Capitolul 20

249 27 14
                                    

Intr-o ora Kyungsoo si Baekhyun au ajuns acasa la Kai unde au lasat cumparaturile pe masa pentru a le aseza. Intr-o parte cele necesare pentru gasit cateva gustari pentru drum iar in cealalta parte bauturile si chestiile nesanatoase precum chipsuri etc.
Chanyeol ajunge si el dupa jumatate de ora pentru a-si lasa bagajul. Nimeni in sufragerie. Se indrepta spre bucatarie de unde se auzeau sunete ciudate.
—Aaah... ahhh Kyungsoo.
Asta..e vocea lui Baekhyun. Inima lui Chanyeol incepe sa bata nebuneste. Ce se petrecea in lipsa lui.
—Aah ma doare.
Se plangea el.
—Nu te mai misca nu pot sa pun asta inauntru.
Chanyeol isi marii ochii.
—Chanyeol nu trebuie sa stie despre asta. Aaahh.
—Ya! Ce se intampla aici?!
Intreba Chanyeol intrand in viteza in bucatarie. Baekhyun era pe blatul de bucatarie in timp ce Kyungsoo... ii bandaja degetul?
—Chanyeol m-ai speriat!
Spuse Kyungsoo nervos.
—Ya...eu credeam...
—Ce credeai? Iubitul tau si-a taiat degetul in timp ce deschidea ambalajul cutiei de lapte.
—Baek..
Spuse Chanyeol apropiindu-se in graba pentru a-i vedea rana inca neacoperita.
—Kyungsoo a pus o apa otravita peste degetul meu.
Spuse el bosumfat.
Obrajii si nasul sau erau albe si acoperite cu faina, facandu-l sa para amuzant, insa parca mai avea putin si incepea sa planga.
—Lasa-ma sa ma ocup de asta.
Spuse Chanyeol invartind un plasture mic peste rana lui apoi pune un pupic mic peste acesta. Baekhyun isi intinde bratele, iar Chanyeol se apropie punandu-se intre picioarele lui cuprinzandu-i talia.
—Yaa, nu am loc de voi. Ma grabesc.
Chanyeol ii prinse coapsele iubitului sau, ducandu-l in brate pana in sufragerie.
—Asteapta-ma aici.
Spuse cand il lasa pe canapea.
Chanyeol se intoarce cu un prosop ud intr-un colt.
Se aseaza in fata lui stergandu-i obrajii cu atentie apoi nasul. Baekhyun zambii dulce punandu-i un pupic pe obraz.
—Sa il ajutam oe Kyungsoo? Sau pe Kai?
—Ajuta-l pe Kyungsoo, dar fa ceva care nu necesita cutite. Sau furculite. Sau orice altceva ascutit.
Spuse el mangaindu-i spatele.
—Bine.
—Plec acum.
Spuse Chanyeol aplecandu-se spre el sarutandu-l cateva secunde. Baekhyun isi infasura bratele in jurul gatului sau simtind nevoia de a se lasa pe spate. Mana drepta a lui Chanyeol a cazut pe coapsa lui mangaindu-l usor, iar Baekhyun simtea cum incepea sa arda. Chanyeol il priveste usor confuz cand simtii ca iubitul sau este distras de ce a anume.
—Esti ok?
—Da...
—Arzi.
Spuse el luandu-i temperatura.
—Ahh, e putin cald aici nu?
—Posibil. Ne vedem mai tarziu.
Spuse el sarutandu-l scur apoi iesii din casa.
Baekhyun incepu sa isi faca aer.

—Aici erai. Ai gasit pe cineva?
Intreba Chanyeol dupa ce batu palma cu prietenul sau.
—Da, am gasit cateva persoane.
Spune Kai uitandu-se pe lista din telefon.
—Kris, Minseok, Chen si....
Spuse el oprindu-se.
—Si?
—Sehun.
—Opt. Ne mai trebuie o persoana.
—Defapt... Sehun ar vrea sa stie daca esti ok daca iubitul lui ar merge cu noi.
—Sehun are un iubit?! Foarte tare.
Spuse e vesel.
Kai il privii vinovat muscandu-si buza.
—Stai...cine este iubitul lui?
—Stii Chanyeol... si eu am reactionat urat dar poate ar trebui sa il intelegem si pe el..
—Kai. Cine este iubitul lui Sehun?
—Bine iti spun! Dar nu te infuria.
—O sa ma infurii mai tare daca nu o faci.
Spuse el pierzandu-si rabdarea.
—L...L...
—Luhan?
Intreba Chanyeol.
Kai privii pamantul drept afirmatie.
—Tradatorul ala...
—Chanyeol...
—Ya. De ce sunt ultimul care afla?
—Tu...tu nu esti suparat?!
Se mira Kai.
—Ei bine...am fost putin. Doar ca atata timp cat Sehun eate fericit si cat blondul ala sta departe de iubitul meu si eu sunt ok.
—Chanyeol...a-ai nevoie de putina apa?
—Kai nu exagera. Acum cateva saptamani as fi reactionat ca un psihopat doar ca... acum e altfel.
—Ce s-a schimbat?
—Acum vreau sa ii inteleg si pe cei din jurul meu. Vreau sa le acord atentie. Baekhyun a spus ca trebuie sa privesc in jurul meu inainte de a lua o decizie.
—Uau...profund.
—Se lasa frig nu?
—Ma intreb daca Baekhyun are un hanorac in bagaj.
—De ce e bagajul lui Baekhyun aici?
Intreaba Chanyeol curios.
—L-a lasat in masina cand ne-am intalnit langa casa lui. A mers la supermarket.
—Ah. Il voi anunta ca imprumutam un hanorac de la el.

Catre: Bobohu ❤️
Iubire...
E ok daca imprumut un hanorac din bagajul tau?

De la: Bobohu ❤️
E totul bine. ❤️

Catre: Bobohu ❤️
Fara lucruri ascutite te rog. Ma intorc in cateva ore.🥰

De la: Bobohu ❤️
Yeol, sunt bine. Astept. 🥰

Sa cautam ceva.
Spuse Chanyeol ridicand primul hanorac pe care il vede. Ce spui? Imi vine?
—Aaa...Chanyeol?
—Mm?
—Nu stiam ca ati ajuns la un pas asa important.
Spuse Kai ridicand cutiuta de prezervative.
Chanyeol incepu sa tuseasca brusc.
—Oh Doamne!
Spuse Chanyeol.
Nu stia daca ar trebui sa fie fericit sau ingrijorat. Normal ca si el isi doreste asta dar...nu e cam devreme pentru relatia lor? Nici macar nu si-au spus te iubesc. Baekhyun nici macar nu i-a gasit un apelativ.

Va urma.

Choose meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum