Ela kahvesinden bir yudum aldı.
"Zey ?"
Aklına gelen -saçma da olsa- fikirle arama motoruna yazdı.
~Zey ile başlayan kelimeler
Çıkan sitelerden birine tıkladıktan sonra kelimelere baktı.
- Zeytin
- Zeybek
- ZeytinyağıKendi kendine mırıldandı.
" Terkedilmiş eski zeytinyağı fabrikası. "
Haftasonu olduğu için evdeydiler. Diziye odaklanmış Merve'ye çevirdi kafasını.
" Merve ! "
Merve odaklanmış olduğu için korkuyla sıçradı ve sinirli bakışlarını fırlattı Ela'ya...
" Ne bağırıyorsun gerizekalı ? "
Ela kendinde bile değildi. Heyecanlanmıştı.
"Merve"
Diyebildi sadece. Nefes aldı ve merakla onu izleyen Merve'ye baktı.
" Zeytinyağı fabrikası Merve, zeytinyağı. "
Merve heyecanla koltuktan fırladı. Telefonundan birşeyler yaptıktan sonra Ela'ya baktı.
" Ekip istedim, hemen gidelim. "
Ela derince iç çekti ve konuştu.
"Merve...Dün gece oldu bu olay orada olamazlar. "
Merve soru soran gözlerle Ela'ya bakınca Ela devam etti.
" Merve, suçlu sandığımızdan çok, çok daha zeki...Çoktan orayı terketmiştir."
Merve hak verdiği için kafasını salladı. Ela tekrar iç çekince Merve konuştu.
" Ela dün suçlu yanından ayrıldıktan hemen sonra Çınar ile konuştuk. Suçlu ne ara Çınar'ın yanına gitti ki ?"
"Tahminimce yolda giderken telefon ile bağlantı sağladı."
Merve kafasını salladı ve tekrar diziye yönlendi.
" Merve kalksana, hadi ! Suçlu yok diye gitmeyecek miyiz ? İlla bir kanıt vardır. "
***
Eski zeytinyağı fabrikasının her yerini didik didik arayan polisler ve Çınar'ı düşünen Ela...Kahvesinden bir yudum aldı Ela ve dışarıdan gelen seslere tahammül edemeyerek dışarıye çıktı.
Basın fabrikanın önünü doldurmuştu ve röportaj istemekten başka birşey yapmıyorlardı.
Ela karşılarında durduğu sırada basından sorular yükselmeye başladı.
" Ela hanım ! Suçluyu yaklaşık 1 aydır bulamıyormuşsunuz. Doğru mu ? "
" Ela hanım ! Iyi bir eğitim almadığını için suçluyu elinizden kaçırmışsınız ? "
" Ela hanım ! Bankaya güvenerek altınlarını paralarını yatıran insanlara ne olacak ? Paralar yanmış. "
Aynı anda bir sürü soru gelirken Ela konuşmaya başladı.
" Arkadaşlar, suçlu sandığımızdan daha zeki. Bu yüzden onu bulmak için elimizden gelenin kat kat fazlasını yapıyoruz. Suçlu bir kız ve tahminimizce dövüş eğitimi almış. Ayrıca suçlunun kim olduğunu bilmememiz benim ve ekip arkadaşlarımın iyi eğitim almadığı anlamına gelmez. Daha fazla cevap vermeyeceğim. İşimize engel olmamaya çalışın. "
**
~Çınar'dan
Gözlerim yavaş yavaş açılırken etrafıma bakındım. Zeytinyağı fabrikasında olmadığımı farkedince sinirle yere tekme attım. Ellerim son derecs sıkı bir şekilde ip ile bağlanmıştı. Oturduğum sandalyeye etrafım sarılarak zincirlenmiştim ve bu kaçmamın imkansız olduğunun kanıtıydı. Burnuma gelen petrol kokusu ile nerede olduğumu anlamaya çalıştım. Tamamen boş ve rutubet kokan bir odadaydım.
Odanın kapısı çelik gibi gözüküyordu. Anahtar çevrilme sesiyle başımı kapıya çevirdim. Elinde bir tepsiyle içeriye giren kıza baktım. Kafasında saçlarını da içine alan bir maske vardı ve gözleri bile çok az gözüküyordu.
Tepsiyi yere bıraktı ve odanın diğer köşesinde duran sandalyeyi alıp 1 metre kadar uzağıma oturdu.
Ağzımdaki bantı yavaşça çekip çıkardığında bağırmaya başladım.
" Kimsin lan sen ?! Bu yaptıklarını sana öyle bir ödeteceğim ki ! "
Kıkırdayınca sinirle ona baktım. Gülmeyi kestikten sonra birden konuştu. İlk kez sesini duyurmuştu ama bilerek kısık ses ile konuşuyordu.
" Sana ne yaptığımı sorabilir miyim ? "
Sinirden gülmeye başladım.
" Ne mi yaptın ? OĞLUM KAÇIRDIN LAN BENİ ! "
Birden kısık sesli ve kısa bir kahkaha attı ve konuştu.
" Seni kaçırmadım. Ela'yı eve bıraktıktan sonra yolda giderken kavgayı gördün. Iki sarhoş bıçaklı bir kavgadaydı yanlarına gidip kavgayı ayırayım derken sana bıçak salladılar. Bir diğer sarhoş kafana bira şişesiyle vurunca olaya el attım. Arkandan araba ile geliyordum çünkü evini öğrenmeme rağmen oraya hiç gitmiyordun. Bende nerede kaldığını öğrenmek istedim. Sen bayılınca sarhoşları ayırdım ve seni arabana bindirdim. Araban sokağın ortasında olduğu için köşe bir sokağa çektim. Maskem yanımda değildi. Ben tam arabadan inecekken sen beni görünce kafana vurdum ve tekrar bayıldın. Beni hatırlayıp hatırlamayacağından emin olmam gerektiği için seni kaçırmam gerekti."
Alayla güldü ve devam etti.
"Bence tam olarak kaçırma sayılmaz. "
Gözlerimi kapatıp o anı düşünmeye başladım. Sarhoşların bana vurmalarına kadar hatırlıyordum. Kendimi zorlayarak hatırlamaya çalıştım. Araba ile köşe bir sokağa çekilişimi de hatırlayınca gözümde suçluyu canlandırmaya çalıştım. En ufacık birşey hatırlayamıyordum. Kafama vurmalarının etkisi ile orada zaten sersemdim.
" Tamam, hatırlamıyorum. Şimdi bırak beni ! "
Güldü ve tekrar konuştu.
" Enayi olduğumu düşünmen üzdü. Sesimi duydun benim boyumu kilomu tam olarak gördün ve ben seni bırakacağım. Öyle mi ? Güldürme beni. "
Sinirle sandalyemi öne doğru iterek ayağa kalkmaya çalıştım. Sandalye hiç bir şekilde kıpırdamayınca yere baktım. Kapı menteşeleri ile sandalyeyi yere sabitlemişti. Güldü ve konuştu.
" Benim hırsızlık yapma veya birisine zarar verme amacım yok. Tek istediğim intikamdı ve onu da yeterince aldım. "
Bir süre sustu ve iç çekti. Konuşmayınca ben konuştum.
" Ne intikamı ? "
Kafasını yere eğdi ve ellerini göğsünde bağladı. Konuşmadan durunca bekledim. Aniden iç çekti ve konuştu.
" Sanırım herşey bittiği için anlatabilirim. "
***
Bölüm hakkındaki düşünceleri alayımmmm ^^
Bu arada 1k olmuşuz ! 🥳🥳
Hepinizi çok seviyorum <33
Oy vermeyi unutmayın. ☆
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İKİZİM
ActionHem annesi hem de babası ölen ikiz kız kardeşlerin hikayesi... Ela ve Eda ikiz kız kardeşlerdir. Annelerini ve babalarını çok küçükken kaybetmişlerdir ve yetimhanede kalmaya başlamışlardır. Yaklaşık 3 yaşlarına geldiklerinde bir aile Ela'yı evlatlı...