Capitolul 19

251 27 0
                                    

—Sa ne impartim sarcinile ok? Eu voi cauta persoanele, Chanyeol te ocupi sa gasesti masinile si sa ai grija ca totul sa fie in ordine.Avem nevoie de doua. Baekhyun te ocupi de cumparaturi iar Kyungsoo de mancare. Ceilalti se vor ocupa de bagaje, caserie pentru tot ce vom cumpara si combustibil si de aranjarea bagajelor, apoi in noaptea asta ne vedem aici noi patru. Sa aveti bagajele facute. La treaba toata lumea.
Spuse Kai mandru.
—Si unde vom dormii?
Intreaba Baekhyun.
—Daca avem noua persoane corturile vor fi gratis de la ei. Daca nu... va trebui sa cumparam noi. Am plecat.
Spuse fugind spre iesire.
—Ne vedem aici peste doua ore.
Spuse Chanyeol sarutandu-i fruntea, apoi se indrepta spre usa. Suna-ma pentru orice.
—Ai grija.
Spuse Baekhyun facandu-i cu mana.
Kyungsoo zambii larg apoi se indrepta spre bucatarie.
—Ce?
—Nimic.
Raspunse el chicotind.
—Hai Soo... a fost prea branzos?
Se rusina el privins in manant leganandu-si piciorul.
—E dragut sa te vad asa fericit.
—Mm. Chiar sunt.
—Cum ramane cu Luhan?
—Nu am mai auzit nimic de la el. M-a evitat toata saptamana.
—Si...asta te deranjeaza?
—E doar ca...era prietenul meu. Ma simteam foarte bine cu el. Cum ma simt cu tine si Chen.
—Daca iti este prieten se va intoarce.

Dupa o ora de "te rog" sau "toti prietenii mei merge acolo!", doamna Byun a fost in sfarsit de acord sa isi lase fiul sa mearga la camping in timpul saptamanii. Bineinteles ca nu a mentionat faptul ca iubitul sau va fi acolo, sau cel putin nu l-a numit iubit.
Facandu-si in graba bagajul, isi luase cele mai confortabile haine, lucrurile necesare rutinei de dimineata si incarcatorul telefonului. Era gata sa inchida bagajul cand simtii o mana pe umarul sau.
—M-ai speriat.
Tresarii Baekhyun.
—Eu doar... aham.. cred ca o sa ai nevoie de asta.
Spuse tatal sau rusinos intinzandu-i o cutiuta.
—Ce e asta?
Intreba el inainte sa priveasca.
—Esti deja la varsta necesara sa stii ca ... protectia este importanta. Fiule te rog din inima sa fii atent. Nu sunt pregatit sa fiu bunic !
Spuse el batandu-l pe spate.
—Tata...prezervative?
—Nu-i spune mamei ca ti le-am dat. Ea a spus ca le vei primii la casatorie.
Spuse tatal sau izbugnind in ras.
—Yaa...nu o sa fac asta cand ma casatoresc.
—Ahh, semeni cu tatal tau. Mama ta inca crede ca a fost prima femeie din viata mea, asa ca pastreaza secretul asta.
—Ok.
Chicotii el.
Niciodata nu s-ar fi asteptat ca tatal sau sa il incurajeze pentru astfel de activitati. Tot ce era important era scoala.
Cand deschide bagajul pentru a pund cutiuta acolo, obrajii sai au inceput sa arda. Inghitii in sec apoi inima incepu sa ii fluture. Sa le lase acasa? Oricum nu ar fi facut sex. Nu ar fi fcut nu? Gandul il facu sa inghita in sec apoi imaginea lui Chanyeol ii aparu in minte. A avut cateva probleme pe care le-a rezolvat singur in baie, insa nu era pregatit pentru asta. Nici nu era atras sexual de Chanyeol. Ar fi prea repede. Se gandii el. S-a intamplat doar de cateva ori, nu e mare chestie.
Pentru orice caz, indeasa cutia undeva intre haine apoi inchide bagajul grabindu-se spre casa lui Kai, cu care se intalneste pe drum.
—Hei Baek, vad ca esti gata. Poti merge la cumparaturi cu Kyungsoo? El tocmai m-a sunat.
—Ajung la tine acasa sa las asta, apoi ma indrept acolo.
—O poti lasa in masina, supermarketul e doar la doua strazi distanta de aici.
—Serios? Perfect.
Spuse Baekhyun punandu-si bagajul pe bancheta din spate a masinii.
—Kai...
Spuse baiatul privind fix.
—Da.
—Ala e...
Spuse el fara a putea continua. Arata cu degetul spre o masina ce statea in apropiera lor.
—Sehun.
—Cu Luhan.
—Baek?
—Da.
—Ei tocmai s-au sarutat?
Intreba el fara a-si lua privirea de la ei.
—Da.
—Toata saptamana nu i-am vazut ochii acestui tanar. Inteleg pe unde si cu cine hoinarea.
—O sa intarzii, ai grija.
—Baek, nu ii spune lui Chanyeol despre asta.
—O-ok.
Baekhyun se departa, insa Kai isi face drum spre masina alba batand in geam in partea dreapta.
Ochii lui Sehun s-au facut de doua ori mai mari si isi acoperii gura.
—Deschide geamul asta tinere!
—Hyung...n-nu e ceea ce crezi!
Spuse Sehun vinovat fara a deschide geamul. Era peima data cand Sehun i se adresa cu "hyung" prietenului sau.
—Sehun-ah! Deschide geamul am zis!
Se rastii el.
Sehun facu cum zise el.
—Ce crezi tu ca faci?
—Noi doar...eram la o plimbare.
Spuse el privind spre Luhan care aproba din cap.
—O plimbare hah? De aceea te sarutai cu el?!
—Ai hyung...nu ne-am sarutat!
—Ma faci orb baiete?! Si Baekhyun a vazut destul de bine!
Luhan asculta cu atentie.
—Baekhyun a vazut..?
Intreba el.
—Da. Deci sunt sigur ca nu mi s-a parut.
—Imi pare rau.
Spuse Sehun.

Va urma.

Choose meUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum