1.2

18 4 14
                                    

Multimedya: Ege💛Medusa

5 Gün Sonra

Bugün dersim vardı. Onun için hemen üstüme seçtiklerimi giyip saçlarımı yapmaya başladım. 

Telefonum çalmaya başladı. Hemen kimin aradığına baktım, Bora'nın aradığını görünce büyük bir heyecanla telefonu açtım. "Günaydın sevgilim." "Günaydın" "Bugün ben alıyım seni dışarda kahvaltı yapalım ordan okula geçeriz." "Tamam bende birazdan hazır olurum." "Bende evinizin yakınlarındayım kapınızın oraya gelirim birazdan." "Tamam sevgilim." Telefonu kapattım.

Biraz makyaj yaptıktan sonra hazırdım. Çantamı da ayarlayıp aşağı indim. "Kızım kahvaltı yapmayacak mısın?" "Yok anne bir arkadaşımla yapıcaz bugün kapıda beni bekliyor şuan. Akşam gelince sana herşeyi anlatırım."hemen koşup annemi öpüp sarıldıktan sonra dışarı çıktım.

Bora yine arabasına yaslanmış bir şekilde beni bekliyordu. Çok mu karizmatik ne? "Yine çok güzelsin." "Sende aşırı karizmatik." Sarıldıktan sonra Bora kapımı açtı ve bindiğimde kapatıp kendi yerine geçmek için dolandı ve koltuğuna oturdu.

"Nerede yapsak ki kahvaltıyı?" "Benim bildiğim çok güzel bir yer var oraya gidelim bak şurdan dön..."

Kahvaltı yapmak için mekana geldiğimizde boş bir masa seçip oturduk. Garson siparişleri almaya gelince iki tane kahvaltı tabağı istedik.

Telefonum çalmaya başlamıştı. Aden arıyordu hemen açtım. "Ooo Aden hanım siz telefonlarıma cevap verir miydiniz?" Bora bizi dinlemeye başlamıştı. "Napayım kanka açamadım dün. Sonra uyuya kalmışım zaten." "Inanmış gibi yapıcam." "Kız gerçek diyom. Pencereden gördüm Bora'yla gittin." "Ee biraz öyle olmuş olabilir. Seni ektim diye kızmadın demi?" "Yok çiçem mutluysan mutluyum sıkıntı yok. Birazdan otobüse binip giderim bende." "Tamam kanka okulda görüşürüz öptüm." "Bende" konuşmayı bitirip Bora'ya döndüm o da telefonundan başını kaldırıp bana baktı.

"Benim telefonlarımı kapatırken de aynı şeyi bekliyorum." "Anlamadım" "öptüm dedin ya onu diyorum." "Eh Bora kıskandın mı. İlk arkadaş olduğumuz zamanlar ona da demiyordum senlik değil yani sevgilim." "Bi daha de" "sevgilimm" "sevgilim diyen ağzını öpeyim." "Hop koçum dikkat yerler yaş." "Peki reis" aramızdaki bu saçma diyalogdan sonra gülmeye başladık. O sırada garson siparişleri getirmişti...

Hesabı ödeyip mekandan ayrıldık. Tabiki Bora yine bana bir kuruş ödettirmedi. Arabaya ilerleyip bindik.

"Bora kızmayacaksan ve üzülmeyeceksen birşey sorucam." "İnşallah öyle olur, sor bakalım." "Hani sen tek yaşıyorsun ya." "Ee" "işte sevgilim senin ailen nerde?" "Onlarda burada yaşıyor ama ben ayrı ev tercih ediyorum." "Neden?" "Bak sana en başından anlatayım. Bizim bir holdingimiz var. Babam orayı yönetiyor. Annemi ortaokuldayken kaybettik." "Başın sağolsun." "Annem öldükten bi kaç yıl sonra babam bir kadınla evlendi. Bir tanede kızı vardı. Benden iki yaş küçük, o zamanlar onlarla yaşıyordum. Sonra o kız bana birşeyler hissettiğini itiraf etti. Ama tabiki ben ona karşılık vermedim. Üvey annemi severim çok iyi kadındır ama kızı yüzünden o evden ayrıldım. İlk başta üvey bir anneyi istemedim ama sonradan kabullenmeye başladım. Çünkü zorundaydım. Tek başıma yaşamak tamamen benim isteğim." Annesinden bahsettiği yerlerde gözleri kızarmıştı. "Ayza sana birşey söyleyim mi?" "Dinliyorum" "sen anneme çok benziyorsun."dedi. O sırada okula da gelmiştik arabayı durdurduğu zaman ona sıkıca sarıldım. "Sana ailede olurum sevgilide üzülme bitanem." Ben böyle deyince daha sıkı sarıldı. "Iyiki, iyiki hayatımdasın." "Sende iyiki hayatımdasın."dedim. Annesi aklına geldiğinde dolan gözlerini silip göz kapaklarını öptüm. Bana o kadar içten öyle derin ve güzel baktı ki o  bakışı nasıl anlatırım bilmiyorum.

El ele okula girerken bizimkileri gördük. Hemen yanlarına ilerleyip selam verdik ve bir yere oturduk. "Oo çifte kumrular da teşrif ettiğine göre kadromuz tamam."dedi Medusa
...
_________

Annemle odama geçtik ve herşeyi anlatmaya başladım...

"Işte o da geçen hafta çok güzel bir şey organize edip bana çıkma teklifi etti ve bu kolyeyi hediye etti." "Ee kızım ben tanışmak istiyorum bu çocukla." "Ne zaman istersen tanışırsınız annecim." "Bi fotoğrafı falan bir şeyi var mı çocuğun merak ettim." "Olmaz mı annecim." Bora'nın fotoğraflarından birisini açıp gösterdim.

"Kız bu çocuk sana nasıl baktı maşallah pekte yakışıklı." "Anne kırılıyorum ama senin kızınım ben çirkin olma ihtimalim var mı sence."ben böyle dedikten sonra gülüp bana sarıldı. "İnşallah mutlu olursunuz güzel kızım benim, o Emir'in yaşattıklarını yaşatmaz umarım." "Anne güvenmesem şuan hayatımda olmazdı inan çok iyi bir insan." "Belli oluyor zaten eli yüzü düzgün maşallah çok yakışıklı tü tü tü." "Tamam annecim anladım yakışıklı ama telefonuma niye tükürdün?" "Sus kız nolcak, neyse ben gidiyorum babanın yanına güzel kızım." "Tamam annecim."

Ayza:Bora kuşum müstakbel kayınvaliden seninle tanışmak istiyor.

Bora:Benim dedikodumu mu yaptınız? Bende diyorum niye kulaklarım çınlıyor owmsbsksms

Ayza:kwlsnsnskmssnsms

Bora:Ne zaman tanışacağız?

Ayza:3 günlük bir iş seyahatleri var sonra tanışırsınız.

Bora:Tamam sevgilim.

Ayza:Çooook sıkıldım.

Bora:Bu kadar güzelsin ve sıkılıyorsun. Senin yerinde olsam aynanın karşına geçer kendimi izlerdim.

Ayza:Bi anda yapma şunu kalbime inecek bir gün.

Bora:Tamam Ayza bi dahakine iltifat edince belirtme yazısı geçerim.

Ayza:kesbdksmsndndmdmhsksmsbksmsnsnsms.

Ayza:Napayım değişik hissediyorum. Alışık değilim.

Bora:Gören de hiç iltifat etmiyorum sanacak.

Ayza:Yok sevgilim hep ediyorsun da ben alışamadım.

Bora:Alıştırırım gülüm.

Ayza:Az dur şimdi ben bi edebiyat kasayım.

Ayza:Yağdı yağmur, çaktı şimşek, içer miyiz canım karşılıklı milkshak.

Bora:Tamam aşkım olmuyorsa zorlama.

Ayza:Tamam be kejwlmsnsksms dalga da geçilmiyor arkadaş.

Bora:Burnuma trip kokusu geliyor.

Ayza:Kırık seside geldi mi?

Bora:Yo niye ki?

Ayza:Çünkü benim minnoş kalbim kırıldı.

Bora:kırılan yerden öperim geçer.

Ayza:yhaa

Ayza:Sevgilim ben yatıyorum.

Ayza:İyi geceler❤💙💚💛💜

Bora:İyi geceler❤💙💚💛💜

Bölüm sonuuuu

Bölüm biraz kısa olmuştu ama olsundu.

Yıldızlayıp yorum yaparsanız çok mutlu olurum.

💜

Aşkın Eşiğinde (Yarı Texting)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin