TANITIM

4K 118 20
                                    

Ela ve Eda doğduktan çok kısa bir süre sonra trafik kazasında ölen annesi ve babası ile yetimhaneye verilir. Yetimhanede 3 yaşlarına kadar güzel bir yaşam sürerler. Ta ki bir çift Ela'yı evlatlık alana kadar....

Bir çift tam Eda ve Ela'nın doğum gününde gelir. Ela'yı çok seven bu çift Ela'yı evlatlık edinmek ister.

Bu çift Ela'yı kendi kızlarıymış gibi çok sever. Ona en güzel kıyafetleri en lezzetli yemekleri ve en güzel eğitim imkanlarını sunarlar. Ela aslında çok zeki bir kızdır. İstese çok daha iyi bir mesleğe sahip olabilir ama o polis olmayı seçer. Ela evlatlık alındığında çok küçük olmasından dolayı evlatlık olduğunu hatta bir ikizi olduğunu bilmiyordur. Ela küçüklüğünden beri karate gibi dövüşlere aşıktır bu yüzden karate ve tekwando eğitimi almıştır. Ela polis olduktan kısa bir süre sonra İstanbul'a bir hırsız dadanır. Bu hırsız çok zekidir ve kimse onunla ilgili bir ipucu bulamamıştır.

Ela'nın zeki olmasından dolayı amiri onu İstanbul'a gönderir. Antalya'dan, İstanbul'a taşınan Ela hırsızın peşine düşer.

Ela yaklaşık 1 aydan sonra bu hırsızın yalnızca bir bankaya odaklı çalıştığını farkeder. Hırsız sadece İstanbul'da bile 345 şubesi bulunan 'TÜRKİYE İŞ BANKASI' adlı bankaya odaklanmıştır. Yaptığı soygunların hepsi bu bankanın farklı şubelerinde gerçekleşiyordur. Ela bunu çözdüğünde hırsızı yakalayacağını sanar ama aslında olay onun düşündüğü gibi değildir.

Ela zekidir ama hırsız da en az onun kadar zekidir...

Ela hırsızı bulabilecek mi ?

Ela ikizini bulabilecek mi ?

Ela evlatlık olduğunu öğrenecek mi ?

Hepsini göreceğiz. Yalnızca kitabımı kütüphanene eklemen ve de vote vermen yeterli...

Şimdilik görüşürüz babayyy😍

~VOTE~
YENİ KİTABIM HAYIRLI OLSUN.

İKİZİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin