AYZA YIKILMAZ
Sabah büyük bir hevesle kalkıp banyoya gittim duş aldıktan sonra üstüme dün seçtiğim seyleri giydim ve saçlarımı kurulamaya başladım...
Makyaj masamın karşına geçip şeftali tonlarında bir göz farı, maskara, ince bir eyiliner, ve toprak tonlarında bir ruj sürüp aşağı indim. "Günaydın sultanım"deyip anneme sarıldım Oda aynı şekilde karşılık verdi sonra masaya oturdum. Babamla Efe de geldikten sonra yemeye koyulduk...
Babamla arabaya binip Aden' i bekledik bir iki dakika. "Kızım beni diplomasını aldığı günde böyle güzel duygulara sokacak." "İnşallah babacım."deyip sarıldıktan sonra Aden gelmişti ve arabaya bindi bugün babam bizi bırakacaktı yine. Ben babamdan bir araba istemeliyim...
Okula geldiğimizde babamla vedalaşıp Aden ile okula yöneldik. "Vay canına bu fotoğraflardakinden daha da büyük." "Aynen". Büyülenmiş bir şekilde kazandığımız üniversiteye bakıp içeriye girmeye başladık. Girdiğimizde bizimkileri bi bankta otururken bulduk ve yanlarına ilerledik. Medusa' nın yanında sevgilisi Ege vardı. Ege bu üniversitede okuyo ve bizden bir yaş büyük.Asel "Hoşgeldiniz kızlar" "hoşbulduk"dedikten sonra sarılıp bir köşeye oturduk. Doğa"Burası baya büyükmüş." "Fotoğraflardan ve hayallerimizdekinden daha büyükmüş gerçekten."dedi Masal. Sonra aramızda öyle havadan sudan muhabbet ettikten sonra canım sıkılmıştı. "Kızlar biraz gezsek mi sonra derse gireriz."dedim. Onlarda onayladı ve okulun içine girdik. Burası gerçekten çok büyük ve güzel bir yer. "Kantinde mi takılsak?" "Olabilir"dedikten sonra Ege bizi kantine götürdü. Hepimize kahve aldı ve yanımıza oturdu. Kahvelerimizi içerken kapıdan birisi girmişti. Senin ne işin var sakın burada okumuyorsundur Amin. O bize doğru mu yaklaşıyor yok Ayza saçmalama, valla bize doğru yaklaşıyor gitsene kardeşim başka masaya. Siz şimdi bu çocuğun kim olduğunu merak ediyorsunuzdur. O barda bana not gönderen beyaz tişörtlü gizemli çocuk.
Yanımıza yaklaşıp bana baktıktan sonra Ege ye yöneldi. "Kardeşim gelsene seni bekliyoruz bahçede." "Tamam"dedi Ege. Bu sefer gizemli çocuk bana yöneldi. "Nasılsın bakalım Ayza." "Seni görene kadar normaldim."dedim."Sağol bende iyiyim." "Senin ne işin var burada." "Burası benim okulum." Sanki babasının malı arkadaş. Ben anlamıyorum ki başka insan mı yoktu aynı okula düşmeyecek. "Tamam" "Peki, görüşürüz o zaman." "Ben istersem." "Eminim ki isteyeceksin." "Yine başladın ukala konuşmaya." "Yine başladın atarlanmaya, yok sen yeni başlamadın hep atarlıydın zaten. Ama olsun böylede güzelsin."nedensiz yere utanmıştım "Tamam uzatma istersen." "Gittim bile" "zahmet olacak"
Biz orada otururken onlar kantinden çıktılar.Medusa "Kanka bu çocuk sana baya düşmüş sizi shipliyorum. Hem bak Ege ile de arkadaşmış olur bu iş. "Medusa bilmiyormuş gibi konuşma. Erkeklere güvenmiyorum biliyorsun." "Hepsinin aynı olmadığını ispatlayacak bence o çocuk sana." "Kapatsak diyorum konuyu." "Nasıl istersen."
"Hadi derslere girmemiz lazım kalkın."dedi Doğa. Hepimiz ayaklanıp dersliklere doğru ilerledik. Medusa, Masal ve Doğa kendi kazandıkları bölümlerin dersliğine ilerlediler. Asel, Aden ve bende kendi dersliğimize gittik. Tabi siz merak ediyorsunuzdur şimdi kazandığımız bölümleri. Hepimiz hayallerimizi gerçekleştiriyoruz(Bölüm 6 da bulabilirsiniz)...
Dersimiz bittikten sonra dışarı attık kendimizi galiba biraz ağır geldi zamanla alışırım. Bizim kızlarda benim gibi bitik durumdaydı. Hep beraber bahçeye attık kendimizi. Şimdiki saat dersimiz yoktu.
Asel "Ne yapsak ki?" "Kafeye falan mı gitsek." "Ege' de gelsin mi hem arkadaşlarını da getirir." "O çocukta gelecek mi?"diye sordum. "Söylerim gelir."deyip göz kırptı. "MEDUSA" "Tamam be sinirlenme."telefonunu çıkarıp Ege'yi aradı. "Nerdesin sevgilim?" "Kantindeyiz sen neredesin." "Bizde kızlarla bahçede oturuyoruz kafeye mi gitsek?" "Bizimkileri toplayıp geliyorum güzelim." "Tamam."
Ege gelirken yanında arkadaşlarını da getirmişti ve tabiki o çocukta vardı. "Hadi kalkın kızlar."dedi Medusa ve hepimiz ayaklanıp dışarı çıktık. Ege"buralarda çok güzel bir kafe var oraya gidelim."dedi ve onu takip etmeye başladık...
Kafeye geldiğimizde büyük bir masa seçtik cam kenarında. Hepimiz yerimizi aldık. Medusa ve Ege yan yana oturmuştu. Aden benim yanıma, Asel ve Masal Yan yana. Doğa ise masanın başına oturmuştu. Öbürleri de karşımızda yerlerini aldılar. O çocuk benim karşıma oturmuştu ve bakışlarını üstümde hissediyordum ama bakmadım. Garson gelip siparişlerimizi aldı ve gitti.Ege " Bora Akşam mekana gelcen mi?" "Gelicem." Yes be çocuğun adını öğrendim sonunda. Demek senin ismin Bora...
Garson siparişlerimizi getirmişti. Biz Aden ile çikolatalı pasta ve gazoz istemiştik. Öbürleri de kahve istemişlerdi. Bora masadaki boş çatallardan birisini alıp pastamdan yedi. "O benim pastam ama, sende alsaydın." "Senin pastan daha güzel." "Ne farkeder." "Benim için çok şey farkeder." "Başka alamazsın hepsi benim."deyip kendime daha çok çektim pastayı. Masadakiler bize bakıp gülüyorlardı. Onları takmayıp pastamla aşk yaşamaya başladım. Onlar ise kendi aralarında sohbete dalmışlardı...
Hesabı istediğimizde Bora'nın ödediğini öğrendik. "Gerek yoktu."dedim. "Alışsan iyi olacak." "Yoo"deyip yürümeye başladım. Bizimkiler çoktan önümüze geçmişlerdi onlara yetişmeye çalışırken Bora da hemen yanımda bitti. "Kurtulamıycam demi senden?" "Ben istersem."dedi ve ekledi "ve ben istemiyorum bu da demek oluyor ki kurtulamayacaksın." "Sağol ya içime su serptin."dedim alayla. Ondan etkilenmemek elde değildi ama ben tekrar birisine güvenip bağlanmak istemiyorum ondan ne kadar uzak durursam o kadar iyi olacak. "Numaranı vermeye ne dersin?" "Yavaş gel derim."ben böyle bi tepki verince o gülmeye başladı. "Kızım bi kere de şaşırt beni lütfen." "Ne konuda?" "Yani bi kere de dik başlı olmayıp dediğimi yapsan keşke." "Yoo sen kimsin de senin lafına boyun eğeyim?" "Yakında sevgilin olcam, ileride ise kocan."dedi ciddiyetle. "Oho sen baya hayallerine kendini kaptırmışsın. Çık o hayal dünyasından." "Güzelim bunlar hayal değil gerçekler." "Güzelim falan noluyoruz, yavaş yerler yaş."bu dediğime bir cevap vermek yerine sadece gülmekle yetindi. Biz konuşurken okula gelmiştik bile. Kızlarla onlardan ayrılıp başka bi banka oturmak için ilerledik. "Ayza hayırlı olsun diyelim siz işi baya ilerlettiniz kanka." "Ortada ilerleyen bişey yok. Sinirin teki." "Hehe sanki etkilenmedin." "Uzak durmam ikimiz içinde en hayırlısı." "Ayza şu erkeklere karşı duvarlarını yıkmalısın hepsi aynı değiller." "Bununla ilgilenmiyorum." "Ayza bence o seni gerçekten seviyor ama bu iki günlük birşey değil çünkü sana bağlanmış bile. Hem ben bu çocuğu bir yerde görmüştüm ama çıkaramıyorum. Seni nerden tanıyor acaba?" "Bara gittiğimiz zamanda seni eskiden beri tanıdığı belliydi." "Evet öyle ve ben nerden tanıyor merak ediyorum."dedi Medusa. "Bilmiyorum"demekle yetindim. Zamanı geldiğinde dersimize gitmiştik hepimiz...
Dersler bittiğinde taksi çağırıp Aden ile beraber eve gitmek için yola koyulduk. "Ayza sen bu çocuktan hiç mi etkilenmedin." "Etkilendim ama tekrar birine bağlanıp. sevmek ve sonrasında üzülmek istemiyorum biliyorsun işte." "Kanka bu çocukta bir şey var ve ben ona şu kısa sürede bile güvendim bence seni üzmeyecek Emir'in yaşattıklarını yaşatmayacak. Hem o zamanlar küçüktük zaten. Bence ona şans vermelisin." "Bilmiyorum Aden kapatsak mı konuyu?" "Nasıl istersen."dedi ve sessizce evimize ulaşmayı bekledik.
Evlerimize gelince taksiciye parayı ödeyip indik. Sarıldıktan sonra ayrıldık. Eve doğru ilerleyip zili çaldım. "Hoşgeldin güzel kızım." "Hoşbuldum sultanım." Içeri ilerledik ve bir koltuğa oturdum. "Nasıl geçti ilk günün bakalım." "Güzel ve yorucu." "Aç mısın?" "Yok anne yukarı çıkıp duşa giricem siz yeyin."deyip banyoya koştum. Duş almak iyi gelebilirdi.
Çıkınca gri eşofmanımı ve siyah tişörtümü giyip saçlarımı kuruttum. Işim bittikten sonra telefonumu elime aldım. Tanımadığım bi numara mesaj atmış.
05...:Nasılsın?
♥Bölüm sonuuu♥
Bölümü nasıl buldunuz bakalım?
Yıldızlamayı ve yorumlamayı unutmayın lütfen.
Seviliyorsunuz💙.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Aşkın Eşiğinde (Yarı Texting)
Teen FictionOnu bir görseniz sanırsınız o bir 'deniz', yanılırsınız o benim 'güneş sistemim'...