Capitolul 22

236 30 3
                                    

Drumul a fost lung, astfel ca baietii aveau nevoie de cateva opriri pentru a-si intinde membrele amortite si pentru a manca ceva.
Undeva la jumatatea drumului cand soarele stralucea mai tare decat pana in acel moment, Luhan a pornit muzica asigurandu-se prima data ca nimeni nu doarme. Sehun zambii in coltul gurii apoi isi intoarce fata spre drum.

Cum s-a intamplat asta?

In urma cu cateva zile:

Sehun se plimba spre cafeneaua de langa scoala pentru a-fi comanda o cafea cu lapte cand ceva ii atrage atentia. La o masa retrasa o figura cunoscuta. Isi lua cafeaua si se aseza langa Luhan ce parea sa fie cuprins in gandurile sale.
—Hei.
Spuse Sehun zambind.
—Ohh...buna.
Spuse el balbaindu-se.
—Ce faci? Te gandeai la mine?
Intreba Sehun gustand din cafea.
—Hah?! De ce as face asta?
—Parea ca te gandesti la ceva frumos la felul cum zambeai.
—Aha...si ai crezut ca erai tu.
—Exact.
Ranjii el.
—Ai dreptate.
Sehun se inneaca cu bautura sa apoi priveste tulburat spre blond.
—Chiar?
—Stii, am ceva timp liber as aca te las sa ma scoti la film. Mergem?
Intreba Luhan apoi zambii larg aratandu-si dantura perfecta.
—Oh...
Sehun ramae blocat cateva secunde. Inima lui palpita rapid si nu stia ce tocmai se intamplase cu el, insa stia ca nu ar vrea sa rateze sansa asta.
—Mergem.
Spuse el aproape soptind.

—Sehun?
Soptii Luhan in mijlocul filmului atragandu-i atentia brunetului.
—Da?
Intreba el privindu-l atent.
—Vreau sa faci ce ti-am cerut in parc.
—Despre ce vorbesti?
Intreba el confuz.
—Saruta-ma.
Spuse el fara a-si lua ochii de la brunet carui incerca sa ii atraga atentia inca de cand au ajuns la cinema.
—Hah? E-esti sigur?
—Nu sunt dispus sa astept prea mult. Acum ori niciodata.
Spuse Luhan tuguindu-si buzele si strangand din ochi, insa Sehun chicotii usor punandu-si degetul aratator pe buzele lui.
—Nu asa merge iubire.
Spuse el cand Luhan deschise ochii bosumflandu-se.
—Bin-....
Spuse Luhan, insa buzele lui Sehun s-au asezat lin peste ale sale. Dupa primul minut, brunetul il incurajeaza sa isi deschida gura pentru a-si impinge limba in gura acestuia, aprofundand sarutul.
Sehun nu a crezut vreodata ca se poate simtii asa cu in baiat. Era ciudat dar totusi atat de natural.

***

Dupa instalarea corturilor, a venit in sfarsit ora pranzului. Mesele din lemn negru si bancutele de aceeasi culoare, ce erau situate la cativa pasi de corturi au fost perfecte pentru un pranz linistit. De indata ce Kyungsoo a asezat masa, punand pentru fiecare persoana tacamuri si portie de mancare zambii mandru de el apoi se intoarce cu fata spre ceilalti care aveau activitati diferite.
—Sa mancam acum.
Zambii el chemandu-i.
—In sfarsit. Mi-e asa de foame.
Spuse Baekhyun ridicandu-se din cort fara a mai sta pe ganduri.
Chanyeol chicotii apoi se indreapta catre el.
—Tie mereu ti-e foame Baek.
Spuse Chanyeol asezandu-se langa iubitul sau, sarutandu-i fruntea scurt apoi zambii. Baekhyun zambeste la randul sau apoi isi prinde betisoarele intre degete asteptand ca toata lumea sa se aseze.
—Miroase atat de bine!
Spuse Kai lingandu-si buzele.
—Multumesc.
Kris multumii lui Sehun care i-a dat servetele.
—Iubire.
Chicotii Chanyeol cand il vazu pe Baekhyun furand ceva din farfuria lui Chanyeol mestecand repede.
—Doar putin.
Spuse el privindu-l cu ochii sau de catelus.
Inima lui Chanyeol incepu sa bata mult prea repede incercand sa isi ascunda zambetul.
—Pofta buna.
Spuse Minseok dupa ce toata lumea era gata.
Erau doua mese si doua banci. Pentru ca erau mici, baietii au fost nevoiti sa se imparta intre cele doua mese. La o masa stateau Sehun, Luhan, Kris, Minseok si Chen iar la cealalta Chanyeol,Baekhyun, Kai si Kyungsoo.
—Mmmm.
Spuse Baekhyun gustand din farfuria sa.
—Cum este?
Intreba Kyungsoo nerabdator.
—E delicios!
Spuse el mancand cu drag.

—Aah, am nevoie de un pui de somn. Burtica mea e nelinistita acum.
Spuse Baekhyun mangaindu-si abdomenul, rezemandu-si spatele de bratul lui Chanyeol.
—Asta pentru ca ai baut foarte multa apa imediat ce ai terminat de mancat. Hai sa te intinzi putin.
Spuse Chanyeol prinzandu-i mana.
—Si sa pierd ziua asta asa frumoasa?
—Chanyeol are dreptate, ar trebui sa te intinzi. Am o idee.
Spuse Kyungsoo atragandu-le atentia tuturor.
—Pentru ca vom sta trei zile aici, ma gandeam ca astazi sa avem activitati individuale. Maine vom face ceva impreuna, iar in ultima zi sa mergem prin oras vizitam locuri, facem poze si orice vreti. Apoi spre seara ne indreptam spre casa. E ok pentru voi?
—Suna foarte bine.
Spuse Luhan zambind dulce.
—De acord!
Spuse Chen vesel.
Toti s-au pus de acord apoi, dupa ce masa a fost stransa, fiecare si-a facut propriile planuri.

Va urma.

Choose meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum