EPILOG

359 32 24
                                    

*Epilog*

—Craciun fericit baieti.
Spuse Luhan lasand sacul rosu pe podea in jurului cercului format.
—Cate cadouri!
Rase Sehun batand din palme.
—Sa le despachetam acum!
Striga Chen entuziasmat.
—Nu. Prima data cadourile mele.
Spuse Sehun punand sacul sau in centru.
—Kris, Chen, Kai, Kyungsoo si Minseokie.
Spuse Sehun dandu-le fiecaruia cadoul.
—Heei! Si ale noastre?
Intreba Luhan curios.
—Shh!
Spuse Sehun apropiindu-se urechea lui.
—Cadoul tau la final.
Spuse el sarutandu-i obrazul.
Dupa ce au despachetat toate cadourile Baekhyun se apropie de brad punand un globulet pe cea mai inalta creanga la care poate ajunge apoi zambii dulce.
—Mi-e dor de tine.
Spuse el privind imaginea de fundal al telefonului sau.
—Hei Baek! Cred ca e pentru tine.
Striga Sehun din sufragerie.
—Ce e asta?
Intreba Baekhyun surprins cand vazu o cutie uriasa in mijlocul sufrageriei.
—Cadoul meu!
—Yaa, ce mi-ai luat?
Intreba el chicotind.
—Ah, doar niste jocuri.
Baekhyun rase usor desfacand funda rosie deschizand cutia.
—Surpriza!
Striga el sarind din cutie fiind plin de pamplici colorate si confetti.
—Sehun...
Baekhyun tocmai impietrise.
—Da.
Zambii Sehun.
—Iubire, o sa stai acolo?
Intreba Chanyeol amuzat iesind din cutie.
Ochii lui Baekhyun tocmai s-au umplut de lacrimi si in secunda urmatoare a sarit in bratele iubitului sau. Isi infasura membrele in jurul corpului sau pentru a se asigura ca defapt nu este un vis.
—Esti aici.
Spuse el plangand pe umarul sau.
—Mm. Sunt aici.
Spuse Chanyeol mangaindu-i spatele lent.
—Mi-a fost asa de dor de tine.
Soptii Baekhyun apoi isi lipii buzele de ale iubitului sau sarutandu-l.
—Sa ii lasam cateva momente.
Spuse Minseok facandu-le semn sa se retraga.
—Bine bine.
—Mi-ai lipsit asa mult.
Spuse Baekhyun frecandu-si nasul de al sau.
—Si tu mi-ai lipsit.
Baekhyun coboara din bratele sale apoi ii prinde mana.
—Ti-e foame? Ti-e sete? Oh Doamne ar trebui sa te dezbraci de hainele astea groase.
Spuse Baekhyun vazandu-l inca imbracat in hanoracul sau gros.
—Sunt ok.
Spuse Chanyeol sarutandu-i fruntea.
—Haide.
Spuse el tragandu-l de mana in camera lui lasandu-l sa se aseze pe pat.
—Nu pot sa cred ca esti aici.
Spuse Baekhyun intinzandu-se langa el.
—Nici eu. M-am gandit la momentul asta o saptamana intreaga. Abea asteptam sa te vad, sa te tin in brate si sa te sarut. A fost asa greu fara tine acolo.
Spuse el tragandu-l in brate.
—Inca un semestru, apoi te poti intoarce.
—Asa sper.
Zambii el.

