5-Bölüm

138 35 29
                                    

@sdfbdr

Ateş yakar , Güneş aydınlatır
Ama Gözyaşı Islatır

*****************
GÜNEŞİN AĞZINDAN

Güneş aydınlatırmış ama neden benim dünyam karanlık ve ben böyle bir dünya da yalnızım neden diğer insanlar gibi ailem yok .

Her çocuk günahsız doğar. Neden onları böyle kirli dünyaya getiriyoruz . Neden çocuklar ve kadınlar göz göre şiddete maruz kalıyor .

Bu dünyada o kadar çaresizim ki bu yüzden hukuk okumayı seçtim .

Hukuk seçmenin sebebi ise 12 yaşındayken yetimhanenin yakınlarında polisler , yerde yatan bir cansız beden etrafında ağlayan insanlar vardı .

O gün etrafimdaki insanların söylediği şuydu :

" Yazık kıza bir baba evladına nasıl kıyabilir insanlık ölmüş " dedi .

Babam yoktu ama insan nasıl evladına kıyabilir .

Bu kadar mı düşmüştük ? düştüğümüzde arkamızdan bir
tekme atan bizi sevenler mi olacaktı . Düşene birde siz mi vuracaktınız........

************

Artık yeni bir iş girdiğime göre gidecek tek bir yerim okul kalmıştı .

Okula geldiğimde derslerime girip bir an önce bitmesini istiyordum .

Sınıfta yine geçen gün beklediğim çocuk vardı . Artık herşeyden bıkmıştım . Insan bu kadar çabuk bıkar mı ki oysa ben buralara gelmek için o kadar emek sarfetmişken ufacık şeyden bıkacak mıydım .

Başıma daha gelecek daha büyük belaları bilmeden yerime doğru hızlı bir şekilde oturdum .

O kadar dalmıştım yanıma bir gereksizin oturduğunun farkında bile değildim . Hemen ona dönüp

" Noldu Arda neden geldin "

"Çok şaşırdım adımı hatırlaman bile büyük bir gelisme yani aramızdaki ilişkide bir level daha atladık ."

"Güldürme beni arda zaten sinirlerim bozuk bir de senle uğraşamam ."

"Tamam , o zaman gel birlikte kafeterya inelim sana kahve ısmarlayayım . Hocanın gelmesine daha var "

"Tamam teklifini kabul ediyorum ama sakın arkadaş olduğumuzu sanma "

"Tamam tamamm hadi yürü "

Arda ile kafeterya ya geldiğimde boş bir yere oturduk arda kahve almaya gittiğinde bende telefonumu elime alıp sosyal medyaya girip biraz dolaştım. Aslında bu tarz uygulamaları kullanan biri değilim kafam estiğinde ara sıra girerim.

"Kahveler de geldiiiii "

" Sağol Arda "

"Teşekkür etmene gerek yok ne de olsa artık arkadaşız değil mi ? "

"Evet arkadaşız ama hemen öyle havalara da girne tamam mı ?"

" taman tamam "

Arda ile kahvelerimizi içip sınıfa gittik .zaten biz sinifa girdikten sonra bir dakka sonra sınıfa hoca giriş yapmıştı . "

Bugünkü Tüm derslerim bitmiş güzelce notlar almıştım . Şimdi ise ilk işim yeni çalıştığım yere gitmekti .

*********

Yeni çalışacağım yere geldiğimde hızlı adımlar la içeri girdim .

İçeri girdiğimde buranın ne kadar doğal ve güzel olduğunu gördüm .

YANLIZLIĞIN  GÖLGESİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin