentru a-si lipii buzele de ale sale sarutandu-l lent si cu grija. Sehun isi pune mana pe fata sa mangaindu-i lent obrazul cu degetul mere pentru a-i oferii siguranta si iubire. Sarutul era atat de lent incat parea ca s-a oprit atunci cand Sehun era hotarat ca era pregatit sa treaca la urmatorul nivel. Ii dadu de inteles lui Luhan, apoi blondul isi deschise instinctiv gura, lasandu-l pe Sehun sa il sarute folosindu-si limba. Isi lasa capul intr-o parte pentru a-l aprofunda, in timp ce lingea acoperisul gurii blondului. Luhan isi duse mainile in parul lui brunet, jucandu-se incet prin el lasandu-l pe Sehun sa conduca sarutul. Incepu sa ii suga usor buzele si limba blondului, facand ca temperatura corpului lui Luhan sa creasca treptat.
Era prima data cand Sehun l-a sarutat in felul asta. Atat de profund, de pasional. Cu atat de multa iubire.
Stia deja ca este primul iubit al brunetului, insa Sehun s-a acomodat mult mai repede decat s-ar fi asteptat Luhan. Isi imagina o posibila despartire de bruner datorita faptului ca nu a reusit sa treaca peste relatia sa cu Irene, fosta lui iubita, insa Sehun era dedicat lui si relatiei lor. Iar sarutul din noaptea asta a fost cu siguranta o surpriza. Tot ceea ce face Sehun il surprinde placut oe blond. El chiar si-a sacrificat tricoul preferat pentru a-i aduce fructe de padure pe care oricum nu le-ar di mancat niciodata pentru ca in realitate el uraste acele fructe. Sehun nu l-a intrebat niciodata care este fructul lui preferat, insa asta era mai putin important. Gestul sau a fost atat de cavaleresc si dulce, incat Luhan nu s-a mai gandit la altceva decat Sehun.

Te plac foarte mult!
Spuse Sehun privindu-i buzele rosii inainte de a le saruta scurt din nou.
—Si eu te plac.
Spuse Luhan lipindu-si fruntea de a lui Sehun.
—Ar trebui sa mergem sa ne plimbam?
Intreba el amuzat.
—Bine. Sehun... fructul meu preferat este piersica. Urasc fructele de padure.
—Serios?
Intreba el.
—Da.
Cat Sehun incerca sa explice prin ce "pericole" a trecut incercand sa adune niste fructe pentru Luhan pe care el oricul le uraste, Luhan imortaliza momentul in cateva fotografii.

 Cat Sehun incerca sa explice prin ce "pericole" a trecut incercand sa adune niste fructe pentru Luhan pe care el oricul le uraste, Luhan imortaliza momentul in cateva fotografii

Oops! Această imagine nu respectă Ghidul de Conținut. Pentru a continua publicarea, te rugăm să înlături imaginea sau să încarci o altă imagine.

—Yaa. Rade Sehun. Nu am iesit bine in nicio poza.
Luhan ii prinde barbia intre degetele sale punand un sarat scurt pe buzele lui.
—Esti frumos.
Zambii Luhan privind din nou si din nou pozele.

Setati ca si imagine de fundal?

Da / Nu

Imagine pentru

Meniul principal / meniul de blocare / ambele.

Luhan zambii multumit apoi deschide portiera masinii iesind afara.

—Vii sau ce?
Intreaba el privindu-l pe Sehun care zambii apoi iesind sin masina.

Va urma.

Choose meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum