0.2

46 5 2
                                    

Uyandığımda saat 20.45 ti şaka gibi nasıl uyudum o kadar ben? Bi ara annemin gelip yemeğin hazır olduğunu söylediğini hatırlıyorum kalkıyorum demiştim tekrar uyumuşum, tam benlik hareketler bunlar.

Yatağımdan çıkıp aşağı indim ailem televizyon izliyordu, bende hemen yanlarına oturdum ve izlemeye başladım. Sessizce diziyi izlerken bu sessizliği bozan annem oldu. "Ayza bi an sabaha kadar uyuyacaksın zannettim." Annemin bu dediğine gülerken bu sefer babam "açsındır sen kızım sabahtan beri bişey yemedin." "Evet baba kurt gibi açım ve birazda stersliyim duygularım darmadağın şuan."dedim ve evdekiler stresimi yatıştırmak için bişeyler söylemeye başladılar bende dinledim.

Yarın üniversite sınavının ikinci oturumu var onuda bitirdikten sonra rahatım. Kalkıp mutfağa ilerledim bu kadar saat aç kalmak hiç bana göre değil. Annemin yaptığı yemeklere baktım ama canım şuan onlardan istemiyordu sadece çikolatalı ekmek yemek istiyorum. Ekmeği ve çikolatayı masaya koydum, çikolatayı ekmeğime sürdüm ve bir tabağa koydum yanına da şeftalili meyve suyumu koydum ve yemeye başladım. Güzel menü bence...

Ekmeğim ve meyve suyum bitince tabağı ve bardağı makinaya yerleştirdim ve geri salona döndüm biraz dizi izlemek istiyorum...
Dizi bittikten sonra annem ve babam yatmak için odalarına çıktılar bende erkek kardeşim Efe ile kaldım. Efe liseye geçecek o da bu sene lise sınavına girdi ve ortaokuldayken hep tutturmak istediği fen lisesini tercih edecek tercih zamanı geldiğinde aldığı puan yetiyor istediği okula, inşallah girebilir. "Abla hâlâ stresli misin?" "Çok değil ama yinede stres var tabi." "Sen yaparsın ablacım hiç stres olma."dedi Efe, Böyle demesi güzel geldi bian ve ona sarılıp saçlarını karıştırdım. O saçlarını yolduğumu idda edip söylenirken ben odamdan telefonumu almak için merdivenleri çıkmaya başladım.

Telefonumu alıp salona geri indim ve koltuğa oturdum. Sosyal medya hesaplarımda gezip gelen mesajlara cevap verdim genellikle sınavımın nasıl olduğunu sormuşlar sağolun hatrımıda sorduğunuz için sınav olmasa aklınıza gelmiycem galiba. Biraz telefonumdaki oyunu oynadıktan sonra kapattım telefonu canım sıkıldı bakmak istemiyorum artık telefona. Uykumda gelmiyo ben bunları düşünürken Efe"Abla ben yatıyorum iyi geceler."deyip yanağıma bir öpücük bıraktı bende onu öpüp iyi geceler dedikten sonra odasına çıktı. Ben ne yapsam diye düşünürken bian içimden resim yapmak geldi. Ben resim yapmayı çok severim, resim yaparken huzur bulur ve rahatlarım. Odama gidip çalışma masamda kara kalem çizimi yapmaya başladım...

Yorulduğumu hissettim ve resim yapmayı bıraktım birazda uykum gelmişti açıkçası yatağıma geçtim ve kendimi uykunun şefkatli kollarına bıraktım.

Alarmımın o iğrenç sesiyle uyandım-uyanmaya çalıştım-uykumu açmak için banyoya gidip elimi yüzümü yıkadım ve aşağı indim. Mis gibi menemen kokuyordu ev, annem yine hamaratlığını konuşturmuş anlaşılan. Annemin yanına gidip yanağına bir öpücük kondurdum ve günaydın dedim oda aynı şekilde karşılık verip hemen masaya geçmemi söyledi haklı kadın sınava geç kalmak istemem.

Aceleyle yemeğimi bitirip hazırlanmak için odama çıktım siyah pantolon ve beyaz tişörtümü giydim. Saçlarımı taradım hafif dalgalı bir saçlarım var ve bu benim çok hoşuma gidiyor onun için sadece tarayıp salık bıraktım telefonumu ve kimliğimi de alıp aşağı indim annemler beni  bekliyordu hemen ayakkabılarımızı giyip arabaya doğru ilerledik, her zamanki gibi annem babamın yanına Efe ve bende arkaya geçtik. Yol boyunca Annem herşeyimi alıp almadığımı sorup, stres yapmamam gerektiğini falan söyledi. Aynı şeyleri duymak biraz sıktı artık galiba. Okula geldiğimizde kapıdaki kontrollerden sonra sınıfa geçtim ve soru kitapçığını bekledim...

SAATLER SONRA

  Sınavım bitmişti ve dışarı çıktım. Şaka gibi geliyor şuan cidden bitti. Omuzlarımdan büyük bir yük kalkmış gibi hissettim bu duygu mükemmel. Aşağı ailemin yanına indim onlarda beni beklerken çok stres oluyorlardı bunu hissediyordum bu sınav işleri zor psikoloji. Babam"sınavın nasıl geçti kızım?" "Buda iyi geçti baba yine her soruda bi fikrim vardı ama galiba bu dünkinden daha zordu." "Haydi inşallah güzel sonuçlar alırız."dedi annem hepimiz inşallah dedik ve arabaya doğru ilerlemeye başladık. Arabaya geldik ve bindik benim canım hiç eve gitmek istemiyor böyle gezmek falan istiyorum sanki Annem bunu hissetmiş gibi sordu"Ne yapmak istersiniz küçük hanım?" "Yemek mi yesek sonra gezeriz nasıl fikir?"dedim. Hepsi onaylayınca babam her zamanki gittiğimiz restauranta doğru sürdü arabayı...
Geldiğimizde içeri girdik ve bizi karşılayan garsonlara selam verip boş bir masaya geçtik. Ben iskender yemek istediğimi söyledim ve hepimiz siparişlerimizi verip beklemeye başladık. Babam"Nasıl hissediyorsun güzel kızım?" "Kilo vermiş gibi hissediyorum baba bu sınav stresi gidince hafifledim."hepsi gülmeye başladı ve bende onları böyle mutlu görünce gülümsedim. Mutlu bir aile ne güzel bir nimet değil mi?...
Kısa bir süreden sonra siparişlerimiz geldi ve biz yemeye başladık...
Babam yediklerimizin parasını ödedikten sonra arabaya doğru ilerledik yine ve binip yola koyulduk babam bizi çok güzel bi alışveriş merkezine getirmişti. Hepimiz arabadan inip girişe doğru yol aldık. Alışveriş yapmak istiyorum şuan deli gibi. Içeri girdik ve gezmeye başladık anneme eksiklerim olduğunu söyledim ve onları almak için bir kadın mağazasına girdik. Babam ve Efe burada sıkılacaklarını söyleyip bizimle girmediler bu mağazaya, onlar beraber başka mağazaya bakmaya gittiler. Bizde annemle içerde kıyafetlere bakarken gözüme askıda olan gök mavisi bi elbise takıldı rengi beni mest etti gerçekten. Hemen elbiseye doğru ilerledim ve bedenime göre olanını alıp deneme kabinlerine yöneldim...
Elbiseyi giyip dışarı çıktığımda annemin bana hayran bakan o güzel gözleriyle karşılaştım. "Çok güzel olmuşsun meleğim." "Eee kimin kızıyım olsun o kadar." Ikimizde gülmeye başladık. Elbisem gök mavisi renginde kolları omuzdan açık yakasıda çok açık olmasada açık biraz. Boyu dizimin Biraz altında balık, sade ve güzel bir elbise. Geri kabine girip elbiseyi çıkardım ve kendi kıyafetlerimi giyip dışarı çıktım. Elbiseyi elime aldım ve mağazayı gezmeye başladık bi kaç tane tişört, İki tane renkli kot ve tabiki elbisemi alıp mağazadan çıktık. Babam ve Efe yi bulup evin yoluna koyulduk...
Eve geldiğimizde aldıklarımı odama bırakıp duşa girdim...
Çıktığımda çok sevdiğim şortlu takımımı giyip saçlarımı kuruttum. Telefonumu elime aldım ve kızlarla olan gurubumuza girdim gelen mesajlara cevap verdikten sonra onlara buluşalım dedim çünkü hepsini çok özledim. Medusa"benim bir arkadaşım yeni bar açtı oraya mı gitsek?"dedi. Hepimiz onayladıktan sonra buluşmak için saat ayarladık. Aden ile evlerimiz yakın olduğu için beraber gidicektik, hazırlanmaya başladım. Siyah renkte balık bir elbisemi giydim. Önünde dekoltesi yoktu sadece arkasına işlenmiş çok güzel bir şekil vardı ve boyu dizimin iki parmak altındaydı. Saçlarımı düzleştirmek için düzleştiriciyi prize takıp ısınmasını bekledim. Isındıktan sonra saçlarımı yapıp prizden çektim ve makyaj yapmaya başladım. Bordo ruj, ince bir eyliner, maskara, şeftali tonlarında göz makyajı yapıp çantamı hazırladım cüzdanımı, rujumu içine attım telefonumu alıp Aden i aradım."Nerdesin kanka ben hazırım.?" "Sizin kapının önüne geldim hadi aşağı in." "Tamam" deyip telefonu kapattım ve çantama attım. Aşağı indim annemden izin ve birazda para alıp kapıya ilerledim. Babam ve Efe evde değildi. Kapıya gelince bilekten bağlamalı topuklu ayakkabılarımı giyip dışarı çıkmamla Aden i görmem bir oldu. Aramızdaki lisede bulduğumuz selamlaşma stilini uyguladıktan sonra Medusa'nın attığı konuma gitmek için taksiye bindik...

Bölüm sonuu!
  Benden bu kadar bugünlük yoruldum hdjdkdndjdnd
Yıldızlayıp Oy vermeyi unutmayın. Seviliyorsunuz💜

Aşkın Eşiğinde (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin