Yazardan
Kadın sessizce ağlamaya devam ediyordu . Dökülen her bir gözyaşı , bir derdini alıp götürürcesine ağlıyordu. Hayatını düşündü genç kız . Baba dediği adamın bağırışları , tokat atışları geldi aklına.
Geç kız Göz yaşlarını silip ayağa kalktı . Son kez gökyüzüne baktı . Gün Batımı , sanki kadın için en güzel halini almıştı. Kadın son kez güneşe baktı , sonra düşündü güneş gibi batıp gidecekti. Tek fark ise Sahra bir daha doğmayacaktı.
Erkek kadına yaklaştı. Genç kadının elini tutup birbirlerine baktılar. Adam şarkı söylemeye başladı.
" Tut elimi , gidelim buralardan . Olmaz demeden dinle beni bi . " şarkıyı devam ettirirken Kadın daha da sıkı tuttu Adam ın elini .
Ve kadın devam etti " Sen yokken ne gece nede gündüz " Adam şarkıya girdi ." Ne Ay var ne de tek bir yıldız "
Kadın adamın dudaklarına parmağını koydu ve şarkıya kendisi devam etti ." Karanlık ve"
Adam devam etti " Issız "
Kadın devam etti " Göremiyorum "
Adam kadının dudaklarına yapıştı. Yıllardır bu anı bekliyorlar gibilerdi. Birbirlerinden ayrılıp gözlerine baktılar . Kalplerindeki kırıkları görmeye çalışırcasına gözlerine bakıyorlar .
Adam son kez Kadının dudaklarına yapıştı . Geri çekildi ve birbirlerine sımsıkı sarıldılar. Son kez konularını içlerine çekti .
Kadın " çok güzel korkuyorsun " diyerek Adamın dudaklarına ufak bir buse kondurdu.
Adam gülümseyerek " Karanfil kokusundan nefret ettiren bana karanfil kokusunu sevdirdin " diyerek Kadın ın dudaklarına uzunca bir buse kondurdu .
Kadın , Adam ın ellerini sımsıkı tuttu . " Hazır mısın ?" Diye bağırdı .
Adam " Seninle her yere , her zaman " diye bağırdı
İkisi de aynanda zıpladılar. Uçurumdan aşağı süzülürken Adam Kadın ı korumaya çalışırcasına sımsıkı sarıldı.
Iki insan ölümüne giderken mutlu olmalı mıydı? Onlar mutluydu. Bilinçlerini kaybederken bir kayaya çarpıp suya düştüler . İkiside hâlâ daha yaşıyordu . Birbirlerine gülümseyip dudaklarını öpmeye başladılar. Son kez öptüklerinde hayatlarını kaybetmişlerdi.
Yaşarken asla yanlarında olmayan insanlar şu anda ağlıyorlardı. Ancak ağlayanların hepsi yaptıkları yüzünden ağlıyordu.
Kadın ın mezarında " ölmek için çok ölüyüm " yazıyorken Adam ın mezar taşında " Bu ilk ölüşüm değil " yazıyor. Sahra nın mezarında bir çok karanfil varken adam da da karanfiller vardı .
Çünkü Kadın Adam ın bir parçasıydı. O kadar sıkı sarılmışlardı ki karanfil kokusu adam a da geçmişti.
Hikâyenin sonunun böyle olmasını istedim . Vıcık Vıcık aşk triplerine girmelerini istemedim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Değişik|texting|
Ficção Adolescente0543: Pilav ın üstüne Çilekli süt döküp yedim Berkcan : Değişik misin ? 0543: Evet değişigim, tavsiye ederim