Kafasını kaldırıp yüzüme baktı. Gözleri renkliydi, yeşil ve mavinin karışımı gibiydi. Ama lens olup olmadığından emin bile değildim.
Tekrar iç çekti ve konuştu.
" Ben daha yeni doğmuşken, belki 2 haftalıkken annem ve babam trafik kazası ile ölmüş. Annem ve babamın akrabalarından kimse beni istemeyince yetimhaneye verilmişim. Yetimhanede mutluydum. Çok yakın olduğum bir arkadaşım vardı. Benden 3 yaş büyüktü, ablam gibiydi. Beni koruyup kollardı. Yıllar geçti ve artık yetimhaneden ayrıldı. Arada bir beni görmeye gelirdi ama üniversiteye başladığı için çok gelemezdi. 3 sene sonra benim de üniversite zamanım geldi. Bende yetimhaneden ayrıldım. Çalışarak üniversite paramı biriktirdim. Yetmeyen kısımda da bankadan kredi çektim. Üniversiteye başladıktan 1 yıl sonra ben kredi borcumu bitirdim ama arkadaşım Sezin başlarken çektiği krediyi hala ödeyememişti. Üniversitesi gereği daha da kredi çekince borç birikmişti. Ben de elimden geldiğince yardım ederdim ona... Ama parayı toplayamadık. Evine haciz geldi. 2 ay sonra da intihar etti. İntihar edeli 2 yıl oldu. Ben meslek sahibi oldum. 2 yıl boyunca intikamım için çalıştım ve maaşlarımı biriktirdim. Intikamımı aldım. Şimdiki planım ise İzmir'e gitmek. Merak etme kaçmayacağım. Mezarına gidip intikam aldığımı söyleyeceğim. Sonra intihar edeceğim. Güzel fikir,değil mi ? "
Alayla güldü ve ayağa kalktı. Her ne kadar suçlu da olsa ona üzülmüştüm.
Bir süre ayakta bekledi ve konuşmayınca ben konuştum.
" Intikam almak yerine, arkadaşının gurur duyması için mesleğini yapabilirdin. "
Tekrar güldü ve konuştu. Artık fısıldamıyordu.
" Bu seni hiç alakadar etmez. "
Iç çekti ve bir süre bekledi. Tekrar konuşmaya başladı.
" Yemek yapmayı bilmem ama sırf benim intikamım için aç kalman içimi acıtır. Marketten birşeyler aldım. "
Yere bıraktığı tepsiyi diğer sandalyenin üstüne koydu. Sandalyeyi bana yaklaştırdı ve konuştu.
" Şimdi yemek yemen için elini çözeceğim. Zaten demir zincirle bağlısın. Sakın kötü birşey yapmaya kalkışma ve iyi niyetimi suistimal etme. "
Kafamı salladım. Buradan kurtulmam imkansızdı beni kurtarmalarını beklemem gerekiyordu.
Yavaş adımlar atıp elimdeki ipi çözmeye başladı. Birşey yapacağımdan korktuğu için çok fazla yaklaşmamıştı ama zaten kıpırdayamıyordum bile...
Ellerimi tamamen çözdükten sonra uzaklaştı. Tepsiye uzanmaya çalıştığımda olmadı.
Ona döndüm ve konuştum.
" Tepsiyi elime ver en azından... "
Bir süre bekledi ve tepsiyi elime verdi. Hazır yaprak sarmayı görünce açlıktan ölmek üzere olduğum için bir tane aldım. Birden aklıma gelen şey ile konuştum.
" Ya içinde zehir varsa ? "
Kahkaha attı ve konuştu.
" Seni öldürmek isteseydim bunu zehirleyerek değil direk yapardım. "
Söylediği şey mantıklı gelince demir zincirlerden dolayı zorlanarak da olsa sarmayı ağzıma attım. Sarmaları bitirdikten sonra yanında duran elmayı da yedim. Bittiğinde çenemle tepsiyi işaret ettim.
Tepsiyi tam alacakken onu kolundan tutup kendime çektim. Elimle boynunu sardım ve maskesini tuttum.
Maskeyi tam çekecekken, boynundaki elimi burktu. Acıyla inlediğim sırada ayağıma tekme attı ve ayağa kalktı.
" SANA İYİ NİYETİMİ SUİSTİMAL ETMEMENİ SÖYLEMİŞTİM ! "
Ben kahkaha atınca yere düşen tepsiyi bile almadan çelik kapıyı çekip dışarıya çıktı. Kapı kilitlenme sesini duyduğumda sinirle ayağımın ucunda duran tepsiye tekme attım.
Kapıdan tekrar kilit sesi geldikten sonra kapıyı açtı ve elinde su şişesi ve bardak ile içeriye girdi. Sinirden susadığımın farkında bile değildim.
Şiseden bardağa su koydu ve aniden yüzüme döktü. Kahkaha attıktan sonra konuştu.
" İyi niyetimi suistimal etmenin cezasıydı bu ! "
Bardağa tekrar su koyduğunda hemen kafamı aşağı eğip yüzüme gelmesine engel olmaya çalıştım. Tekrar kahkaha atınca kafamı kaldırıp eline baktım. Çok yaklaşmadan suyu bana uzatmıştı.
Elimi uzatıp suyu aldım. Dirseklerimin tam üstünden zincirle bağlı olduğumun için zorlanarak suyu içtim. Su bardağını ona uzattığımda yine yaklaşmadan aldı ve kapıya doğru ilerledi. Tam kapıdan çıkacakken konuştu.
" Acıkırsan veya susarsan seslenirsin, duyarım. "
Kapıyı kapattıktan sonra tekrar bir kilit sesi duydum. Üstüme çöken halsizlikle gözlerimi kapatıp kafamı geriye doğru attım.
***
Ben suçlu ile Çınar'ı çok pis shiplemeye başladım. Acilen kendime gelmem lazım suxhxhx
Neyse ben kaçar ! Öpüyorum hepinizi, muah muahh ! Oy vermeyi unutmayıııın ! ♡
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZİM
ActionHem annesi hem de babası ölen ikiz kız kardeşlerin hikayesi... Ela ve Eda ikiz kız kardeşlerdir. Annelerini ve babalarını çok küçükken kaybetmişlerdir ve yetimhanede kalmaya başlamışlardır. Yaklaşık 3 yaşlarına geldiklerinde bir aile Ela'yı evlatlı...