5

115 11 15
                                    


   Βαριά νυσταγμένος ακόμη και όχι τελείως ξύπνιος, σηκώθηκα απ' το στρώμα που βρισκόταν στο πάτωμα του δωματίου μου γύρω στις δέκα. Προφανώς και το χρωστούσα στο ξυπνητήρι μου, αφού από μόνος μου θα ήταν κατόρθωμα να καταφέρω να σηκωθώ ακόμη και το απόγευμα.

Ωστόσο έπρεπε καθώς σε μια ώρα και κάτι θα ξεκινούσαμε, εμείς, ο Ηλίας, και οι φοιτητές φίλοι του για τους καταρράκτες του Ποταμιού. Το κρεβάτι μου ήταν άδειο πράγμα που πάει να πει ότι η Άμι είχε ήδη ξυπνήσει. Ο Πέτρος δίπλα μου ακόμη ροχάλιζε. Η αλήθεια είναι πως δεν ήταν και το πρώτο άτομο δίπλα στο οποίο θα ήθελα να ξυπνήσω.

"Ξύπνα, κάνεις σα μηχανή του γκαζόν.",τον κλώτσησα το πόδι καθώς έτριψα τα μάτια μου με την ανάστροφη του χεριού μου. Ο κολλητός μου δεν έδειξε να πτωείται.

"Έλα φίλε, πρέπει να φύγουμε.",επανέλαβα την κλωτσιά μου, ωστόσο το μόνο που έκανε ήταν να μουγκρίσει ενοχλημένος. Ας μην ερχόταν, ας καθόταν να κοιμηθεί, δε θα ασχολούμουν άλλο. Άνοιξα την πόρτα και πήγα στο μπάνιο όπου έριξα βιαστικά λίγο νερό στο πρόσωπο μου και βούρτσισα τα δόντια μου. Έπειτα, έχοντας βρει λίγο περισσότερο την ισορροπία μου και όντας λίγο περισσότερο ξύπνιος, κατευθύνθηκα προς την κουζίνα.

Η μητέρα μου έφτιαχνε αυγόφετες, των οποίων το άρωμα θα μπορούσα να ξεχωρίσω από μίλια μακριά, ενώ η κανάτα με τον φυσικό χυμό πορτοκαλιού που προφανώς και μόλις είχε στύψεις καθώς αναφερόμαστε στη μάνα μου, βρισκόταν πάνω στο τραπέζι, δίπλα από εκείνη που περιείχε καφέ.

"Καλημέρα γλυκιέ μου.",είπε η Θέκλα κοιτώντας με μια βιαστικά καθώς είχε την προσοχή της στο τηγάνι.

"Καλημέρα μαμά, καλημέρα και σε εσένα.",γέλασα στην Αμαρυλλίς που είχε μπουκωθεί με ένα μπισκότο.

"Καλημέρα. Ο Πέτρος;",χαμογέλασε, όσο μπορούσε στην πρώτη λέξη  καθισμένη σε μια απ' τις καρέκλες του τραπεζιού ακόμη μασώντας το πολύτιμο της σνακ.

"Υποθέτω κοιμάται ακόμη.",πήρα ένα απ' τα φλιτζάνια πάνω απ' το τραπέζι και το γέμισα με καφέ. Δεν έλαβα απάντηση. Αντίθετα η κολλητή μου σηκώθηκε απ' το τραπέζι αγανακτώντας και κατευθύνθηκε προς το δωμάτιο μου. Ένα άουτς του Πέτρου ακούστηκε πριν χτυπήσει με δύναμη η πόρτα του μπάνιου. Η Άμι γύρισε στο τραπέζι.

"Τώρα δεν κοιμάται.",δήλωσε και ξανακάθισε. Δεν ήταν η πρώτη φορά που αναγκάζει τον Πέτρο να ξυπνήσει κυριολεκτικά σηκώνοντας τον απ' το κρεβάτι με τη βία και κλωτσώντας τον για να μπει στο μπάνιο. Μετά από περίπου δύο λεπτά ο Πέτρος με αγουροξυπνημένο πρόσωπο αλλά εκνευρισμένο ύφος κατέφτασε στην κουζίνα. Δεν μπορούσα να κρατηθώ κι έτσι έβαλα να γέλια με την έκφραση του προσώπου του, ενώ η Άμι συνέχισε να τρώει ατάραχη.

Πάνω Κάτω Και Μεταξύ ΆλλωνWhere stories live. Discover now