Era aproape de miezul noptii. Totii stateau in sufragerie vizionand un film cand Baekhyun s-a apropiat de iubitul sau plimbandu-si mana pe coapsa lui de sus in jos, muscandu-si buza din cand in cand.
—Ce incerci sa faci?
Soptii Chanyeol in urechea lui fara a atrage atentia.
—Mmm, vrei sa ne jucam?
Soptii la randul sau in urechea iubitului sau, iar ochii lui Chanyeol tocmai s-au marit. De cand avea Baekhyun curajul asta? De cand stia cum sa procedeze? Ce s-a intamplat in lipsa lui?!
Chanyeol se ridica luandu-i mana lui Baekhyun indreptandu-se spre hol.
—Baek, ce s-a intamplat cat am lipstit?
Intreba el.
—Hah? Nu s-a intamplat nimic interesant.
Spuse el apropiindu-se, prinzandu-i umerii sarutandu-i gatul de cateva ori.
—Ceva nu e in regula. De...de unde stii ca ma exc...
Chanyeol se blocase cand Baekhyun ii prinde palmele punandu-le pe fesele sale facandu-l sa stranga.
—Am facut niste studii. Spuse el ranjind. Este doar vina ta pentru ca m-ai lasat in grija lui Sehun si Kai. M-au transformat intr-un pervers nenorocit.
Spuse el sugandu-i apoi pielea de pe gat.
—Aah, ei s-au atins de tine?
Intreba el ingrijorat.
—Teorie iubire.Teorie.
Rase Baekhyun apropiindu-si buzele de ale lui Chanyeol insa isi lipii doar varful buzelor de ale baiatului pentru a-l tachina.
—Deci? Vrei sa te joci cu mine sau trebuie sa ma joc singur?
Intreba el infasurandu-si bratele in jurul gatului sau.
Chanyeol ranjii si ii prinse coapsele baiatului tinandu-l bine in brate, in timp ce Baekhyun se juca in parul lui tragandu-l usor. Spatele lui Baekhyun a fost lovit de peretele camerei lui obtinand un geamat aproape soptit. Chanyeol isi lasa sarutarile pe gatul baiatului in timp ce se impingea incet de sus in jos pentru a creea frecare intre corpurile lor.
Baekhyun suspina de fiecare data cand simtea ca membrul sau creste odata cu contactul dintre acesta si membrul lui Chanyeol. Barbatul mai inalt deschide usa apoi o inchide imediat dupa el, indreptandu-se spre pat unde se aseaza pe marginea acestuia tinandu-l le Baekhyun inca in poala.
—N-nu stiu ce trebuie sa fac.
Spuse Baekhyun stanjenit.
—Ce s-a intamplat cu teoria?
Zambii Chanyeol.
—Aish.
Spuse Baekhyun asezandu-se bine in poala lui, astefel incat Chanyeol incepu sa se excite de trei ori mai repede cand Baekhyun isi aseza fundul pe erectia lui. Baekhyun geme, iar corpul ii tremura la contact. Chanyeol ii ridica tricoul, atuncandu-l langa pat analizandu-i pieptul si abdomenul si Doamne tocmai i se marise erectia.
Baekhyun facu acelasi lucru cu tricoul lui Chanyeol trecandu-si apoi varfurile degetelor peste trunchiul sau.
—B-baekhyun. Esti sigur?
Intreba Chanyeol oprindu-se.
—Foarte. Baekhyun se apropie de urechea lui, lasandu-si barbia sa se sprijine de umarul sau pentru a evita jena. Vreau sa fac asta pentru prima data cu tine.
—O sa ma asigur ca va fi de neuitat.
Spuse Chanyeol prinzandu-i talia intorcandu-se rapid lasandu-i corpul lui Baekhyun sa cada pe pat. Acesta inghitii in sec cand Chanyeol ii deschide pantalonii tragandu-i dupa el.
—Nu te speria. Te voi lua incet.
Spuse Chanyeol sarutandu-i buzele, lasandu-se usor gat, clavicula pana ajunge la abdomen. Baekhyun incepu sa respire mult mai greu cand buzele lui Chanyeol au ajuns la linia boxerilor sai. Chanyeol isi intinse mana incercand sa ii dea jos, insa se retrage din nou la buzele lui Baekhyun.
—Relaxeaza-te ok? Asta nu va durea deloc.
Spuse el apoi revine la boxerii lui Baekhyun pe care cu mare grija ii indeparteaza. Obrajii lui Baekhyun au devenit mult mai rosii decat i-a avut vreodata. Privii atent spre Chanyeol care isi linse buzele apoi se apleaca spre membrul sau.
—Aah Chanyeol-ah!
Spuse Baekhyun lasandu-si capul pe spate cand simtii buzele lui Chanyeol in jurul erectiei lui.
Chanyeol il tachina cateva momente, apoi lua cat mai multe portiuni pana cand in sfarsit a reusit sa il ia complet. Baekhyun a gemut tare, ridicandu-si soldurile involuntar.
—Chanyeol...o sa vin acum.
Spuse el avertizandu-l.
Chanyeol se retrage incet stergandu-se la gura dupa ce iubitul sau se eliberase.
Chanyeol isi face loc intre picioarele lui Baekhyun, plimbandu-si degetele pe langa locul sau.
—Stai.
Spuse Baekhyun intinzandu-si mana pana la dulapul de langa el gasind o sticluta de lubrifiant.
Baekhyun ranjii dandu-i sticluta apoi privii cu atentie cum Chanyeol isi umezeste trei degete. Toate acele degete lungi vor ajunge in el? Isi lasa capul pe spate asteptand. Simtii cum un deget incepea sa il penetreze, incepand sa stranga din dinti. Imediat dupa al treilea degete, Baekhyun era transpirat si nerabdator totusi. Chanyeol isi indoii degetele lasandu-l pe Baekhyun sa se bucure de placere. In scurt moment,Chanyeol isi facu loc si se pozitiona la intrarea iubitului sau.
—Acum iubire.
Spuse Chanyeol si intra foarte lent si cu grija.
—Chanyeol....ma doare.
Spuse el Baekhyun plangand.
—Stiu iubire, inca putin. Doar putin.
Spuse Chanyeol incercand sa ii aline durerea, desi intrase doar un sfert. Ramase cateva momente pe loc pentru a-l lasa pe Baekhyun sa se obijnuiasca, apoi incerca sa se miste lent.
In cateva minute Baekhyun incepu sa simta placere in locul durerii atat de groaznice.
—Nnngh. Chanyeol!

Abea respirau cand Chanyeol a iesit complet. Erau intinsi cu fata spre tavan, transpirati.
—Vin imediat.
Spuse Chanyeol ridicandu-se indreptandu-se spre baie.
Se intoarce cu un prosop umed si se aseaza langa iubitul sau despartindu-i picioarele. Cu mare grija incepe sa il stearga in locul unde au facut mizerie, apoi scoate asternuturile, intrebandu-l pe Baekhyun de unde poate luat unele curate cand baiatul a iesit de la dus.
Chanyeol isi lua boxeri si haine din bagajul sau care se afla langa usa, apoi il anunta pe Baekhyun ca va merge la baie pentru a face un dus. In acelasi timp, Baekhyun isi lua boxeri din dulap si un tricou larg din bagajul lui Chanyeol, ce ii venea pana la partea superioara a coapselor apoi se aseaza in pat. Cand Chanyeol ajunge in camera se uita la iubitul sau care statea in pat cu telefonul in mana. Zambii apoi se aseaza in pat langa el.
—Ce faci?
Intreaba Chanyeol privind in telefonul sau.
—Mm, nimic interesant.
—Atunci, da-mi toata atentia ta.
Spuse Chanyeol luandu-i telefonul lasandu-l pe noptiera apoi se aseaza cu capul pe pieptul lui Baekhyun.
—Ya, asta e tricoul meu?
Intreba Chanyeol amuzat.
—Am vrut sa te intreb daca il pot lua, dar erai in dus si...
—Nu te ingrijora.
Spuse Chanyeol sarutandu-l scurt, apoi se aseaza la locul sau, tragandu-l pe Baekhyun in brate.
—Yeol, sunt fericit.
—Asta e foarte bine nu?
Chicotii el jucandu-se in parul sau.
—Daca...o sa se spulbere tot?
—Baek, nu te gandii acum la nimic altceva decat momentul asta. Ok?
—Bine. Te iubesc.
Spuse privind spre el.
—Sie eu te iubesc.
Raspunse Chanyeol emotionat prinzandu-i obrajii sarutandu-l lung.

SFARSIT

Choose meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum